Сучасний кейс класного керівника.

Опис документу:
У кейсі зібрано матеріали, які відбивають такі напрямки виховної роботи: робота з батьками, з учнями. Збірка допоможе заощадити час педагогів та виконувати обов'язки класного керівника чітко та вчасно.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

1.Батьківський комітет класу

п/п

П.І.П.

Контактний телефон

Місце роботи

Доручення

1.

Голова батьківського комітету

2.

Помічник

3.

Помічник

4.

Помічник

2. Звіт

по відвідуванню учнів __________ класу

за _________________місяць __________________ н.р.

Прізвище, імя учня

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

Відсоток відвідування _____________

Пропущено всього днів ____________з них по хворобі_________з поважної причини___________

Пропущено всього уроків __________з них по хворобі_________з поважної причини___________

Класний керівник: ______

3.

АКТ

відвідування сім'ї

Мета відвідування: _________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ми, що нижче підписалися:

Класний керівник __________________________________________________________

Вихователь ________________________________________________________________

Члени батьківського комітету ________________________________________________

________________________________________________

відвідали сімю ____________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

*В акті вказати:

  • ким виховується учень;

  • які труднощі в сім'ї у вихованні дитини:

а) матеріального плану;

б) педагогічного плану;

в) іншого;

  • чи є в дитини режим дня, робоче місце;

  • чи допомагає дитина в домашньому господарстві;

  • як і з ким проводить вільний час дитина;

  • враження і висновки, рекомендації щодо виховання дитини.

4. АКТ

обстеження житлово-побутових умов сім'ї

Ми, що нижче підписалися ____________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________обстежили житлово-побутові умови сім'ї ________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

і вияснили, що сім'я складається з ____________чоловік.

Батько ______________________________________________________________________

Мати _______________________________________________________________________

Діти ________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

Сім'я займає житлову площу ___________________________________________________

Санітарний стан квартири _____________________________________________________

Загальний заробіток сім'ї ______________________________________________________

Ставлення дитини до навчання _________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Успішність за останню чверть _________________________________________________

Громадські доручення, ставлення до громадських доручень ________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Чим займається дитина у вільний час____________________________________________

____________________________________________________________________________

З ким його проводить _________________________________________________________

____________________________________________________________________

Дані про сімейне виховання ___________________________________________________

____________________________________________________________________

Рекомендації школи __________________________________________________________

____________________________________________________________________

Підписи _____________________________

_____________________________

_____________________________

5.Індивідуальна робота з батьками

Місяць _______________________

п/п

Форма роботи

Дата

Відповідальний (класовод, вчителі-предметники, вихователь, соціальний педагог, психолог, медпрацівники)

Індивідуальні бесіди з батьками

Педагогічні консультації

Індивідуальні доручення

6.Індивідуальна робота з учнями класу

З ким проведено

індивідуальну

роботу

Зміст індивідуальної роботи

Дата

Хто провів

7.План роботи з обдарованими учнями

Завдання і зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний за виконання

Провести психолого-діагностичні дослідження учнів

вересень

Психолог

Поповнити і оновити банк інформації про обдарованих дітей

вересень

Кл. керівник

Забезпечити участь учнів у фестивалях, конкурсах, турнірах, змаганнях

Протягом року

Кл. керівник, вчителі

Організувати позакласну роботу з обдарованими дітьми через діяльність у гуртках

Протягом семестру

Кл. керівник

Використовувати у навчанні інтерактивні методи та новітні технології

Систематично

Кл. керівник

Індивідуальні заняття з окремих предметів

Систематично

Кл. керівник

Додаткові завдання

Систематично

Кл. керівник

Робота з батьками здібних та обдарованих дітей

Протягом семестру

Кл. керівник,

психолог

Аналіз результатів підсумкового моніторингу якості знань з базових дисциплін

Травень

Кл. керіник

Класному керівнику класу

_________________________________

від ______________________________

__________________________________

(ПІБ батьків)

Пояснювальна записка

Мій син (донька) ____________________________________________________________

учень (учениця) __________ класу був (ла) відсутній (ня)_________________(дата)

у зв’язку____________________________________________________________________

(причина відсутності: за станом здоров’я, за сімейними обставинами, ін..)

____________________ ____________________

(дата) (підпис)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Класному керівнику класу

_________________________________

від ______________________________

__________________________________

(ПІБ батьків)

Пояснювальна записка

Мій син (донька) ____________________________________________________________

учень (учениця) __________ класу був (ла) відсутній (ня)_________________(дата)

у зв’язку____________________________________________________________________

(причина відсутності: за станом здоров’я, за сімейними обставинами, ін..)

____________________ ____________________

(дата) (підпис)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Класному керівнику класу

_________________________________

від ______________________________

__________________________________

(ПІБ батьків)

Пояснювальна записка

Мій син (донька) ____________________________________________________________

учень (учениця) __________ класу був (ла) відсутній (ня)_________________(дата)

у зв’язку____________________________________________________________________

(причина відсутності: за станом здоров’я, за сімейними обставинами, ін..)

___________________ ____________________

(дата) (підпис)

Превентивне виховання

  1. Місяць _______________

Тиж

день

З ким проведено індивідуальну роботу

Зміст індивідуальної роботи

Дата

Хто провів

11. Протокол батьківських зборів ________

від________________p.

Були присутні_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Порядок денний:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Слухали:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ухвалили:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Питання, зауваження, побажання батьків:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Підписи:

12.

Психологічний супровід школяра

Вид роботи

Хто провів

13.Участь учнів _____ класу у різноманітних конкурсах

Прізвище , імя учня

14.Хронометраж на уроках фізичної культури учнів _______ клас

Прізвище, імя учня

д

п

д

п

д

п

д

п

д

п

д

п

д

п

д

п

д

п

д

п

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

Д – пульс до навантаження ; П – пульс після навантаження

Пам’ятка на зимові канікули

  1. Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

  2. Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

  3. Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

  4. Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

  5. Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

  6. Остерігайтеся падаючих бурульок.

  7. Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

  8. Не грайтеся петардами та не робіть самопалів! Це небезпечно для життя!

  9. Дотримуйтесь правил безпеки при проведенні новорічних свят.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на зимові канікули

  1. Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

  2. Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

  3. Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

  4. Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

  5. Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

  6. Остерігайтеся падаючих бурульок.

  7. Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

  8. Не грайтеся петардами та не робіть самопалів! Це небезпечно для життя!

  9. Дотримуйтесь правил безпеки при проведенні новорічних свят.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на зимові канікули

  1. Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

  2. Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

  3. Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

  4. Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

  5. Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

  6. Остерігайтеся падаючих бурульок.

  7. Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

  8. Не грайтеся петардами та не робіть самопалів! Це небезпечно для життя!

  9. Дотримуйтесь правил безпеки при проведенні новорічних свят.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на зимові канікули

  1. Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

  2. Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

  3. Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

  4. Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

  5. Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

  6. Остерігайтеся падаючих бурульок.

  7. Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

  8. Не грайтеся петардами та не робіть самопалів! Це небезпечно для життя!

  9. Дотримуйтесь правил безпеки при проведенні новорічних свят.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на зимові канікули

  1. Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

  2. Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

  3. Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

  4. Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

  5. Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

  6. Остерігайтеся падаючих бурульок.

  7. Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

  8. Не грайтеся петардами та не робіть самопалів! Це небезпечно для життя!

  9. Дотримуйтесь правил безпеки при проведенні новорічних свят.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на зимові канікули

  1. Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

  2. Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

  3. Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

  4. Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

  5. Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

  6. Остерігайтеся падаючих бурульок.

  7. Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

  8. Не грайтеся петардами та не робіть самопалів! Це небезпечно для життя!

  9. Дотримуйтесь правил безпеки при проведенні новорічних свят.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на осінні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на осінні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на осінні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на осінні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на осінні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на осінні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на осінні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на осінні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на весняні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на весняні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на весняні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на весняні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на весняні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на весняні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на весняні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Пам’ятка на весняні канікули

1.Для руху пішоходів служать тротуари та пішохідні доріжки, а там, де їх немає, пішоходи можуть йти по узбіччю.

2.Переходити проїжджу частину потрібно тільки по підземному переході, пішохідному містку, по «зебрі», при наявності знаку «пішохідний перехід».

3.Автобуси та тролейбуси потрібно обходити ззаду, трамваї – спереду.

4.Не торкайтесь обірваних проводів: вони можуть бути під напругою, а це смертельно небезпечно. Не користуйтеся несправними електроприладами.

5.Не залишайте без нагляду газо- та електроприлади.

6.Не грайтеся з бродячими кішками та собаками. Вони можуть бути поширювачами інфекційних захворювань.

Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Термін канікул:

До школи:

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн