Свято для початкових класів "Містер школи"

Опис документу:
Сценарій виховного заходу до Дня захисника України. Свято включає в себе різні конкурси на швидкість, правильність, екстравагантнівсть та елегантність. Хлопці змагаючись перевіряють себе на різні вміння.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сценарій конкурсу

«Містер класу»

Ведучий 1. Добрий день, шановні гості!

Добрий день , шановна родино!

Сьогодні у нашій школі свято.

Я дуже рада всіх вітати!

Ведуча 2. І, сподіваюся , що кожен

Для себе щось узяти зможе.

Хтось настрій добрий запозичить,

Бо посмішка усім нам личить.

Ведучий 1. Хтось – слову доброму зрадіє

Бо про добро усі ми мрієм.

Та починати вже нам час,

Сюди запросили ми вас.

Ведуча 2. Аби всім разом в дружнім колі,

В домівці нашій – рідній школі –

Сердечно й щиро привітати

З сьогоднішнім святом!

Ведучий 1. Сьогодні ми зібрались, щоб привітати хлопчиків, наших майбутніх захисників.

Ведуча 2. Народна мудрість говорить, що Земля може нагодувати людину хлібом, напоїти водою зі своїх джерел, але захистити сама себе не спроможна.

Ведучий 1. Тож зростайте мужніми, сильними, надійними захисниками своєї сім’ї, народу всім на славу.

Ведучий 2. А сьогодні хлопчики повинні довести, що вони дійсно розумні, веселі, кмітливі, сильні. Після проведених конкурсів ми визначимо Містера Супермена нашої школи. Давайте оплесками запросимо їх на сцену.

(Хлопчики під музику виходять на сцену.)

Ведучий 1. Тож запрошуємо:

Учасника під № 1 учня 4 класу Глущенка Іллю.

Учасника під №2 учня 3 класу Бадовського Артема

Учасника під №3 учня 1 класу Кривду Дмитра

Учасника під №4 учня 4 класу Наливайка Максима

Учасника під №5 учня 3 класу Кіріченка Сергія

Учасника під №6 учня 1 класу Гуляна Емануїла

Учасника під №7 учня 4 класу Сіренка Іллю

Учасника під №8 учня 3 класу Наливайка Станіслава

Учасника під №9 учня 1 класу Бика Віктора

Учасника під №10 учня 4 класу Хижняка Тараса

Учасника під №11 учня 3 класу Нікольченка Владислава

Ведуча 2. Ми вдячні всім, хто завітав на наш «лицарський бій» сильної половини нашої школи .

Ведучий 1. Сьогодні ви станете свідками незвичайного дійства – обрання супермена нашої школи.

Ведуча 2. Але щоб отримати цей титул, наші учасники повинні пройти невеличкі випробування.

Ведучий 1. А зараз, як ведеться в усіх конкурсах, ми представимо наше журі, яке буде оцінювати здібності учасників. Сьогодні наш конкурс оцінюватиме журі, до складу якого входять

Голова журі Кучінська Світлана Михайлівна

Кучугурна Таїса Михайлівна

Чумак Юлія Юріївна

Ведуча 2. Перед тим, як ми розпочнемо «лицарський бій» серед наших хлопців, ми надамо слово нашим маленьким королевам.

Королева 1.

Сьогодні справжніх хлопців свято,

А в нашій школі їх багато:

Сміливих, веселих і мужніх,

Кмітливих, шляхетних і дружніх.

Королева 2.

Хто сказав, що справжні хлопці

Лиш в казках існують?

Хто сказав, що в нашій школі

Дівчата сумують?

Якщо є такі розмови, ми відповідаємо:

Кращих хлопців й веселіших за наших не знаємо!

Королева 3.

Наші хлопці – просто клас,

І здивують,мабуть вас.

Бо вони у нас – чудові, сильні,

дружні…просто кльові!

Королева 4.

Хлопці наші тут зібрались,

Усі старанно готувались,

І гості всі, напевно ждуть,

Коли ж нарешті, вже почнуть?

Королева 5.

Ну що ж, всідайтесь всі зручніше,

І не шуміть – сидіть тихіше!

Ми наш вечір починаємо

І журі вам представляємо!

Ведучий 1. Ось і настав час ближче познайомитись з нашими хлопцями.

Ведуча 2. «Візитна картка» - таку назву має наш перший конкурс. Давайте оплесками запросимо

Учасника під № 1 учня 4 класу Глущенка Іллю.

Учасника під №2 учня 3 класу Бадовського Артема

Учасника під №3 учня 1 класу Кривду Дмитра

Учасника під №4 учня 4 класу Наливайка Максима

Учасника під №5 учня 3 класу Кіріченка Сергія

Учасника під №6 учня 1 класу Гуляна Емануїла

Учасника під №7 учня 4 класу Сіренка Іллю

Учасника під №8 учня 3 класу Наливайка Станіслава

Учасника під №9 учня 1 класу Бика Віктора

Учасника під №10 учня 4 класу Хижняка Тараса

Учасника під №11 учня 3 класу Нікольченка Владислава

(Виступи учасників.)

Ведучий 1. Чи знаєш, Настя, з чого починається солдатський день?

Ведуча 2. Ні! А з чого?

Ведучий 1. Ну звичайно ж з підйому та одягання.

Ведуча 2. А до чого тут це?

Ведучий 1. Як до чого? Справжній захисник, на випадок тривоги, повинен швидко одягтися та взяти всі необхідні речі.

Ведуча 2. Я зрозуміла, то ми зараз разом з вами перевіримо як наші хлопці вміють швидко одягатися в наступному конкурсі, який має назву « Підйом».

Ведучий 1. Правила даного конкурсу такі: за 2 хвилини наші хлопці повинні одягнуть куртку, шапку, шарф та рукавиці. Перші 3 учасники, які швидше одягнуться,то отримають по 3 бали, останніх троє – по 1 балу, всі інші – по 2 бали.

Ведуча 2. Тож запрошуємо наших хлопців до змагання.

Ведучий 1. Давайте надамо слово нашому шановному журі, яке зробить підсумок за перші 2 конкурси.

Ведуча 2. Отже. ми перевірили наших хлопців на спритність, а тепер будемо перевіряти на витривалість у наступному 3 конкурсі « Зарядка»

Ведучий 1. А перевірити силу наших хлопців нам допоможе спеціаліст в цьому, вчитель фізичної культури, захисту вітчизн та просто чоловік – Жураківський Олександр Іванович. Оцінювати журі буде так: найсильніші отримають по 3 бали. Найслабших три – по 1 балу. Інші – по 2 бали.

Ведуча 2. Тож запрошуємо наших хлопців до змагання. Давайте привітаємо їх оплесками.

Ведучий 1Чому це ти на годинник поглядаєш? Кудись поспішаєш?

Ведуча 2 Ти знаєш, я вже трохи зголодніла. Адже час обідати!

Ведучий 1У тебе зараз з’явиться нагода перекусити. Адже оголошується конкурс «Швидкий сніданок». За мить хлопці будуть частувати нас, а особливо членів журі, своїми швидкими сніданками.

Ведуча 2Ваше завдання за 2 хвилини з набору продуктів приготувати, прикрасити бутерброд та презентувати його.

Ведучий 1. Давайте надамо слово нашому шановному журі, яке зробить підсумок за наступні 2 конкурси.

Ведуча 2. Дякуємо шановне журі за справедливе оцінювання. Ми вирушаємо далі.

Ведуча 1. Кожен майбутній воїн повинен мати добру пам'ять, логічно мислити. Отже, перевіримо вашу, учасники, кмітливість у наступному конкурсі, який має назву «Ерудиція». Він складається з 2 етапів. Під час першого етапу учасники повинні дати вичерпну відповідь на запитання, яке обрали з мішечка. Під час другого етапу – перевіримо вашу пам'ять. На плакаті хаотично записані числа. За 30 секунд потрібно запамтати якомога більше чисел. За всі правильно записані числа - по 3бали, за пропуск одного числа - 2бали, інші - по1балу.

І етап

Каверзні запитання

За кожну правильну відповідь по 1балу.

( Учасники вибирають запитання, записані на смужках. Ведучий зачитує їх.)

1) - А скільки ти, бабо, піймала горобців?

- Оце, синку, оцього впіймаю, то ще 9 зостанеться, щоб було 10.

Скільки баба піймала горобців? (Жодного)

2) Що посеред Києва стоїть? (Буква «Є»)

3) Що росте догори коренем? (Бурулька)

4) Чи може снігур назвати себе птахом? (Снігур не розмовляє)

5) З якого посуду не їдять? (З порожнього)

6) Що сходить без насіння? (Сонце)

7) Що за вершник: сам сидить верхи, а ноги за вухами? (Окуляри)

8) Яке море без води? (На карті)

9) Маю батька і матір, але я їм не дочка. Хто я? (Син)

10) Що то за гість, що темноту їсть? (День)

11) Сім братів і в кожного одна сестра. Скільки всього сестер? (Одна)

12) Скільки горобець зробить кроків через сім років? (Жодного,бо стрибає)

13) У вогонь поклади - мокне, у воду кинь – сохне. (Віск)

14) Яким ключем не можна відімкнути замок? (Журавлиним, скрипічним)

15) Як потрібен – викидають, не потрібен – піднімають. (Якір)

16) Що завжди правду каже? (Дзеркало)

17) Без рук, без ніг світ за хвилину оббігає. (Думка)

18) Що козі буде, як їй 7 років мине? (Піде восьмий)

19) Якого каміння не має в морі? (Сухого)

20) На дубі три гілки, на кожній по 6 яблук. Скільки всього на дубі яблук? (На дубі яблука не ростуть)

ІІІ етап

«Скажи без затримки»

Підібрати до даних слів антоніми.

За кожне слово по 1 балу.

1. Сміятися (Плакати)

2. Згадати (Забути)

3. Корисний (Шкідливий)

4. Холодний (Гарячий)

5. Хворіти (Одужати)

6 .Працьовитий (Лінивий)

7. Забороняти (Дозволяти)

8. Прокинувся (Заснув)

9. Жадібний (Щедрий)

10. Ранок (Вечір)

11. Світлий (Темний)

12. Зло (Добро)

13. Осінь (Весна)

14. Мир (Війна)

15. Вузька (Широка)

16. Молоді (Старі)

17. Будує (Руйнує)

18. Ворог (Друг)

19. Біле (Чорне)

20. Голосно (Тихо)

Ведуча 2. Часто наші хлопці попадають в неочікувані ситуації. Перевіримо на скільки вони галантні. Чи є серед них джентльмени? Цікаво, як поведуть вони себе у цих ситуаціях?

Неочікувані ситуації:

1. На перерві в коридорі пробіг хлопчик. Збив дівчинку. Твої дії.

2. Ти підходиш до дверей класу. Стоїть багато дітей. Вчитель відчиняє двері. Твої дії.

3. Чи можна замість слова «здрастуйте» говорити слово «привіт»?

4. Розмовляють двоє вчителів. Учневі треба звернутись до одного з них. Як правильно це зробити?

5. Дівчинка в коридорі школи загубила бантик, стоїть і плаче. Твої дії.

6. У дверях зіткнулись хлопчик і дівчинка. Що робити?

7. Ти підходиш до підїзду. Біля дверей зустрічаєш жінку з двома сумками. Твої дії.

8. Ти прийшов до кінотеатру. Запросив однокласницю. Перед початком сеансу виявив, що забув квитки вдома. Твої дії.

9. У дверях зіткнулися старший і молодший учні. Як правильно повинні повести себе учні?

10. Чи обов’язково вітатися, коли заходиш в шкільну їдальні, бібліотеку?

11. Ваша подружка стоїть по другий бік дороги, між вами величезна калюжа. Твої дії.

12. Двоє учнів йдуть вулицею. Один з них вітається зі знайомими. Що повинен зробити інший учень, який їх не знає?

13. Ти в парку зустрів однокласницю. Почався дощ. У вас немає парасольки. Твої дії.

14. Хлопчик з подружкою виходять з автобуса. Дії хлопчика.

Ведучий 1. Дякуємо, хлопці, за ваші чудові та змістовні відповіді. Ми продовжуємо далі.

Ведуча 2. Кожний хлопець має гарно, грамотно та емоційно говорити. Ось у наступному конкурсі ми перевіримо вашу емоційність.

Ведучий 1. Правила конкурсу полягають у тому, що кожний учасник витягує листочок з фразами та читають з відповідними емоціями.

За кожну правильну відповідь по 3 бали.

Конкурс «Мої емоції»

Ну і фільм! (захоплено)

Оце так подарунок! (захоплено)

Яка книга? (здивовано)

Оце так сюрприз! (захоплено)

Яка красуня? (здивовано)

Оце такий подарунок? (сумно)

Невже буде дощ? (сумно)

Ми чекаємо на неї. (сумно)

Невже буде дощ? (сумно)

Як ти посмів? (розчаровано)

Прокидайтеся! (лагідно)

Прокидайтеся! (сердито)

Які ж вони дрібненькі! (розчаровано)

Чому ж його немає? (стурбовано)

Яка краса? (із захватом)

Оце такий сміливий. (розчаровано)

Ведуча 2: - Хлопчики довели, що вони розумні, сильні, талановиті. А тепер на них чекає жартівливий сюрприз від дівчаток.

Частівки

  1. Наш Іллюша – молодець!

Добрий, милий і знавець.

З ним я дружбу заведу,

З ума - розуму зведу.

  1. У нас Максік – просто клас!

Часто він дивує нас.

Списать йому я не дала,

Підманула, підвела.

  1. Я Артемові моргала,

Ледь зі стільчика не впала.

Він прикинувся умить,

Що у нього зуб болить.

  1. А Тарасик весь в думках

Коло мене «на голках».

Його ліктем я штовхну

І до тями приведу.

  1. Я Владикові сказала,

Що на лавочці чекала.

Він на мене подивився

І страшенно розгубився.

  1. Кожну ніч і кожну днину

Іллюша мріє про машину.

Я йому пообіцяю,-

Виросту, то покатаю.

  1. Стасік обіцяв на свято

РSP подарувати.

А тепер загрався сам

І сказав: «Тобі не дам».

  1. Після дощику в четвер

Сергій ніс мені портфель,

Я радісінька була –

Підманула, підвела.

  1. Наш Діма – козачок,

Не відтягнеш від книжок.

На перервах він читає,

Мабуть, все на світі знає.

  1. Є у нашого Емануїла

Заповітні, давні мрії.

Хоче все на світі знати,

Відкриттями дивувати.

  1. Побажати хочем Віті:

Посміхайся більше в домі,

І надворі , і у школі

Будь веселий і бадьорий!

1 учениця: Ви — наша опора, 

2 учениця: Ви — наша надія. 

3 учениця: Дорослими станете — 
Будьте міцними, 
Твердими, мов криця. 
4 учениця: Для цього ще треба 
Багато вам вчиться. 
5 учениця: Тож хай вам всміхається 
Вранішнє сонце. 
Бажаємо вам радості 
В кожне віконце. 
Ведучі разом: Ростіть і мужнійте, 
Любі хлоп’ята! 
Хай вами гордяться 
Ваші мама і тато. 

Ведуча1. Доки журі підводить підсумки, для всіх присутніх ми проведемо флешмоб. Всі встаньте, станьте зручненько та повторюйте за нами всі рухи.

Флешмоб

Ведуча 2. Що ж, на жаль, навіть найчудовіший вечір добігає кінця, і від його закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин. Тож давайте іще раз привітаємо наших учасників бурхливими оплесками!

Ведучий 1. Для оголошення результатів та присвоєння титулів Містерів нашої школи 2018 року запрошується голова журі.

Нагородження.

Ведуча. Дякуємо всім за чудовий час, проведений разом. До побачення!

Ведучий. До нових зустрічей!

Номінації:

Містер Швидкість, Розумник, Галантність, Джентльмен, Глядацьких симпатій, Кмітливість, Ерудит, Сила, Винахідник, Талант, Сором’язливість

11

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.