і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Свято у 1 класі "Буквариковий бал"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Буквариковий бал

Зал святково прибраний. Звучить музичний супровід.

Автор:

Не за високими горами,

Не за далекими морями,

А на Вишнопільській землі

Є Алфавітне королівство.

На цьому вступ кінчається

Бо казка починається.

Входить король Буквар.

Король:

Незвичайна моя роль

Алфавітний я король.

Куди не глянь – одні лиш букви.

Уявіть, так жити нудно.

На сніданок – в нас абетка,

На вечерю – алфавіт.

І, як ви вже здогадались

Звісно, букви на обід!

Королева Казка:

Мій друже, ви засумували?

Чи слуги вас не годували?

Ох! Зараз я їм покажу,

За це суворо накажу!

Вбігають кухарчуки.

Кухарчуки:

На П – пиріг, на Б – битки,

Вас нагодуєм залюбки.

На В – вершки гарно збити,

Щоб король був завжди ситий.

Король:

Ви так поспішали мене нагодувати,

Що не дали навіть слова сказати.

Та я не голодний,

А просто сумний.

Королева:

То ось у чому справа!

Немає біди!

Я сонячних зайчиків покличу сюди!

Пісня – танок « Сонячні зайчики»

Муз. А.Варламова, сл. В.Татарінова

1 зайчик:

Ми так намагалися всіх розвеселити.

А що ж наш король?

2 зайчик:

Та він знову сердитий!

3 зайчик:

Ми старались, танцювали,

Вашу тугу розганяли,

4 зайчик:

Трюки різні виробляли,

А ви тільки позіхали.

Мабуть краще нам піти.

Король:

Хто ж порадить, що робити,

Щоб тугу розпорошити?

Треба в когось запитати… (замислюється)

Мудреця покликати!

Мудрець:

Я мудрець – Ібн Обманум,

Найвідоміший чаклун!

Порада в мене є така

Для короля Букварика:

Щоб і смутку не було,

І тугу розвіяло,

Треба влаштувати бал,

Алфавітний карнавал!

Король: (потирає задоволено руки)

Все буде до ладу у нас,

Зараз дам новий наказ.

Король і Королева виходять. З’являється Вістівник.

Вістівник:

Увага! Увага!

Це ділова бум ага!

На бал запрошуємо всіх

Де вас чекають жарти й сміх.

Сьогодні в королівстві свято!

Гостей запрошено багато

Букварикові іменини

І ви приходьте на гостину.

1. На цьому чудовому святі

Місце знайдеться гостям усім:

Гномам веселим, чарівним,

Казковим героям, квітам пахучим,

Дорослим й малим.

  1. У чарівному палаці,

Де чудесних мрій багато,

Всіх господар нас зібрав

На велике пишне свято.

  1. Всіх, хто уміє швидко читати,

Думати любить і міркувати,

Правильну відповідь вмить відшукати,

Король хоче бал розпочати,

І гостей дорогих привітати.

Вістівник:

Ось уже звучить сигнал! (дзвіночок)

Пора розпочинати бал!

Пари танцюють вальс. Після вальсу розмова відбувається між цими ж парами. Хлопчики ведуть дівчаток за руку і шикуються перед глядачами.

Тримаючи дівчинку за руку, хлопчики по черзі промовляють слова, звертаючись до дівчаток.

Крім вивчених букв у королівстві,

Навчились поводитись у товаристві.

Пробачте, дозвольте допоможу,

Швиденько шнурочки я Вам зав’яжу.

Вчора Ваш зошит із парти упав,

Я його підняв і на місце поклав.

Сьогодні прекрасно Ви виглядаєте,

Хоча і самі про це мабуть знаєте.

Приємні слова роблять справжні дива!

Був друг один – а тепер уже два.

Я так намагався добру справу зробити,

Але вчитель, нажаль, цього не помітив.

