ЗМІСТ
№\п | Складові Стратегії | Сторінки |
1. | І. ВСТУП | 4 |
1.1. | Місія закладу освіти | 4 |
1.2. | Візія закладу освіти | 4 |
2. | ІІ. ПАСПОРТ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ | 5 |
ПРИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ | ||
2.1. | Підстава для розробки Стратегії | 5 |
2.2. | Нормативно-правова база Стратегії | 5 |
2.3. | Мета Стратегії | 11 |
2.4. | Виконавці Стратегії розвитку | 12 |
2.5 | Завдання Стратегії | 12 |
2.6 | Етапи реалізації Стратегії | 12 |
2.7. | Ресурсне забезпечення Стратегії | 12 |
2.8. | Очікувані результати | 13 |
2.9. | Контроль, корекція та оцінювання Стратегії | 13 |
2.10. | Показники ефективності Стратегії розвитку | 13 |
2.11 | Труднощі та ризики реалізації Стратегії розвитку | 13 |
2.12 | Шляхи вирішення | 13 |
3. | ІІІ. SWOT- АНАЛІЗ ВНУТРІШНІХ І ЗОВНІШНІХ ФАКТОРІВ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ | 14 |
3.1. | SWOT-АНАЛІЗ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА | 15 |
3.1.1. | Забезпечення здорових, безпечних і комфортних умов навчання та праці. | 15 |
3.1.2. | Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації. | 18 |
3.1.3. | Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору. | 22 |
3.2. | SWOT-АНАЛІЗ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ | 25 |
3.2.1. | Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень | 25 |
3.2.2. | Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти та надання йому підтримки в освітньому процесі. | 27 |
3.2.3. | Спрямованість системи оцінювання на формування в здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання. | 29 |
3.3. | SWOT-АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | 31 |
3.3.1. | Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. | 31 |
3.3.2. | Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників. | 33 |
3.3.3. | Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти. | 35 |
3.3.4. | Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти за засадах академічної доброчесності. | 36 |
3.4. | SWOT-АНАЛІЗ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ | 37 |
3.4.1. | Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань. | 37 |
3.4.2. | Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм. | 39 |
3.4.3. | Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників. | 41 |
3.4.4. | Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою. | 42 |
3.4.5. | Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності. | 43 |
4. | ІV. СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ НА 2022 – 2026 РОКИ | 45 |
5. | V. ПЛАН РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ | 46 |
6. | VI. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ | 54 |
7. | VII. УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ СТРАТЕГІЇ | 55 |