Свято для 1 класу на тему"Посвята в читачі".

Опис документу:
Свято розпочинається зі знайомства з Королевою книг,її королІвством та жителями цього королІвства. До дітей приходить багато гостей:Попелюшка, Незнайко, Червона Шапочка, Буквар.Познайомилися учні з дівчинкою Ганнусею, яка через Лінь та Двійку з відмінниці перетворилась на ліниву лівчинку та обвішалася двійками. Чи вдалося Ганнусі прогнати непроханих гостей? Дізнаєтесь, відвідавши захід.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ВЧИТЕЛЬ

Добрий день,любі малята!

Для нас зміна ви завзята.

Ви зібралися на свято?

Тож і розпочати варто.

Ви тепер вже не малі,

Ви давно вже школярі.

Ми хочем свято розпочати

І від душі вам побажати –

Отримувати тільки «11», «12»,

З бажанням далі вчитись і все знать.

Щоб вчителів ви поважали,

Своїх батьків всі шанували,

Тож вважаю,що якраз

Свято розпочати час.

Я сьогодні на свято запросила нашого бібліотекаря. Йому слово.

Бібліотекар

Добрий день,дорогі друзі! Я дуже рада зустрічі з вами. Я так довго на неї чекала,що мені якнайшвидше хочеться познайомити вас із жителями ось цього (обводить руками стелаж)дивовижного королівства. А хто із вас знає,як називається це королівство?

Діти Книжкове

Діти Книги

Бібліотекар Ви вже знаєте,що кожна книжка має свою назву. Адже жителів в цьому королівстві багато,і всі вони різні. І,звичайно,як у кожному королівстві,так і в книжковому є своя королева. Діти,ви хочете з нею познайомитися?

Діти Хочемо

Бібліотекар Тоді зустрічайте.

(Тиха мелодія,з’являється Королева книг.)

Королева книг О! Мої маленькі друзі! Я дуже рада зустрічі з вами! Я – Королева книг,а це (обводить руками навколо себе) моє королівство. Ви хочете стати читачами мого королівства?

Діти Так.

Королева Тоді вирушаймо в путь. Я познайомлю вас із жителями свого королівства. Але пам’ятайте: «Вони мовчки говорять,добре мудрують». А щоб не заблукати в широких коридорах мого королівства,ви повинні назвати пароль або чарівне слово. Нехай цим чарівним словом будуть вірші про книгу.

  1. Книги дружать з дітворою,

Полюби їх у житті,

І улюблені герої

Будуть друзями в путі!

  1. Все,що у житті ми маєм –

Із книжок цікавих знаєм!

Найкращий друг – то є книжки,

І ключ до успіху вони!

3.Енциклопедії читай,

Маловідоме узнавай!

Підручники ти бережи,

Щоб вчивсь по ним не лише ти!

4.Наша країна – то є чарівна,

Казкарією зветься вона.

Книжкові герої там дружно живуть,

До тебе у гості завжди всі прийдуть.

5.Книга мудра і багато знає,

Вчить людину,як на світі жить.

Мудрий той,хто книжечку читає,

Знайко завжди попереду біжить.

6.Книги,книги на полицях,

Завжди тихо поміж них.

Та яку ти не розгорнеш –

Щось цікаве в кожній з них.

7.Я вже знаю,як писати

« Дід», «бабуня», «мама», «тато».

А до книжки як візьмуся,

То ще більше слів навчуся.

8.Є книг багато – радісних,печальних,

Товстих,тонких,барвистих,наче жар.

Але одна – книжкам усім начальник,

І звуть її по-простому – буквар.

Із нього слів не вируба сокира,

Це малюкам найкращий в світі дар,

І мова в нім – легка,співуча,щира,

Дитячі душі гріє він – буквар.

9.Книги – морська глибина,

Хто в них пірне аж до дна,

Той,хоч і труду мав досить,

Дивнії перли виносить.

10.Найвірніша з друзів – книжка рідна,мила,

Сторінки у неї – говірливі крила.

І на них ми линем у казковий світ,

В мандри до далеких Золотих воріт.

11.Найрідніша з друзів – книжка рідна,мила,

Наша в ній надія,в ній і наша сила.

Слався,величайся,зіркою гори,

Українсько книжко,серед дітвори!

Королева Ви виконали моє завдання. Настав час познайомити вас із жителями мого королівства.

(Звучить мелодія «Попелюшка») Ось і перша гостя прийшла,давайте її зустрінемо.

Попелюшка Добрий день,мої любі!Ви впізнали мене?Правильно,я Попелюшка з казки Шарля Перро. Я прийшла,щоб привітати вас зі святом.

( За дверима чути вигуки «Допоможіть!» «Рятуйте!» Вбігає Незнайко)

Незнайко Ой! Насилу врятувався.

Вчитель Діти,у нас з’явився несподіваний гість. Ви впізнали його?Так,правильно,це Незнайко.

Попелюшка Здрастуй,Незнайко!

Незнайко Добрий день!

Попелюшка А чому це ти так репетував?

Незнайко То я від злодія втікав.

Попелюшка Від злодія? Від якого злодія?

Незнайко Від звичайнісінького. Такий собі звичайнісінький злодій,хотів вкрасти у мене капелюх.

Попелюшка Твій капелюх? А навіщо він йому?

Незнайко Як це навіщо? Ви хіба не знаєте? Чим більший капелюх,тим розумніша голова!

Попелюшка Ой,Незнайко,не сміши. В тебе розумна голова? Та ти ж нічого не знаєш. Тому тебе й прозвали Незнайком. Ти ж зовсім книжок не читаєш.

Незнайко Хто? Я? Та я весь час з книжкою ходжу! Я уже всі книжки давно прочитав!

(Заходить Червона Шапочка і співає)

Червона Шапочка

Якщо довго,довго,довго,якщо довго по доріжці,

Якщо довго по стежинці бігать,тупать і стрибать.

То,напевно,то,напевно,то,звичайно,то,звичайно,

То,можливо,то,можливо,можна в школу нам прийти!

А-а – вчаться там діти великі й малі,

А-а – знань їм багато дають вчителі.

А-а – там навчаються читати,

А-а – і писати,й рахувати,

А-а – там цікаво всім завжди.

Вчитель Діти,ви впізнали,хто це? Правильно,це наша улюблена казкова героїня. Здрастуй,Червона Шапочко.

Червона Шапочка Привіт усім. Я дуже рада,що мене сьогодні запросили на свято. Але крім вітання,у мене для вас є сюрприз. Відгадайте,що в моєму кошику?

Незнайко Звісно,що:пиріжки несеш.

Червона Шапочка А от і не вгадав! Ніякі там не пиріжки,а загадки для першокласників.

Незнайко Я теж люблю відгадувати загадки! Це для мене – дрібниці! Можна я відгадаю?

Червона Шапочка Ну,гаразд,слухай:

Не кущ,а з листочками,

Не сорочка,а зшита,

Не людина,а розповідає.

Незнайко Не кущ – значить дерево,а на дереві – торбинка,зшита з клаптиків,а в торбинці – радіоприймач. Відгадав?

Червона Шапочка Ні! Діти,що це?

Всі Книжка!

Незнайко Ти диви,і правда! А можна ще одну?

Червона Шапочка Ну,добре,слухай.

Невеликий дивний птах

Ходить дзьобом по грядках.

Незнайко Знаю! Це сусідчине курча черв’яків на городі відшукує!

Червона Шапочка Ні,знову неправильно. Діти,що це?

Діти Ручка

Червона Шапочка Молодці! Ти,Незнайко,краще помовчи та послухай,як діти відгадують загадки.

- Білий зайчик стрибає по чорному полю.(Крейда по дошці)

- Тіло жовте,серце чорне. Тіло мовчить,а серце говорить.(Олівець)

- Букви всі від А до Я на сторінках (Букваря).

Незнайко Ой,які молодці! І звідки вони це все знають?

Червона Шапочка Це,тому,Незнайко,що вони вчаться у школі і люблять читати книжки.

Незнайко Знаєте,я теж хочу вчитися у школі і читати книжки. Ви мене приймете?

Всі Так

(Пісня про Хутірську школу)

Вчитель Я дякую всім казковим героям за пісеньки,загадки. Проходьте,сідайте і будьте нашими почесними гостями. А ми продовжемо наше свято.

Діти,ви вже встигли познайомитися зі своєю першою книжкою. Як вона називається? (Буквар). Скажу вам по секрету,він теж прийшов до вас на свято. Але він сором’язливий і ніяк не наважиться увійти. Давайте всі разом його покличемо: «Букварику,іди до нас!»(Заходить Буквар)

Буквар Здрастуйте,мої маленькі друзі. Щиро дякую вам,що не забули запросити мене на свято. Я приготував вам подарунок. Він не простий,а казковий. Ви ж любите казки? Отже,слухайте. Я розповім вам історію,яка трапилася з однією дівчинкою. Звали її Ганнуся. Коли дівчинці було 6 років,вона пішла до школи. Ганнуся була дуже старанною ученицею.

(З’являється Ганнуся з портфелем,у формі і співає на мотив «Чунга-Чанга»)

Ганнуся На відмінно в школі я учусь,

І уроків зовсім не боюсь.

Всі завдання дома я роблю,

Бо учитись дуже я люблю.

Я люблю книжки читати,

І писати,й рахувати.

І задачу я зумію розв’язати.

Математику й читання,

І письмо,і малювання –

Все завжди старанно буду я вивчати.

Буквар Так продовжувалося три місяці. Всі хвалили Ганнусю і вдома,і в школі. Та одного разу трапилося ось що.

(Ганнуся сидить за столом,ліниво гортає сторінки)

Ганнуся Знову ці уроки! Як обрид цей Буквар. А вчителька тільки й знає:читайте,читайте. Невже не можна хоч трішки відпочити? (Співає)

На відмінно й досі я учусь,

Вчителів я більше не боюсь.

Вже не стану слухати я їх,

Бо читаю краще від усіх!

Я не хочу вже читати,

І писати,й рахувати,

І в альбомі я не хочу малювати.

Всі книжки мені обридли,

Всі уроки остогидли,

Краще я піду на вулицю гуляти!

(Раптом з’являється бабуся. Це переодягнена Лінь).

Лінь Яка хороша дівчинка. А як вона правильно міркує. Якраз зараз мені такі діти й потрібні. (Звертається до Ганнусі.) Здрастуй,дитинко!

Ганнуся Здрастуйте,бабусю. Ви хто?

Лінь О,моє ім’я ти взнаєш трохи пізніше. Головне те,що ми зустрілися. А що це в тебе на столі?Книжки? Зошити? Який жах! Почекай! Ти ж утомилася. В тебе оченята хворі,щічки бліді. Яке нещастя! Я так хвилююся,щоб тобі не стало гірше!

(Співає на мелодію «Пісня Гени крокодила.»)

Ти не бійся,Ганнусю,

Я старенька бабуся.

І лихого тобі не зроблю.

Я люб’язна й ласкава,

Уладнаю всі справи,

Бо гарненьких дівчаток люблю.

Ну,навіщо ці уроки!

Їх так довго й нудно вчить!

Та у тебе від навчання голова болить!

Та покинь же читати

І не треба писати,

Прибери ці огидні книжки!

Краще йди погуляти

Там стрибають дівчата,

З ними можеш погратись і ти.

Тобі треба негайно піти погуляти. І чим довше,тим краще. Ось тобі м’ячик,піди,моя люба,пограйся. (Ганнуся виходить). Гуляй,гуляй,дівчинко. А я потурбуюсь про порядок на твоєму столі. Так,оце все викинемо. А тут покладемо іграшки. Ось лялька,ведмедик,мишеня. Сюди цукерку,сюди шоколадку. Здається,все!

(З’являється Буквар)

Буквар А,це ти,Лінь-матінко. Що ти тут робиш?

Лінь Ага,злякався! Недаремно боїшся. Забирайся геть зі своїми нещасними буквами. Ганнуся тепер моя!

Буквар Рано ти радієш. Можеш пожалкувати про це!

Лінь Ой- ой-ой! Як же я злякалась! Бачили ми таких!

Буквар Ну що ж,побачимо,чим все це закінчиться. (виходить)

Лінь (услід) Геть звідси! Бач,який,лякати мене надумав! Зараз я покличу свою подругу,нехай допоможе мені розправиться з цим дівчиськом. (Гукає) Двієчко! Двійко! Ходи сюди!

(Зявляється Двійка. Співає на мотив «Кузнєчик»)

Двійка

Я дуже гарна дівка. Зовусь я просто Двійка.

У ледарів завжди я в щоденнику живу.

І вдень,і вночі,і вдень,і вночі у ледарів завжди я,

І вдень,і вночі,і вдень,і вночі в щоденнику живу.

Люблю я погуляти,пограти і поспати,

А от уроки вчити я зовсім не люблю.

Ні вдень,ні вночі,ні вдень,ні вночі я зовсім не люблю.

Лінь Двієчко! Як я за тобою скучила! (Обіймаються) Допоможи зіпсувати Ганнусю.

Двійка Допоможу,погріюсь у її щоденнику.

Лінь О! Здається вона йде.

(Заходить Ганнуся)

Ганнуся Я так набігалася,що аж втомилася. А це хто?

Лінь Втомилася,то негайно в ліжечко. А це,це моя онучка. Правда красуня?

Ганнуся Ой,уже пізно,а я уроки не зробила.

Двійка Що ти,що ти? Які уроки? В тебе ж ніжоньки болять,ручки болять,оченята сонні. Уроки в такому стані – неминуча загибель.

Лінь Швидше в ліжечко. А подивись,що ми тобі принесли. Це все твоє!

Ганнуся Дякую. Ви такі добрі! Але ж уроки.

Двійка Про це не турбуйся. Я зроблю їх за тебе,а бабуся допоможе.

Лінь Авжеж! Ходімо,люба,спати.(Всі виходять)

На сцені Буквар і «12»

Буквар Яке нещастя. Невже я втратив свою найкращу ученицю. Ця Лінь з Двійкою зовсім знахабніли.

«12» Так,Букварику,Ганнуся дійсно потрапила в пастку. Але вона сама винна. Якби вона не лінилась,Лінь-матінка ніколи б не прийшла до неї і не привела цю огидну двійку.

Буквар Що ж нам робити?

«12» Знаєш,Букварику,мені здається,що Ганнуся сама повинна в усьому розібратися.

Буквар Пройшло небагато часу. А Ганнуся встигла отримати стільки двійок,що,мабуть,жоден учень стільки за весь рік не отримував. Одного разу Ганнуся прийшла зі школи дуже засмучена.

Ганнуся Сьогодні вчителька сказала,що залишить мене на другий рік у першому класі. Який сором! Я ж була відмінницею. Що ж сталося? Це,мабуть,бабуся з онучкою,які робили за мене уроки,винні.

(З’являється «12»)

«12» Ні,Ганнусю,в цьому винна ти сама. Хіба ти мене не признаєш? Я «12»,раніше ми з тобою дружили. Я жила в твоєму щоденнику.

Ганнуся «12»,допоможи. Що мені робити? Що це за бабуся з онучкою?

«12» Ніяка це не бабуся,а Лінь-матінка,а її онука – Двійка,яка залізла до тебе в щоденник.

Ганнуся Що ж робити?

«12» Треба негайно почати самій робити уроки. Прочитати весь буквар,вчитися писати,розв’язувати задачі. Це важко,але тільки праця врятує тебе.

Ганнуся Добре,я працюватиму,і зроблю все,щоб у щоденнику були «12».

(Сідає за стіл,починає писати)

Лінь А чому це наша Ганнуся не гуляла?

Двійка Ой,то вона знову сидить за цими огидними уроками,книжками. Викинь зараз же!

Ганнуся Не підходь до мене. Геть! Ви Лінь з Двійкою,а не друзі.

Лінь Ой,звідки ти дізналася? Ми ж тобі добра бажаємо,здоров’я!

Ганнуся Геть! Я більше з вами не дружу.(З’являється Буквар і «12»)

Лінь Цього разу твоя взяла,але є ще багато – багато дітей,які будуть мене слухати.

Двійка Які не вчитимуть уроки,зі мною дружитимуть.

Лінь Ой,погляньте туди.(Показує на дітей) Бачите,які гарненькі діти! (До дітей) Діточки мої любі,хто піде зі мною? Я вам цукерочку дам,подушечку м’якеньку.

Двійка А я буду за вас уроки робити,і в щоденнику у вас завжди будуть красуватися отакі чудові двієчки!

«12» Діти,давайте всі разом проженемо Лінь-матінку і Двійку. Скажемо разом «Геть!» і затупаємо ногами. 3-4

Лінь (до Двійки) Ой,я боюсь,тікаймо,поки не пізно! А то ще нас поб’ють.

Буквар Ну от,і закінчилася моя казка.

Вчитель Спасибі тобі,Букварику,за таку повчальну історію. То з ким,діти,ви будете дружити?(З книгою)

(Входить Книга)

Книга Читачу!

Я друг і супутник,я книга твоя,

Завжди на дозвіллі де ти – там і я.

Ми добре з тобою проводимо час.

Чудова розмова триває у нас.

Навчаю відважним,правдивим рости,

Любити природу,свій край берегти.

Від малку ти мною звикай дорожить,

Без доброї книги тобі не прожить.

Діти! А чи знаєте ви правила поводження з книгою? Розкажіть.

Діти

1.Книгу потрібно брати тільки чистими руками.

2.Коли перегортаєш сторінку,не можна слинити пальці,бо від цього жується папір,а іще це негігієнічно.

3.Для кращого збереження книги необхідно обгорнути її обкладинкою.

4.Щоб з книги не випали листочки,не перегинай її.

5.Бережи книгу від води та сонячного проміння – вони шкодять книзі.

6.Під час читання не загинай кутики аркушів,а користуйся закладин кою.

7.Не читай під час їжі.

8.Обережно складайте книги в портфель.

Книга Молодці,першокласники! Ви добре пам’ятаєте правила. А зараз перевіримо,як ви складаєте в школу портфель.

Гра «Збери портфель.»

Книга Молодці! Я впевнилася,що діти цього класу ніколи не скривдять книжок. Може ви ще і прислів’я про книгу знаєте?

Діти

1.Книги – ключ до знань.

2.Золото добувають із землі,а знання – з книжок.

3.Розум без книги,що птах без крил.

4.Книги читати – усе знати.

5.Книга не пряник,а дітей до себе манить.

6.Дім без книги – день без сонця.

7.Книгу читай – розуму набирай.

8.Книга – твій друг,без неї,як без рук.

9.День без книги,що обід без хліба.

10.Книга вчить,як на світі жить.

Книга Молодці! Ви добре підготувалися до сьогоднішнього свята,адже зустріч з книгою – це завжди свято. Але,щоб стати справжнім читачем,я повинна перевірити,чи дійсно ви читаєте книжки і знаєте їх.

1)Він звірят усіх лікує,

Від халеп різних рятує.

І зайчат,і мавпенят,

Бегемотів,тигренят,

Вилікує він за мить.

Все,що в звірів так болить,

Наш добрий лікар (Айболить)

2)Що за хатка на узліссі?

Все ворушиться,дрижить.

Де не взявсь,кабан біжить.

Тут і вовк іде,й ведмідь,

Й кожен в хатці хоче жить.

Так вже тісно їм усім –

Ось-ось-ось порветься дім.

Що за дім такий лежить

І ворушиться,й дрижить?(Рукавичка)

3)Я – бичок – третячок,

Смоляний в мене бочок.

Із соломи дід зробив,

Бік смолою засмолив (Солом’яний бичок)

4)Вигнав дід козу із хати,

Та й пішла вона блукати.

В зайця хатку відібрала,

Всі козу ту виганяли.

Рак козуню ущипнув –

Зайцю хатку повернув. (Коза-дереза)

Книга Молодці! Ви дуже розумні,кмітливі і добрі діти. Ви мені сподобалися. І тому я рада буду зустрічі з вами.

Королева А я надаю вам право користуватися книгами з мого книжкового королівства,а для цього посвячую вас у читачі.

(Звучить святкова музика. Учитель називає прізвища учнів,а Королева вручає посвідчення читача.)

Бібліотекар Ось ви і стали справжніми читачами бібліотеки. Ласкаво прошу всіх вас,любі першокласники,у чарівний світ книги.

Вчіться діти!

Мудра книжка

Допоможе вам багато

З того,що колись другими

І посіяно й пожато.

Вчитель Я приєднуюсь до вітань,поздоровлень з великим йменням читача і хочу відмітити найактивніших читачів і нагородити їх грамотами (вручення грамот).

Також я хочу привітати всіх першокласників з закінченням 1 класу і нагородити дипломами. Велике спасибі всим батькам,які допомагали нам у подоланні першої сходинки у навчанні. Особливо хочу сказати слова подяки батьківському комітету і вручити їм подяки.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.