Вчитель:

Твої всі старання не минуть даремно

Добро є добро… Це знай напевно.

Пари розходяться на місця.

Вчитель:

Вже король з’явитися готовий,

Але є ще одна умова:

Завдання для вас знайоме –

Представити перепустки чудові.

На дошці слова: Кавалерія, Квасоля, Простокваша,

Сватання, 2 фісташки, Оксамитний.

В них потрібно прочитати свої імена.

Вчитель:

Світ дивовижний вас вітає!

Всіх тих, хто вдумливо читає,

І тих, хто любить мандрувати

Та прагне більше пізнавати.

Кмітливих, добрих і уважних,

А ще звичайно і поважних.

Звеселить і причарує,

Захопить та ще й подарує

Казок чудових хоровод.

Гра «Вгадай казкового героя» (разом із батьками)

На спину учасникові прикріплюється малюнок казкового героя і учасник за допомогою навідних запитань звертається до залу. Питання ставляться такі, щоб глядачі могли відповісти тільки «Да» або «Ні».

Вчитель:

А зараз прошу: шану їй віддайте –

Принцесу мовлення вітайте.

Принцеса Мовлення:

Хоч вчитись тільки починаєте

Про мене вже багато знаєте.

Щоб я завжди була чарівна

Якою бути я повинна?

Вчитель:

Мабуть принцеса хоче почути,

Що мовлення повинно бути…

1. Красивим, точним і змістовним.

2. Виразним, правильним, багатим.

3. Ясним, спокійним і чітким.

4. Щоб зрозумілим було всім.

Принцеса Мовлення:

І дівчата і хлоп’ята

правил знаєте багато

Аплодувати хочуть руки

А хто мої придворні?

Діти: Звуки!

Принцеса: А хто ж це ними управляє?

Діти: Голос!

Принцеса: Ну а чому?

Діти: Тому, що він їх промовляє.

Вчитель: А зараз час погратися

І трішки позмагатися.

Гра «Скажи голосом…»

У «чарівному» ящику лежать букви. Дитина витягає букву і розповідає вірш з цією літерою заданим голосом, вказаним з іншої сторони. Наприклад : скажи голосом хитрої лисички, веселого цапка, байдужого ведмедя, сердитого їжачка, переляканого зайчика, злого вовка і т.д..

Принцеса: Я бачу старанно ви працювали,

Абетку вивчили усі.

Та хочу, щоб ви заспівали –

Хай пісня лине по землі.

Пісня «Раз, два, три.»

муз. А. Варламова, сл. В. Татарінова.

Вчитель:

Сюди увагу зверніть будь ласка –

Усіх знову вітає Королева Казка.

Королева:

Ой, нема чому радіти!

Тепер читать не люблять діти.

Закинули до шаф свої книжки

І перед телевізором сидять,

Немов старі дідки.

Нині зовсім забули вони про казки.

Для них важливіші комп’ютерні ігри.

Щоб нам уникнути біди,

Незнайка привела сюди.

Книжок він зовсім не читає

Але говорить, що все знає.

Незнайко:

Хто придумав, що Незнайко

Не читає зовсім книг?

Це неправда, так і знайте,

Жить не можу я без них.

Я читаю без упину

П’єси, вірші та казки –

Від картинки до картинки

Ну а потім навпаки.

Я про дідуся Мазая

Пам’ятаю назубок,

Він заходячи в трамвай,

Забував купить квиток!

Дартаньян ганяв ворону,

Колобок спав у норі,

І збирали шампіньйони

Тридцять три богатирі.

Бармалей спіймав дельфіна,

Чорно мор замерз в снігу,

А кирпатий Буратіно

Поховав Бабу Ягу!

Я читаю без зупинки

П’єси, вірші та казки -

Від картинки до картинки

Ну а потім навпаки.

Королева:

Ну, Незнаєчку, мій друже,

Розсмішив гостей ти дуже.

Треба книжки не гортати

І малюнки розглядати,

А невтомно їх читати!

Вчитель: А зараз, Незнайку, пограй разом з нами.

Гра «Стій, іграшко, зупинись!»

Яскраві іграшки розміщені по всьому класі. Кожен вибирає собі іграшку і шукає картку із написом.

(Як варіант: взяти картку, прочитати назву і швидко знайти цю іграшку)

Ніколи не забудемо про друга Букваря.

Ми завжди вчитись будемо

Для щастя і добра.

Обіцяємо не лінуватись

На відмінно і добре навчатись.

Заходять п’ятикласники і ведуть розмову:

  • Це нібито театр?

  • А часом не демонстрація?

  • По моєму вони на бал зібралися.

  • Та ні, це ж школярі, хіба не бачиш.

  • А чого ви тут?

Першокласник: У нас свято «Прощання з Букварем»

П’ятикласник: Он як! То ви вже розумними стали.

П’ятикласники виконують частівки.

1. Ми частівки заспіваєм

Вам сьогодні від душі.

Як від нині ми вже стали

Горезвісні школярі.

2.В перший клас ми всі ходили

На початку зі слізьми,

Та сьогодні ми вже стали

Всі дорослими людьми.

3.З нами клопоту зазнали

І батьки, і вчителі

Поки букви ми вивчали

У нещаснім Букварі.

4. Та й навіщо нам потрібна

Математика оця,

Щоб так мучити щоденно

Бідних діток без кінця.

5.У нас вдома з одяганням

Ніякісіньких проблем,

А у школі слід самому

Одягатися бігцем.

6. Слава Богу, що скінчили

Ми нарешті перший клас.

Хай скуштує цього хліба

Ще хтось інший

Вже без нас.

П’ятикласники: Ну що ж, прийміть і від нас вітання.

  1. Щоб ви не дивились похмуро і косо,

Ніколи не вчіться писати носом!

  1. Щоб не гнітило вас горе та біди,

Вчасно зїдайте сніданки й обіди.

Нещастя женіть – наче воду крізь сито!

Найкраще – це вчасно перекусити.

Смачненьким підтримуйте добрий дух,

І будете, як Вінні Пух.

3.А трапиться двійка, гірка, як цибуля

Хоч як вона клята пече і муляє,

Сльози видушує й кислу міну –

Миріться й приймайте, як вітаміни!

4.Хай у науці кожен привчиться

Покуштувати хрону й гірчиці.

Зате, коли буде в навчанні тяжко,

Гарні оцінки цвістимуть ромашками.

Король:

А зараз урочиста мить!

Ви клятву школяра прийміть.

Будем старанно вчитись читати,

Гарно писати і рахувати,

Будем в альбомах своїх малювати

Твори писати і вірші вивчати!

Обіцяєм не лінитись,

Добросовісно трудитись,

Вчителів всіх поважати

І оцінки гарні мати.

Книги й зошити любити

Берегти, а не губити!

Акуратними всі бути,

Щоб нічого не забути.

Будем вчитися сумлінно

І поводитись відмінно,

Щоб батьки могли радіти

Що такі в них гарні діти!

Клянемось! Клянемось! Клянемось!

Вчитель: Ми побували з вами у чарівній країні, але свято наше підійшло до кінця. Тому на згадку про це дивовижне місто першокласники дарують вам пісню, яка так і називається

«Волшебная страна» (муз. А.Варламова, сл. В.Татарінова).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Свято проводиться у вигляді костюмованого казкового балу, що є незвичним. Малюкам доводиться виконувати багато цікавих завдань, де вони мають показати всі свої набуті знання та навики за весь рік. На балу приймають участь батькита гості, які не тільки вітають школярів, а й дарують їм музичні дарунки.
  • Додано
    15.03.2019
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    1427
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    194
  • Номер матеріала
    GP597193
  • Вподобань
    4
Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь