і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Стратегія роботи з обдарованими дітьми.

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №HB341708
За публікацію цієї методичної розробки Романій Тетяна Юріївна отримав(ла) свідоцтво №HB341708
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Робота з обдарованими дітьми

Обдарованість - системна риса психіки, яка розвивається протягом життя і визначає можливості досягнень людиною винятково високих результатів в одній чи кількох видах діяльності порівняно з іншими людьми. Обдарованість виступає як інтеграція різних здібностей з метою досягнення позитивних результатів у конкретній діяльності.

Обдарованість – значне, у порівнянні з віковими нормами, випередження в розумовому розвитку, або винятковий розвиток спеціальних здібностей (інтелектуальних, академічних, музичних, психомоторних , художніх та ін.).

Узагальнюючи різні підходи, науковці стверджують, що показником обдарованості є особлива спрямованість дитини на складну розумову діяльність і наявність вроджених навичок ефективної пізнавальної діяльності. Кожна талановита дитина-унікальна, і робота з нею - є індивідуальною, цілеспрямованою діяльністю, що потребує майстерності дій талановитого педагога. Цілком очевидно, що навчання обдарованих дітей може бути лише особистісно-орієнтовним.

Важливим в освіті обдарованої дитини є оновлення функцій загального управління розвитком обдарованості з метою забезпечення сприятливих внутрішніх і зовнішніх умов для творчої діяльності, створення творчого психологічного клімату, сприяння розвитку пізнавального інтересу дітей, дотримання у закладі принципу креативності, що передбачає різноманітну творчу діяльність керівників, педагогів, дітей та учнівської молоді, формування особливого кадрового складу. Головне завдання - збудувати так роботу в закладі освіти, щоб не загубити дитину в умовах звичного оточення.

Мета роботи з обдарованими учнями: сприяти виявленню обдарованих дітей, створенню умов для їх інтелектуального та творчого розвитку; виховання компетентної особистості, яка не лише володіє певною системою знань,  але й уміє адекватно діяти в певних життєвих ситуаціях, застосовуючи набуті знання на практиці; залучення обдарованих дітей до участі в позакласних заходах, творчих та інтелектуальних конкурсах різних рівнів.

Завдання:

        • побудова цілісної системи роботи з обдарованими дітьми.

  • Виявлення обдарованих дітей за допомогою використання різних діагностик.

  • Використання на уроках англійської мови диференціації на основі індивідуальних особливостей учнів.

  •  Відбір засобів навчання, що сприяють розвитку самостійності мислення, ініціативності та науково-дослідницьких навичок, творчості в урочній та позаурочної діяльності.

  • Організація різноманітної позаурочної діяльності з предмету.

  • Розвиток у обдарованих дітей якісно високого рівня знань з англійської мови.

Принципи роботи з обдарованими учнями:

  • принцип випереджального навчання; 

  • принцип різноманітності пропонованих можливостей для реалізації здібностей учнів; 

  • принцип розвиваючого навчання;

  • принцип зростання ролі позаурочної діяльності; 

  • принцип індивідуалізації та диференціації навчання; 

  • принцип створення умов для спільної роботи учнів за мінімальної участі вчителя; 

  • принцип комфортності в будь-якій діяльності. 


Очікувані результати:

  • уміння здійснювати  усномовленнєве спілкування (у монологічній та діалогічній формах);

  • уміння розуміти зі слуху зміст автентичних текстів;

  • уміння читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту, розглядаючи їх як джерело різноманітної інформації і як засіб оволодіння нею;

  • уміння здійснювати спілкування у писемній формі відповідно до поставлених завдань;

  • уміння адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою;

  • уміння використовувати у разі необхідності невербальні засоби спілкування за умов наявних мовних засобів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    130
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    HB341708
  • Вподобань
    0
Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №HB341708
За публікацію цієї методичної розробки Романій Тетяна Юріївна отримав(ла) свідоцтво №HB341708
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти