Свято 8 березня. Урок-змагання. 1 клас НУШ

Опис документу:
Мета: Дидактична: Вчити декламувати вірші про свято 8-го Березня; Розвиваюча: розвивати пам’ять, кмітливість, увагу, зосередженість, Виховна: виховувати зацікавленість, посидючість, бажання допомогти іншим, навички морально-етичної поведінки. Зміцнювати колектив класної родини, міжколективні дружні стосунки. Обладнання: інтерактивна дошка, відео-кліпи про весну, скоромовки, аркуші паперу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Свято 8 березня. Урок-змагання.

Мета:

Дидактична: Вчити декламувати вірші про свято 8-го Березня;

Розвиваюча: розвивати пам’ять, кмітливість, увагу, зосередженість, Виховна: виховувати зацікавленість, посидючість, бажання допомогти іншим, навички морально-етичної поведінки. Зміцнювати колектив класної родини, міжколективні дружні стосунки.

Обладнання: інтерактивна дошка, відео-кліпи про весну, скоромовки, аркуші паперу.

Хід уроку

І. Організаційний момент уроку.

1. Привітання.

. Здрастуй, березень наш крилатий,

Перший місяць весни, теплий день.

Здрастуй, 8 Березня, свято всіх

Жінок, дівчаток і пісень!

Хлопчик 2. Сьогодні привітати хочем

Ми любих дівчаток із Днем весни!

І побажати щиро хочем,

Щоб завжди гарними були.

Хлопчик 3. Вже заспівали дзвінко так води,

Вже проліски найперші розцвіли.

В цей чудовий день хлопчики наших класів

Вам вітання щирі принесли.

Хлопчик 4. Дорогі наші дівчатка!

Зі святом вас вітаємо

І усякого добра

Щиро вам бажаємо!

Хлопчик 5. Щоб були ви здорові, гарні,

Вчилися на відмінно.

Хлопчик 6. А ще бажаєм вам

Стати подругами нам.

Хлопчик 7. Щоб у класі всі здружились,

А не бились і сварились.

Хлопчик 8. Щоб ходить могли ми разом

На прогулянку у сквер.

Хлопчик 9. Бути джентльменами

Дружно обіцяємо тепер!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

-Ми зібрались тут, щоб привітати дівчаток і гарно відпочити. А найкращий відпочинок – це веселі ігри, змагання, конкурси. Дівчатка вирішили позмагатись – а ви, хлопчики, їм допоможете.

ІІІ. Основна частина.

І конкурс. “Конкурс скоромовок”.

Дівчаткам треба обрати по одному хлопчику і за 1 хвилину навчити їх скоромовки. Далі кожен хлопчик за відповідну команду дівчаток розповідає вивчену скоромовку.

(Надійшла весна прекрасна,

Многоцвітна, тепла, ясна)

ІІ. конкурс. “Намалюй квіточку”.

З зав’язаними очима намалювати квіточку з п’ятьма пелюстками.

ІІІ. Конкурс-Гра «Лабіринт»

   Для цієї гри знадобляться кілька кеглів або пластикових пляшок. Реквізити потрібно поставити на підлогу, на відстані близько 50 см. Завдання гравця — пройти через цей лабіринт спиною вперед, при цьому, не зачепивши жодної кеглі або пляшки. 

4. Зачитування легенди про жінок.

Завжди від жінок віє таємничістю, принадою. Згадаємо про це легенду. Після

того як Бог створив чоловіка, той заявив йому про свою нудьгу. Бог замислився, з

чого зробити жінку, адже весь матеріал витратив на чоловіка. Після коротких

роздумів став змішувати кілька яскравих променів сонця, всі чарівні фарби зорі,

задумливий смуток місяця, красу лебедя, грайливість кошеняти граціозність газелі,

ласкаве тепло хутра, притягальну силу магніту. А потім додав ще туди: холодного

мерехтіння зірок, в’їдливості мухи, впертості осла, зажерливості акули, ревнивості

тигриці, мстивості пантери, прозорливості п’явки, дурману опію, безпощадності

стихії. Ось такою Бог передав жінку чоловікові, при цьому промовив: «Бери її такою

і не намагайся переробити, зазнай щастя».

ІV.Підсумок уроку. Рефлексія.

Ще сніги холодні не стікли,

Хай усм́ішки, як грайливі діти,

Ще мороз тримається землі,

Прикрашають свято вічної весни.

Та ніхто не спинить вже весни

Ні в природі, ні в людській душі.

Я ж бажаю віри і любові,

Ніжності, свободи і добра,

Тож нехай зігріють перші квіти

Хай буяє, зваблює, вирує

І повернуть радість у думки,

У душі чаруюча весна!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»