! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Свято гумору

Опис документу:
Виховний захід для учнів початкових класів. багате на усмішки, веселі інсценівки, таночки, пісні. Розвиває у дітей почуття гумору, підіймає настрій.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Початок форми

Діти в яскравих нарядах під веселу музику заходять в зал.

Ведучі: Добрий день! Вітаєм з святом

Всіх, хто любить жартувати!

Ведуча. Добрий день вам, люди добрі!

Ведучий. Добрий день, люди хороші!

Ведуча

На нашому святі будуть для всіх

І гумор, і танці, і пісня, і сміх.

Ведучий

Тож дозвольте вас вітати,

І повеселитись, й щастя побажати.

Ведуча

Користь сміху ми покажем,

Щоб проблеми нам долать.

Разом

Усмішкою вік подовжим і не будем сумувать.

Пісня «Не давайте суму жити»

Ведучий.Тож, свято починається! Наша програма висвітлить такі питання.

Ведуча. Наказ № 1.032 міністра сміхології від ___ квітня року 2018, славного міста Львова про свято у 3 – А класі.

Ведучий. У зв’язку із славною датою всього веселого людства: привітати зі святом всіх вчителів, учнів, а також всіх, хто розуміє жарт та анекдоти, усмішки та витрішки.

Ведуча. Нагородити всіх за видатні успіхи в галузі вічно розкритого рота великою подякою, яку оголосити через 100 років.

Ведучий. Сьогодні забороняється: сумувати і плакати.

Ведуча. Зі змістом наказу ознайомити: всіх отроків, які вчаться і не вчаться, сміються і не сміються, розумних і не дуже, високих і низеньких, кучерявих, тоненьких і товстеньких, чорнобрових, руденьких, а також всіх, всіх, всіх.

Ведучий. Хай весела вдача ніколи не покидає вас. На цьому свято дозвольте вважати відкритим.

Учень 1.

Сьогодні буде торба сміху, Вам, любі гості, на утіху.

Хай звучить веселий сміх, щоб гарний настрій був у всіх!

Учень 2.

Свято добрим вийти зможе, якщо кожен допоможе.

Від пісень і жартів, звісно, хай сьогодні стане тісно.

Учень 3.

Ми сьогодні свято починаєм, нам ні вітер ані дощ не заважає.

Ми запросили в гості Жарти, ми запросили в гості Сміх,

Веселощі, Розваги, Гумор – це все – для вас усіх!

Пісня «Подаруй свою усмішку»

Ведуча
Але постійте. В класі тиша. Невже наш текст погризли миші?

Ведучий
Ну, а це що за дива?

Ведуча
Почекаємо давай!

Бабки. (вбігають)

Хух! Встигли! Перший ролик наш!
Приготувалися! Займаймо вихідну позицію! І… раз…

(Співають на мотив пісні «Голубий вагон»).

Хоч роки вже наші пролетіли вдаль,

Та в душі ми завжди молоді.

Хай із серця миттю відлетить печаль,

Радості і сміху вам в житті!

Приспів.

Усмішку, усмішку ми презентуємо

І завітаємо до вас на урок.

Весело, весело ми ще затанцюємо

І подаруємо жвавий всім танок!

1-а бабуся.
Все. що є й чого не маємо,
У макітрі розтираємо.

2-а бабуся.
Що було і не було,у макітрі щоб гуло.

1-а бабуся.
Трохи сміху, трохи сліз. Анекдот, щоб теж уліз.

2-а бабуся.
Щоб смішним запахло духом, треба буде слухать вухом.

1-а бабуся.
Жартівливий дух летить. Як же нам його зловить? Ловімо!

Ведучий. Ми запрошуємо вас, Шановні гості, друзі, на нашу вулицю Сміху.

Ведуча. Вулиця наша – незвичайна. тут є школа, в якій трапляються веселі пригоди і цікаві уроки з веселими перервами. Яких тільки ситуацій тут не трапляється! Давайте послухаємо анекдоти із шкільного життя.  
Учень.

Шкільне життя – не шоколад, і щоб воно ішло на лад,
Нам треба більше жартувати, невдачі гумором долати.

Гумореска 1

  • Тато, сьогодні чудовий день чи ні?

  • Чому ти питаєш про це кожного ранку?

  • Наша вчителька сказала, що в один чудовий день вона з’їде від мене з глузду.

Гумореска 2

Мати каже сину, який іде до школи перший раз після канікул:

  • Дивись, щоб ти не вимазав костюм, щоб не розмовляв на уроках, не бився з товаришами, не смикав дівчаток за коси, не бігав по коридорах.

  • Ой, мамо, що ж я тоді буду робити в школі?

Гумореска 3

  • Що ви сьогодні робили в школі? – питає бабуся.

  • У нас була хімія, і вчитель пояснював нам властивості вибухової речовини.

  • Це цікаво… а що ви будете в школі робити завтра?

  • В школі? В якій школі, бабусю?

Гумореска 4

  • Тату, я маю для тебе повідомлення: завтра вранці в школі відбудуться маленькі батьківські збори учнів, батьків та вчителів.

  • Що ти маєш на увазі, коло кажеш «маленькі збори?»

  • Це тільки ти, я та класний керівник. 

Гумореска 5

  • Сашко, а що це в тебе під оком?

  • За культуру постраждав.

  • Тобто?

  • Я сказав Іванові, що тримати руки в кишенях не культурно.

  • Правильно сказав.

  • От він їх і витягнув.

Заспокоїв

Каже вчитель учням в школі:

  • Вам не сором, діти?

Мої нерви, мої сили нині пожалійте!

Через те, що я кричу тут на якусь дитину, -

Вмить нервові всі клітини в мене швидко гинуть!

  • То на краще, - каже учень, - я тому й стараюсь.

Нащо вам оті нервові? Хай собі вмирають.

Годі вам про ці клітини думати постійно.

Всі нервові хай вмирають, - лишаться спокійні …

Пісня «Крокую містом сонячним»

Ведучий. Цікаво, як проходять веселі уроки в школі?

Ведуча: Завітаймо до школи на урок української мови.

Учитель: Доброго дня, діти, сідайте. Відкрийте свої зошити, я хочу бачити ваші домашні завдання. (дивиться до учня):

  • Завтра хай в школу прийде твій дід.

Учень 1. Ви хочете сказати – тато?

Учитель: Ні, саме дід. Я хочу показати йому, які помилки робить його син в твоїх домашніх завданнях.

Учитель: Ну, а ти, Максиме, чому два дні не приходив до школи?

Учень 2: Та позавчора ішов через річку, крізь лід провалився в холодну водичку. Весь день після того лежав і хворів, а мама аж двох привела лікарів.

Учитель: Так то ж позавчора. А де був учора?

Учень 2: А вчора… Якраз біля вашого двору у школу йдучи я з лікарем стрівся. Ну, думаю, вчитель наш теж провалився.

Учитель: Зараз проаналізуємо написані вами твори.

Що скажу, Юро, тобі:

намалював ти нісенітниць у домашнім творі.

Вже кінчаєш клас десятий, мислити не вмієш.

Я просила ж написати, як, про що ти мрієш.

А що вийшло? Ти надряпав лиш одну сторінку.

Ось ти пишеш: «Я мєчтаю підшукати жінку,

Щоб для мене підходящі мала внєшні дані

Щоб робила в гастрономі чи у ресторані

Із такою буде класна у сім’ї житуха»

Я читаю і у мене червоніють вуха.

Це такі нікчемні мрії в хлопця молодого

Ти один лиш дописатись можеш до такого.

Учень 3: — Чом один? Це в якому смислі…

Я писав, а батько збоку підбрасував мислі.

Учитель: Ми продовжуємо вивчати дієслова.

Скажи, будь-ласка, Оленко,

Який це час «Я миюсь, ти миєшся, він миється?»

Учениця 1: Субота.

Учитель: Ну а «я бігаю, ти бігаєш, він бігає»

Учень 3: Перерва.

Учитель: А якщо я скажу «я – красива». Який це час?

Учень: Минулий.

Учитель: А що ти, Сергію, не працюєш і сумний такий. Щось трапилось?

Учень: — Карта пропала.

Учитель: От біда. Яка? Географічна?

Учень: Ні, пікова дама.

Учитель: Давай щоденник!

Тобі не соромно тепер. На цьому тижні сьома двійка.

Щоденник двійками рябіє. Та твій же батько посивіє.

Учень: Не посивіє, є причина – він в мене лисий вже давно.

Уроки природознавства

Вчитель. Чому на зиму птахи летять на південь?

Учень 1. Тому, що дуже важко іти туди пішки.

Вчитель. Чому голуби літають?

Учень 2. Тому, що за ними ганяються коти.

Вчитель. Що це таке: сіре, на чотирьох ногах і з валізою?

Учень 3. Миша, що їде на канікули додому.

Пісня «Метелик»

Ведучий . На уроці природознавства ми вивчили народні прикмети, які є актуальними для нашої школи. Як у народі кажуть: «Хочеш – вір, хочеш не вір»

Ведуча. Якщо на території школи сміття лежить зі заходу на схід вітер західний.

Ведучий. Якщо щітка не вміщається в роті, значить вона не зубна, а для взуття.

Ведуча. Погано зав’язані шнурки можуть бути причиною розбитого носа.

Ведучий. Якщо ви необережно вилили компот із чорної горобини на білу блузку подруги, скористайтеся рекламою для виведення плям.

(Учениця рекламує пральний порошок)

Вам здається, що це ідеальна блузка? А як щодо цього? Представляємо нову формулу актив-вайт.
Новий «Тайд! дбайливо бореться з плямами,
Які іншим пральним засобом не під силу. Чистота – чисто «Тайд».

Ведуча. Це все дуже складно, оскільки на ці пральні засоби кишенькових грошей аж ніяк не вистачає. Я пропоную доступний, дешевий і перевірений мною спосіб виведення плям.
Учениця. Який?
Ведуча. Дуже просто. Береш фломастер, обводиш ним пляму і вирізаєш ножицями.

Ведучий. Гумор – це не просто сміх, це – сміхотерапія! Жарт, дотепне слово часто впливають ефективніше, ніж будь-які повчання.

Ведуча. А як корисно і важливо вміти посміятися із себе! Той сміх, що не ображає, а виліковує, - виховує людину.

На батьківські збори

(Син стоїть, а батько гортає щоденник)

Тато: Так, так, молодець, Петрусю. Наташо! А йди-но сюди. Одні, 12 тки. Бач, який у нас, син.

Мати: Справді! А які великі! (гладить сина по голівці). Розумник мій!

Тато: Май на увазі, Наташо, ми не бачимо, щоб він дома читав чи писав. Все схоплює на уроці. (Петрик шморгає носом, переступає з ноги на ногу).

Мати: Ти скажи, який акуратний. (Тато віддає щоденник Петрусю)

Тато: Молодець, Петрусю. Дай-но йому, Наташо, карбованець. Хай йде гратись. А ми збираймось на батьківські збори. В такому разі можна йти. Підемо разом, Наташо. Запрошення дали особисто. Хіба тобі не цікаво послухати похвалу. Чого доброго в президію виберуть. Слово дадуть, щоб обмінятися досвідом виховання сина. Може, фотографуватимуть до газети. Ходімо, Наташо.

(Петрик шморгає носом, чухає вухо, переступає з ноги на ногу)

(Заходять у зал, сідають спереду).

Директор: Навчально-виховна робота тільки тоді буде продуктивною, коли батьки виховують дітей дома. Кращими батьками у цьому плані є Сидоренки, Петренки. Сьогодні хочеться назвати сім’ю Максима Максимовича Квітня.

Дуже прикро, що про цю сім’ю нічого доброго не можу сказати. Батько – головний бухгалтер, мати – лікар, а син – двієчник. Ще й до того пустує у класі.

Тато: Це якесь непорозуміння…

Директор: А от до школи батьки ніколи не зайдуть, хоч не раз запрошувались. А подивіться який у їхнього сина щоденник. Як ганчірка. Соромно, соромно.

І ще. Угамуйте свого сина. Вчора ваш Петро

Однокласника притиснув і зламав ребро.

Тато: Не витримаю! Це неподобство! ( Йдуть додому.)

Мати: Дома розберемось!

На столі читають записку: «Мамо і тату! Я пішов ночувати до тітки Марини, бо знаю, що прийдете зі зборів, будете мене сварити. У мене було 2 щоденники. 12тки ставив в одному Сашко, який у 8-ому класі. Він і підробляв підписи вчителів… Простіть, більше так не буду робити. Ваш Петрик. (Стоять мовчки)

Мама: Якби тато…

Тато: Якби мама…

Ведучий: Та варто добавити й нам: гни тоді, як іще прутик, а не тоді, як уже кілок стане.

Ведуча: А зараз час для реклами. Існує три основних правила збереження ваших зубів у гарному стані:

  • Чистіть їх два рази на день.

  • Відвідуйте дантиста не менше двох разів на рік.

  • Не пхайте носа не в свої справи.

Учень 1. Світ сміху – це особливий світ. Це світ, у якому навіть ваші зажурені очі раптом починають сміятися. Французький письменник Віктор Гюго якось сказав: «Сміх – це сонце: воно проганяє зиму з людського обличчя».

Учень 2. Коли людина сміється – вона здолає усі труднощі, усі негаразди. Китайський філософ Конфуцій сказав: «Скаржитися на неприємну річ – це подвоювати зло; сміятися з неї – це нищити його».

Учень 3. Закликав бути веселим і мудрий Соломон: «Як міль – одягові і черв’як – дереву, так печаль шкодить серцю людини», - застерігав він людей.

Учень 4. А давні японці, які віками змагалися з тайфунами, вулканами, численними ворогами, з бідністю і горем, не забували повторювати: «У дім, де сміються, приходить щастя». І довели світу, що це – істина!

Пісня «Сонячний промінчик»

Ведучий. Де немає сміху – там немає надії на оновлення. Хай сміх освітлює обличчя, висміює неправду! Тож давайте сміятися!

Таткова радість

Татко хвалиться синочком:

Хто б мені повірив? Три годочки, а вже знає всіх тварин і звірів.
Тітка книгу товстелезну дістає із шафи.

Що оце? — кива на зебру.

Це такі зирафи.

А оце? — осла підносить.

Це таке лосатко.

А оце? — на мавпу тиче.

А оце мій татко!

Повні радості штани

Мати їсти наварила, йде в обід до магазину.

Каже старшому Васильку:

  • Глянь за меншим братом, сину.

Через час якийсь приходить, -

ті мовчать, як мишенята.

  • Що таке? Не чути сміху?

  • Повні радості штанята, -

Старший каже:

  • Ти вгадала. Наш малий, хоча і сонний.

Але, певно, то від сміху, в нього, мамо, памперс повний.

В мами усміх втік раптово:

  • Як же, хлопці, вам не стидно?

Хто сказав, що памперс повний?

Щось по ньому це не видно?

  • Я також спершу подумав, що таке не може бути.

Бо воно — таки не видно, але трохи, певно, чути …

Жерар
Жорі рівно двадцять п’ять, всі – прожиті даром,
Татко й матінка чомусь звуть мене Жераром.
І дивується сусід:
- Чи вони не хворі, що таке чудне ім’я притулили Жорі?

А сусідка молода весело сокоче:

- Він же в них жере за трьох, а робить не хоче.

Ведуча. Усмішка і сміх – це ворота, через які в людину може потрапити багато хорошого. Вчені довели, що сміх збуджує центри позитивних емоцій, створює хороший настрій, допомагає жити, вчитися і працювати.

Ведучий. Щоб засміятись, людині потрібно напружити 17 м’язів, щоб насупитися – аж 43! Тому веселим і усміхненим бути легше, чи не так?

Ведуча. Зовсім інакше звучить сміх народу, коли людина хороша, чесна, але в чомусь помилилась. Тоді той сміх – доброзичливий, товариський, що допомагає людині зрозуміти помилку і виправити її, як допомагають дружні зауваження.

Бойова мама
Щось цікаве в передачі видивилась Таня
Та й мерщій біжить до татка, ставить запитання:
– Ти усе на світі знаєш, книг у тебе – купа,
Чом фарбуються туземці від очей до пупа?
– А тому, – татусь одмовив, – щоби їх боялись,
І, готуючись до бою, так розмалювались.

– Ну, тоді тікаймо з дому! Буде бійка й галас!
Бо я бачила: мамуня вже нафарбувалась!

Хто і що цінує?

У маршрутці в трьох бабусь — дебати про культуру,-
Винен хто, що не читають вже літературу?
І театр наш буде, певно, скоро вже вмирати,

Лиш комп’ютер діти хочуть, різні ігри грати.

  • Хто ж тепер читати буде повість чи сонета,
    Як воно сидить до ночі в різних інтернетах.

А Мишко і Юра поруч знай собі регочуть:
Ну чого старі ще тут від малечі хочуть?
Чують бабці поруч сміх і нумо в них питати:

  • Що із класики скажіть, ви любите читати?

Юра глянув на Мишка, за тим подумав трохи:

  • Я читаю тільки те, що треба на уроки.
    Люблю Лесю Українку і Шевченка дуже.

  • Ще Франка ціную трохи, інше все байдуже.

Тут озвалась інша пані з критикою Юри:

  • Не цінує наша молодь справжній скарб культури!

Непогано, ніби, хлопче, так, як ти говориш,
А скажи, які ж ти любиш їхні кращі твори?
Щось подумав хлопець трохи і сказав їм Юра:

  • Я портрети їх ціную. Ті, що на купюрах…

   Медсестра застерігає
Медсестра застерігає учнів саме так:

– Небезпечно цілувати кішок та собак!
Щоб хворобу інфекційну хтось не перейняв!..

Раптом хлопчик із¬-за парти руку підійняв.

– А у нашої сусідки був здоровий дог.
Так його зацілувала, що від сказу здох!

Картопелька

- Почім твоя картопелька, синку мій хороший?!

- Сім копійок, - каже дядько, на штангіста схожий.

Баба рада-радесенька:

- Звідки ти явився? Такий совісний та добрий,

Де ти народився?

Швидко мацає картоплю обома руками.

- Хоч вона і дрібнувата, зваж три кілограми.

А той себе вище носа товстим пальцем стука:

- Ти що, бабо, з печі впала? Сім копійок штука.

Ведучий. Українська душа споконвіку любила веселість, забуваючи життєві негаразди і прикрощі.

Ведуча. Гумор в українців у крові. А що може бути краще, як зібратися десь докупи, поспівати, пожартувати чи затанцювати.
 Композиція «Гарна дівка»

  • Ти, дівко, не вмієш прясти!

  • Дарма!

  • Ти не вмієш і печі топити!

  • Та дарма.

  • Ти не вмієш і шити.

  • Та дарма ж, кажу!

  • Ти не вмієш і танцювати…

  • А брешеш.

Український танок.

  • Ти диви?! Таки вміє танцювати.

Ведучий. У благородному місті Габрово на всесвітньовідомому будинку сатири і гумору викарбувано девіз: «Світ вцілів – бо сміявся». Безперечно, сміх дуже важливий, і ви самі сьогодні в цьому переконалися.

Ведуча. У народі кажуть: «Зі сміху люди бувають». Сьогодні наша усмішка – це усмішка сили, здоров’я, правди і моралі.

Пісня «Дитяча посмішка»

Ведучий+Ведуча. Пограємо у жартівливу лотерею «Ця річ потрібна для того…»

  • Щоб нічого не забувати (блокнотик)

  • Щоб рятувати оточуючих від потопу (носову хустинку)

  • Щоб вухо прикрашати (простий олівець)

  • Щоб бачити перед собою прекрасне (квіточка)

  • Щоб розумнішати з кожним днем (ручка)

  • Щоб ховати помилки (коректор)

  • Щоб стати інженером (лінійка)

  • Щоб навчитися літати (повітряна кулька)

  • Щоб нічого не втрачати (прищепка)

  • Щоб прикрашати себе до свята (бант)

Хлопчик.

А ми маємо для вас декілька цікавих порад.

Дівчинка.

Але слухайте уважно до кінця, щоб не виникло непорозуміння.

Хлопчик.

Частіше підказуй … які цікаві справи можна провести в класі.

Дівчинка.

Завжди списуй … з книжки вправи, що тобі задали додому.

Хлопчик.

Повсякчасно воюй … за спортивну честь школи.

Дівчинка.

Нікому ніколи не поступайся місцем … першого учня в класі.

Хлопчик.

Розмовляй на уроках … тільки тоді , коли тебе викликають до дошки.

Дівчинка.

Не поводься тихо та скромно … коли на твоїх очах кривдять маленьких.

Хлопчик.

Ніколи не готуй уроки … поспіхом.

Дівчинка.

Кидай сміття в школі та вдома … тільки в ящик для сміття.

Хлопчик.

Навіть найправильніша порада може стати поганою …

Якщо розділити її навпіл і не дослухати до кінця.

Дівчинка.

Ми сподіваємося, що наші поради ви сприймаєте цілком і повністю.

Хлопчик.

Щоб легше було жити, долати труднощі – даруйте один одному щирі усмішки.

Пісня «Подарую посмішку»

Учень

Сміх людський – чудесна штука. Він – мистецтво і наука.

Він в житті і для життя. Із потворного й дурного

Посміятися не гріх. Добрий сміх не б’є, не мучить,

Він на світі жити учить. Тим і бажаний для всіх.

(Виходять діти)

Учень 1. Вона нічого не коштує, але багато дає. Це усмішка.

Учень 2. Вона збагачує тих, хто її отримує і не збіднює того, хто її дарує.

Учень 3. Вона тримає мить, а в пам’яті залишається назавжди. Усміхайтесь!

Учень 4. Вона приносить щастя в дім, породжує атмосферу доброзичливості у ділових стосунках і служить паролем для друзів.

Учень 5. Усмішка – бальзам для втомлених, сонячний промінчик для тих, хто впав духом, вона – найкращі ліки від неприємностей.

Учень 6. А, проте, її не можна купити, не можна випросити, позичити, вкрасти.

Учень 7. Вона сама по собі ні на що не годиться, поки її не подарували.
Разом. Усміхайтесь! Смійтеся на здоров’я!

Пісня «Від усмішки»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись