Хід уроку
Організаційний етап. Перевірка виконання домашнього завдання
Перевірка наявності та готовності учнів до уроку, налаштування на роботу
Повідомлення теми, цілей, завдань уроку.
Мотивація навчальної діяльності.
Учитель. Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.
Відтворення та корекція опорних знань.
Відтворення опорного конспекту «Події»
Первинне застосування нових знань.
Вчитель детально пояснює виконання алгоритмів в обраному середовищі виконання алгоритмів.
Колективна робота: покроковий розбір виконання алгоритму в обраному середовищі виконання алгоритмів.
Події для об’єкта Сцена
Події для об’єкта Спрайт
Для тих хто працює з Scratch 2
Для сцени вводимо додатковий стек
Для спрайту вводимо додатковий блок
Звукові файли знаходяться в папці файлів-заготовок
Проведення комплексу вправ для зняття м’язового напруження.
Застосування набутих знань, практичних вмінь і навичок.
Практична робота №2. Інструктаж з БЖД
Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми
Вчитель, враховуючи індивідуальні особливості учнів класу, самостійно визначає час і термін проведення комплексу вправ під час роботи (як правило, через 8-10 хвилин після початку роботи).
Завдання.
З дозволу вчителя займіть робоче місце.
Пригадайте правильну поставу для роботи за комп'ютером, розташуйте учнівське приладдя згідно правил.
Ввімкніть комп'ютер згідно вивченого порядку.
Робота з створення на настроювання програми.
Підведення підсумків уроку.
Рефлексія
Що ви дізналися нового на уроці?
Що найбільше запам’яталося на уроці?
Що сподобалося?
Оцінювання роботи учнів на уроці.
Проходження тестування
Домашнє завдання.
Повторити матеріал по темі. Підготуватись до підсумкового уроку.
Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу