Сюжетно-рольова гра «По дорозі до школи»

Опис документу:
Мета: розвивати уміння орієнтуватися на дорозі, дотримуватися правил дорожнього руху; розвивати увагу, память. Продовжувати формувати уявлення про поведінку на вулиці; знайомити з основними правилами поведінки пішохода; правила поведінки в громадському транспорті Виховувати дисциплінованість, обережність та відповідальність за свої дії

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сюжетно-рольова гра

«По дорозі до школи»

Мета: розвивати уміння орієнтуватися на дорозі, дотримуватися правил дорожнього руху; розвивати увагу, память. Продовжувати формувати уявлення про поведінку на вулиці; знайомити з основними правилами поведінки пішохода; правила поведінки в громадському транспорті Виховувати дисциплінованість, обережність та відповідальність за свої дії

Обладнання:Обладнання: дорожні знаки на підставках: пішохідний перехід, рух пішоходів заборонено, світлофор, місце зупинки автобуса, лікарня, автобус (для сюжетної гри), м’яч. Матеріали для ігор: дорожні знаки: пішохідний перехід, рух пішоходів заборонено, підземний перехід, діти; кулі (червоний, жовтий, зелений),

Хід заняття:

- Діти, ми з вами відвідали чудовий весняний ліс, тож треба повернутися до школи.

- Але, що тут сталоcь? Була сильна злива, всі дорожні знаки змила. На дорозі нелади, страшно глянути туди! Щоб дорогу перейти, треба знак якийсь знайти! Який знак допоможе нам переходити вулицю? (діти шукають знак «пішохідний перехід»).

Дидактична гра «Знайди потрібний знак»

- Що ще допомагає нам переходити дорогу ? (на дорозі розкреслена „зебра”),

- Молодці, чудово! Але спочатку пригадаємо правила переходу проїзної частини дороги:

Підійшли до дороги – раз! (Зупинились.) Дивимося вліво, дивимося управо, І ще наліво – два! (Повороти голови.) Немає машин – крокуй вперед. Починаємо перехід! (Діти переходять дорогу.)

Аж, тут на зустріч іде кіт із м’ячем.

Вчитель.(В.): - Ти хто?

Кіт: - Я учень світлофорних наук!

В.: - Ти ж не знаєш правил дорожнього руху!

Кіт: - А навіщо їх знати? Мені й так добре, хочу на велосипеді по вулицях ганяю, хочу – на дорозі з м’ячем граю!

В.:- Кіт, ти мене дивуєш, хіба можна на дорозі гратись?

Кіт: - Дивлячись у що? У шахи – ні, машина фігури весь час збивають, а в м’яча – можна, місця багато!

В.: - Діти, підкажіть учню світлофорних наук, чому не можна в м’яча гратися на дорозі і вздовж дороги.( Пояснення дітей)

Кіт: - Діти, візьміть мене із собою, я теж хочу знати правила дорожнього руху, аби не потрапити у небезпеку.(Діти беруть кота із собою прямують далі, а там затор, стоїть декілька машин і не знають кому треба поступитися.)

В.: - Що тут діється словами дуже важко описати. Так машин стоїть багато! Це справжнісінький затор – поламався світлофор. Як побачив він, що злива всі дорожні знаки змила, очі з ляку враз закрив і машини зупинив. Світлофор відремонтуємо – хай старається, працює. А щоб світлофор запрацював треба згадати його кольори, а в цьому нам допоможе гра.

Дидактична гра «Сигнали світлофора»

(Гравці встають один за одним в колону, кладуть руки на плечі один одному. У руках у ведучого мішечок з червоним, жовтим, зеленим кульками. Перший гравець в кожній команді опускає руку в мішечок і виймає кулю, називають кольори Якщо вона червона або жовта – команда стоїть, якщо зелена – біжить до першої кеглі. Потім – до наступної, і так до четвертої.)

В: - Молодці, всі були уважні, вам вдалося відремонтувати світлофор!

Світлофор три ока має -

Весь дорожній рух ладнає.

Як червоне око блимне -

Підкоритись ти ....(повинен):

Стій на місці та чекай,

Жовте світло ......(виглядай).

На зелене не барися,

Швидше йди, а сам .....(дивися).

(Вмикається світлофор, діти переходять дорогу на зелений колір і прямують далі, де вони зустрічають хворого ведмедика).

В: - Ведмедику що з тобою сталося? (дуже болить лапка)

- Діти, а куди треба звернутися ведмедикові, аби його полікували? (До лікарні)

- Ти мабуть, маленький, не знаєш як туди дійти. Ми тобі допоможемо!

- Хто знає, який знак підказує де знаходиться лікарня? Як він називається, і що на ньому зображено?

Д/ (Придорожня лікарня. Зображено ліжко і білий хрестик на зеленому квадраті). З’являється знак, діти вказують ведмедику шлях до лікарні та прямують далі.

- Далі ми йдемо по місту, хочемо в автобус сісти. Та автобуси й таксі обминають нас усі. – Де зупинка? – всі питають,- позначок ніде не має, щоб нам позначку пізнати треба правила згадати.

- Вам треба відповісти на усі запитання вірно, не помиляючись

Питання:

- Як треба обходити нерухомий тролейбус?

(нерухомий автобус, автомобіль, тролейбус обходять позаду)

- Що треба придбати у кондуктора?

- Що можна їсти у транспорті: морозиво, шоколадки, пиріжки? (нічого)

-Чому? (можна забруднити одяг свій та інших пасажирів)

- Ось тепер знак посміхнувся і лицем до нас повернувся.(Діти повертаються лицем до дороги і під’їжджає автобус, сідають в нього)

Біля наступної зупинки автобус зупиняється. Діти виходять з автобусу.

В.:- Де нам треба перейти дорогу? Подивіться, що не так?

Діти бачать через дорогу йде дівчинка із навушниками, поряд з нею знак „заборона руху”. Діти пояснюють дівчинці, чому в цьому місці не можна було переходити дорогу, чому немодно переходити дорогу у навушниках. Дівчинка дякує і йде далі.

- Діти, нам лишилось перейти останній пішохідний перехід і ми вже прийдемо до школи, давайте згадаємо, як треба перейти дорогу. Підійшли до дороги – раз! (Зупинились.) Дивимося вліво, дивимося управо, І ще наліво – два! (Повороти голови.) Немає машин – крокуй вперед. Починаємо перехід! (Діти переходять дорогу.)

- Ось, ми з вами і прийшли. Котику ти все запам’ятав? У мене до тебе є ще декілька запитань, а діти тобі допоможуть як справжні знавці – пішоходи !

Питання:

- Кого називають пішоходами, водіями, пасажирами?

- Що допомагає пішоходам та водіям правильно, швидко та безпечно пересуватися? (правила дорожнього руху, знаки, сигнали) Де не можна гратися?)

- Молодці!

Запам'ятайте!. Дорога не прощає витівок. Автомобіль  не може  загальмувати в одну секунду. Червоне світло не поміняється на зелений по вашому бажанню. Тому  шановані діти і дорослі, дотримуйтесь правил дорожнього руху, бережіть життя!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.