Стимулюючі вправи для розвитку навички швидкого читання.

Опис документу:
Формування навичок читання - процес довготривалий та складний. Але кожен учитель може зробити його цікавим та бажаним для учнів. Для удосконалення техніки читання використовую спеціальні вправи, які включаю до кожного уроку. Ця робота дає позитивний результат: сприяє підвищенню швидкості, виразності, усвідомленню та правильності читання; пожвавлює роботу на уроці, зацікавлює дітей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Прочитай текст із пропущеними словами. Добирай слова з довідки. Намагайся читати швидко, позмагайся з кимось із друзів, хто швидше прочитає цей текст.

Ясочка на річці Довідка

Блись та блись на ( 1 ) наша річка, 1 – сонці;

повилась крізь луки ( 2 ). 2 – запашні;

А яка ж тепленька в ній водичка!

І пісок ( 3 ) на дні. 3 – м’якесенький;

Поспішає радісно ( 4 ), 4 – малеча;

цвірінчить на березі ( 5 ). 5 – щодня;

Вітерець цілує щічки, плечі

і біжить по хвилях ( 6 ). 6 – навмання;

Поскидали шортики і плаття,

Пострибали в воду ( 7 ). 7 – малюки;

Ой, і любо ж, весело ( 8 ) 8 – купатись;

у струмочках тихої ріки!

Тут і наша Ясочка ( 9 ). 9 – хлюпоче;

А навколо – рибок ( 10 )! 10 – табунці;

Хоче рибку захопити в жменьку,

та ніяк ( 11 ) у руці… 11 – не вдержить;

Всі забули про Юрка ( 12 ) - 12 – малого;

він сидить один на ( 13 ). 13 – бережку;

Бачить – що це дивиться на нього

крізь ( 14 ) зелену осоку?.. 14 – рясну;

Та страшне, зелене… й просто ( 15 )… 15 – суне;

от-от на хлопчика стрибне!

Як гукне ( 16 ) до Ясюні: 16 – Юрасик;

  • Ясю, Ясю! Глянь, яке ( 17 )! 17 – страшне;

А Ясюня ( 18 ) не злякалась, замахнулась: 18 – звіра;

  • Геть, ( 19 ) звір! 19 – зелений;

Подивилась жаба. ( 20 ) 20 – Здивувалась.

Та й стрибнула в воду під кущі.

Наталя Забіла

Прочитай текст із пропущеними словами. Добирай слова з довідки. Намагайся читати швидко, позмагайся з кимось із друзів, хто швидше прочитає цей текст.

Їжак і кріт Довідка

Вечірнє ( 1 ) освітило ( 2 ) 1 – сонце; 2 – краплі;

на травинках: ( 3 ) покрапав ( 4 ). 3 – тільки-но; 4 – дощик;

Пахне в ( 5 ) дощем, свіжою 5 – повітрі;

землею. ( 6 ) висунув мордочку 6 – Кріт;

з ( 7 ), чхнув, проганяючи 7 – нірки;

землю з ( 8 ). З’явилися 8 – носика;

з нірки ( 9 ), а далі і вся ( 10 ). 9 – вуса; 10 – голова;

Аж ( 11 ) блиснули ( 12 ) оченят 11 – недалеко; 12 – двоє;

і ( 13 ) неголосний добрий ( 14 ): 13 – почувся; 14 – сміх;

«хох-хох-хох…» То був ( 15 ): 15 – їжак;

  • Вилазь, Кроте, ( 16 ). 16 – не бійся;

Ходімо в степ ( 17 )! 17 – погуляємо;

  • Ходімо, - погодився ( 18 ). 18 – Кріт;

І вони пішли гуляти в ( 19 ). 19 – степ.

За Григором Тютюнником

Прочитай текст із пропущеними словами. Добирай слова з довідки. Намагайся читати швидко, позмагайся з кимось із друзів, хто швидше прочитає цей текст.

Комашечка Довідка

Одного ( 1 ) дня народилася 1 – сонячного;

Комашечка . ( 2 ) свої крильця, потерла 2 – Розправила;

( 3 ) ніжками одну об одну, ще 3 – тоненькими;

подивилася ( 4 ) й мовила: 4 – довкола;

  • Як ( 5 )!.. Яке сонечко ( 6 ), яке 5 – хороше; 6 – тепле;

небо синє, яка ( 7 ) зелена! Хороше, 7 – травичка;

хороше!.. І все ( 8 )!.. 8 – моє;

Летить Комашечка, ( 9 ) всім радіє. 9 – милується;

А ( 10 ) травка так і зеленіє, а в травці 10 – внизу;

сховалася ( 11 ) квіточка. 11 – червоненька;

  • Комашечко, ( 12 ) до мене! – ( 13 ) 12 – лети;

квіточка. 13 – гукнула;

Комашечка ( 14 ) на землю, сіла 14 – спустилася;

на квіточку й ( 15 ) пити солодкий 15 – заходилася;

квітковий сік.

  • Яка ти ( 16 ), квітонько! – каже 16 – ласкава;

Комашечка, ( 17 ) рильце ніжками. 17 – витираючи;

  • Ласкава-то ласкава, та ось ( 18 ) 18 – ходити;

не вмію, - поскаржилася квіточка.

  • І все-таки хороше, - ( 19 ) 19 – запевняла.

Комашечка. – І все моє…

За Дмитром Маміним-Сибіряком

Прочитай текст із пропущеними словами. Добирай слова з довідки. Намагайся читати швидко, позмагайся з кимось із друзів, хто швидше прочитає цей текст.

Хитра лисичка Довідка

Жили собі дід та баба. Дід каже ( 1 ): 1 – бабі;

  • Ти, бабо, печи пироги, а я поїду

по рибу.

Наловив він ( 2 ) і везе ( 3 ). 2 – риби; 3 – додому;

Побачила його лисичка –

і схотілось їй ( 4 ) поїсти. Забігла вона 4 – рибки;

вперед, лягла на дорозі і ( 5 ), як 5 – лежить;

мертва.

Під’їхав ( 6 ), підійшов до ( 7 ), а вона 6 – дід; 7 – лисички;

й не ( 8 ). 8 – ворухнеться;

  • От буде ( 9 ) бабі, - сказав дід. 9 – подарунок;

Узяв лисичку і ( 10 ) на сани,а сам 10 – поклав;

пішов спереду.

А лисичка почала (11 ) викидати 11 – потихеньку;

із саней рибу. Викидала, викидала.

Викинула всю рибку, а сама ( 12 ). 12 – втекла;

Приїхав ( 13 ) дід. 13 – додому;

  • Ну, бабо, - ( 14 ) дід, - який 14 – сказав;

комір привіз я тобі на шубу!

  • Де?

  • Там на санях – і риба, і комір.

Підійшла баба до ( 15 ) – ні коміра, 15 – саней;

ні риби.

Почала вона лаяти ( 16 ). Тоді дід. 16 – старого;

зрозумів, що лисичка була ( 17 ). 17 – не мертва;

Побідкався, побідкався,

та нічого не ( 18). 18 – вдієш.

Михайло Коцюбинський

Прочитай текст із пропущеними словами. Добирай слова з довідки. Намагайся читати швидко, позмагайся з кимось із друзів, хто швидше прочитає цей текст.

Куди робота ховається Довідка

Дівчинка ( 1 ) після вечері помити 1 – вирішила;

посуд.

  • Мамо, - сказала вона, - ( 2 ) 2 – тепер;

я ( 3 ) допомагатиму тобі. І ніколи, 3 – завжди;

ніколи не ( 4 ). 4 – стомлюся;

Мати була ( 5 ). Вона пригорнула 5 – зворушена;

до себе ( 6 ). 6 – доньку;

  • ( 7 ). Якщо так, донечко, тоді 7 – Гаразд;

завтра перед моїм ( 8 ) додому зроби 8 – поверненням;

щось у хаті. Що саме – ( 9 ) сама. 9 – побачиш;

  • Добре, мамо, я все ( 10 ), тобі 10 – зроблю;

нічого не залишиться!

На другий день мати ( 11 ) на 11 – пішла;

роботу. А дівчинка ( 12 ) у себе у дворі. 12 – гралася;

Потім побігла до ( 13 ). І раптом 13 – подружок;

згадала про свою ( 14 ) все поробити 14 – обіцянку;

вдома.

  • Ой, пропала моя ( 15 )! – 15 – голівонька;

вигукнула вона.

Дівчинка стояла у дворі і ( 16 ) на 16 – дивилася;

всі боки. За що б їй ( 17 )? Але чомусь 17 – узятися;

ніякої роботи не бачила.

Якби їй кинувся у вічі ( 18 ), вона б 18 – віник;

підмела у дворі. Попався б ( 19 ) – 19 – совок;

прибрала б сміття, ( 20 ) – помила б 20 – ганчірка.

підлогу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн