«Стежиною доброти» (Музичне заняття для старшого дошкільного віку)

Опис документу:
• Допомогти дітям усвідомити якості доброти та аналізувати вчинки; • Формувати почуття музичного ритму, розвивати увагу та координацію рухів під час виконання музично ритмічних рухів, змінювати рухи відповідно до змін характеру музики, чути зміну частин у музиці та відтворювати це в рухах; • Закріпити вміння дітей самостійно визначати характер, настрій, жанр, темп музичного твору; • Вдосконалювати співочі навички, розвивати виконавську майстерність, стиму

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Стежиною доброти»

(Музичне заняття для старшого дошкільного віку)

Мета:

  • Виховувати інтерес до музичних занять;

  • Допомогти дітям усвідомити якості доброти та аналізувати вчинки;

  • Формувати почуття музичного ритму, розвивати увагу та координацію рухів під час виконання музично ритмічних рухів, змінювати рухи відповідно до змін характеру музики, чути зміну частин у музиці та відтворювати це в рухах;

  • Закріпити вміння дітей самостійно визначати характер, настрій, жанр, темп музичного твору;

  • Вдосконалювати співочі навички, розвивати виконавську майстерність, стимулювати виразно та емоційно співати.

  • Перевірити вміння дітей розрізняти, називати музичні інструменти та грати на них;

  • Сприяти розвитку творчих здібностей при музикуванні.

Музичний репертуар:

  • «Пружинка» укр.. нар. мел. обр. Я.Степового;

  • «Ковирялочка» укр..нар.мел.;

  • «Рух по колу» муз.А.Філіпенко

  • «Звуження та розширення кола» муз.Ф.Шуберта;

  • «Полька» муз.А.Філіпенко;

  • «Гопак» укр..нар.мел.;

  • «Марш» муз. Р.Рустамова;

  • «Колискова» сл.. та муз.Н.Май;

  • «Подих весни» сл.. і муз.А.Кривута;

  • По співка «Нам для щастя треба» сл.. і муз.Н.Май;

  • «Пісенька про маму» муз.А.Філіпенко, сл.. Т.Волгіна;

  • Музично- дидактична гра «Котилася торба»;

  • Музично- дидактична гра «Три кити музики».

Матеріали:

  • Будиночок з китами;

  • М’яч;

  • Торбина з музичними інструментами(бубон, ложки, брязкальця, маракаси, трикутник);

  • Конверт з листом;

  • Картинка з зображенням зимового лісу.

Хід заняття:

Муз. кер.:

Доброго ранку, малята,

Настрій чудовий у всіх?

Діти: Так.

Муз. кер.: До заняття, діти, ви готові?

Діти: Так.

Муз. кер.:Діти, перед заняттям прилетіла пташка і залишила на вікні ось цей конверт. Давайте подивимось, що в ньому?

Діти: Так

( муз. кер. відкриває конверт та читає)

Дітки трапилась біда, злі пташки порвали та порозкидали картину доброти. Нам потрібно допомогти її знайти та зібрати. А щоб знайти її потрібно виконати певні завдання. Ну, що ж діти, допоможемо для пташок? Зберемо картину доброти?

Діти: Так.

1 завдання:

Нам потрібно пройти танцювальну доріжку. Ну, що ви готові?

Діти: Готові.

Муз.кер.: Тож розпочинаємо(діти виконують «Пружинку», «Ковирялочку», «Рух по колу», «Зіуження та розширення кола», кружляння навколо себе, оплески в долоні).

Муз.кер.:Молодці, із завданням ви впорались, тож отримуєте першу частину картинки.

2 завдання:

Муз.кер.:Наступним завданням нам потрібно допомогти мешканцям знайти свої будиночки. Тож давайте пригадаємо, що марш живе в червоному будиночку, пісня у жовтому, танець у синьому. Отже, коли буде звучати танець ми показуємо синій кит, марш - червоний кит, пісня – жовтий кит.

Музично – дидактична гра «Три кити музики».

Муз.кер.: І це завдання ви виконали добре і отримуєте другу частину картинки.

3 завдання - заспівати про добру людину.

Муз.кер.:Діти, ви напевно зустрічали чимало добрих людей у своєму житті. Але скажіть будь-ласка , яка людина у вашому житті є найдобрішою, наймилішою, найласкавішою, найріднішою.

Діти: Це мама.

Муз.кер.: Звичайно для кожної дитини її мама найдобріша, наймиліша, найрідніша. Тож давайте заспіваємо пісню про маму, яку ми знаємо. Але, перш ніж заспівати давайте підготуємо наші голосочки і заспіваємо розспівку.

Розспівка «Нам для щастя треба»

«Пісня про маму»
Муз.кер.:Молодці, гарно заспівали пісню і за це отримуєте наступну частину картинки.

4 завдання

Нам потрібно роз чаклувати ось цю чарівну торбину.Розчаклуємо діти?

Діти:так.

Музично – дидактична гра «Котилася торба»

Діти стоять у колі передають м’яч і співають:

Котилася торба з великого горба

Не спенити торбу нам ніяк

Відкривайся торба з великого горба

Хто тебе відкриє дай нам знак.

На закінчення пісні в кого м’яч той іде до торбини дістає музичний інструмент називає його і грає на ньому.

Гра продовжується до закінчення інструментів у торбині.

Муз.кер.: Ну що ж роз чаклували ми торбину і що діти було в ній?

Діти: музичні інструменти.

Муз.кер.: За те що ви розчаклували торбину, ви отримуєте останній фрагмент картини. Давайте складемо картину і поглянемо що на ній забраженно…Скажіть будь-ласка мені діти, а що ви доброго бачите на цій картині?Чи правильно діти роблять?

Відповіді дітей.

Муз.кер.:Ну ,що ж дітки пташки будуть дуже вдячні за те, що ви допомогли відшукати картину доброти і склали її. На цьому наше заняття закінчилося. Я бажаю вам та всім нашим гостям щоб доброта жила в ваших серцях, щоб весь мир був наповненим добротою,вірою, надією, щастям, радістю та усмішкою. Допобачення.

Діти повертаються у групову кімнату.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»