Створення структурних елементів науково-дослідницької роботи

Опис документу:
Тренінг

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тренінг СТВОРЕННЯ СТРУКТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ

Тренінг – ефективна форма роботи для засвоєння знань, інструмент для формування умінь і навичок, який через застосування активних та інтерактивних методів роботи дає можливість учасникам використовувати особистий досвід і знання .

Мета тренінгу: сформувати навички визначення та формулювання основних структурних елементів науково-дослідницької роботи.

Завдання тренінгу:

- формувати уміння працювати в команді;

- розвивати рефлексивні навички.

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:

1. Правила проведення тренінгу.

2. Повідомлення мети і завдань тренінгу.

3. Індивідуальна робота учасників тренінгу з комп’ютером: встановлення параметрів сторінки (полів), оформлення титульного аркуша, написання орієнтовного змісту науково-дослідницької роботи, запис списку використаної літератури.

Обладнання: один комп’ютер на кожного учня та його керівника, книги та журнали (не менше двох книг та одного журналу на кожного учня для написання списку використаної літератури).

4. Робота у групах.

Завдання: Визначити проблему дослідження, сформулювати його тему, мету, а також визначитися з об’єктом і предметом дослідження; запропонувати орієнтовний план науково-дослідницької роботи.

Учасники семінару об’єднуються у декілька груп, кожна з яких розробляє свою тему дослідження (на вибір з переліку орієнтовних тем дослідження, або можуть запропонувати свою). Завдання: сформувати тему дослідження, його мету, об’єкт і предмет дослідження, орієнтовну структуру науково-дослідницької роботи.

Як додатковий матеріал для роботи учасників семінару використовується «Орієнтовна тематика науково-дослідницьких робіт» та «Тематика конкурсних робіт учнів – членів Харківського територіального відділення Малої академії наук за 2010 та 2011 роки» з метою вибору теми для роботи у групі.

Обладнання: папір, маркери.

5. Презентація підготовлених проектів

6. Підведення підсумків тренінгу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
3
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!