Степінь з цілим показником. Алгебра 8 клас

Опис документу:
Мета: систематизувати та узагальнити знання та вміння учнів, набуті при вивченні теми «Степінь з цілим показником», розвивати вміння знаходити раціональне розв'язання; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до математики; любов до рідного краю на основі його народних традицій.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Розв’язування вправ.

Мета: систематизувати та узагальнити знання та вміння учнів, набуті при вивченні теми «Степінь з цілим показником», розвивати вміння знаходити раціональне розв'язання; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до математики; любов до рідного краю на основі його народних традицій.

Тип уроку: систематизувати та узагальнити знання та вміння.

Форма проведення: нестандартний урок.

Обладнання: картки з завданнями, презентація,

Епіграф: Предмет математики є настільки серйозним, що корисно не нехтувати можливістю зробити його дещо цікавішим. Блез Паскаль

Хід уроку

  1. Організаційний момент. (Слайд 1)

Вступне слово вчителя.

Сьогодні у нас підсумковий урок розв'язування вправ з теми «Степінь з цілим від'ємним показником». (Слайд 2) Ми маємо на меті повторити, узагальнити та систематизувати знання та вміння, набуті вами в ході вивчення цієї теми. (Слайд 3)

Знання з математики - це ланцюжок, кожна ланка якого - знання з певної теми. Якщо яку-небудь тему не засвоїти, то ланцюжок знань порветься або стане слабким, ненадійним.

Важливою ланкою є тема «Степінь з цілим показником». Щоб перевірити міцність цієї ланки, проведемо незвичайний урок «Різдвяний зорепад. Математичні святки».

Чому «святки», чому «Різдвяний зорепад»? Семестр скоро закінчується, попереду веселі канікули, а їхньою відмінністю є новорічні і Різдвяні свята. Кожне свято має свою історію. Гарна й незвичайна вона у Різдва. Діти й дорослі люблять Різдво, готуються до нього і думають у ці дні тільки про добро, бажають одне одному всього найкращого.

Але чи знаємо ми Різдвяні традиції? Адже не зважаючи на те, що весь світ святкує Різдво понад два тисячоліття, для нашого покоління це свято досить молоде (або призабуте старе).

Ніч перед Різдвом... Діти нетерпляче дивляться на вечірнє небо в очікуванні заповітної зірки на сході (на честь зірки Віфлеємської, що сповістила людям про народження Христа). Тільки-но вона з'являється, починається свято. І хоча із зимового небосхилу зорі не падають, ми не перестаємо вірити в чудеса і загадувати в цю ніч найзаповітніші бажання. (Слайд 4)

  1. Актуалізація опорних знань учнів.

Щоб підготуватись до розв'язування вправ на уроці, повторимо теоретичний матеріал.

Для цього пограємо в улюблену зимову забаву - «сніжки».

Гра в сніжки.

На дошці ви бачите багато сніжинок, на яких записані ліві частини вправ. У вас на партах теж є сніжинки із записаними правими частинами. Завдання: відшукати свою половинку і зліпити сніжку. Хто відшукав, прикріплює сніжинку поряд.

    1. аm · an = a m +n

    2. аm : an = a m - n

    3. (am)n = am n

    4. (ab)n = an bn

    5. ) =

    6. -n =

    7. ( )-n = ( )n

    8. a0 = 1

Тож давайте перевіримо чи правильно ви влучили своїми сніжками у відповіді? (Слайд 5)

III. Розв'язування вправ.

1. Святий вечір

Вечір перед Різдвом називають Святий вечір. Вся сім'я збирається на святкову вечерю, що знаменує закінчення Різдвяного Посту. За звичаєм треба було дотримуватися суворого посту: «до першої зірки» не можна було їсти, лише трішки підкріпитися. Щоб з'ясувати, що дозволяють традиції, виконаємо такі завдання. Правильно виконані завдання приносять відповідні літери, з яких ви потім складете назви головних різдвяних страв.

Повідомлення учнів. (Слайд 6)

Традиційно кутю готували з вареної пшениці з медом, запивали її узваром - компотом із сухофруктів Святковий стіл посипали сіном на згадку про ясла, де з'явився на світ Син Божий. Потім стіл покривали скатертиною. У центр ставили кутю - частування для душ померлих родичів. Вони, за повір'ям, у святочні дні відвідують свої домівки і стають незримими учасниками сімейного застілля.

2. Гра «Лото - ялинка». (Слайд 7)

Здавна прикрасою оселі була гарно вбрана ялинка. Усі члени сім'ї повинні бути вдома та брати участь у приготуваннях. Прикрасимо ялинку і ми. Прикрашати ялинку будемо знаннями, адже знання - справжня прикраса.

Правила гри.

Перед вами на дошці наша красуня ялинка. Тож давайте і ми її прикрасимо. На нашій ялинці є місця для прикрас, на яких записані відповіді, а для кожного учня виготовлено картки із завданнями, які ви виберете самостійно. Розв'язавши вправу і знайшовши відповідь, ви прикріплюєте свою прикрасу на місце правильної відповіді і відповідно, ми отримаємо красиво прикрашену ялинку.

Завдання на картках.

IV. Підсумок уроку. (Слайд 8)

Вправа «Мікрофон» (прийом «Продовжіть речення»)

  • «Сьогодні на уроці я дізнався …….»

  • «Я навчився ……..»

  • «Мені хочеться і далі вчитися, тому що ……..»

V. Домашнє завдання. (Слайд 8)

Виконати самостійну роботу

Заключне слово учителя. (Слайд 10)

Свято Водохреща завершує святки. У цей день вода набуває особливої оздоровчої сили. Її бережуть цілий рік - на щастя, на здоров'я, на удачу. А ви бережіть свої знання. Але не один рік, а все життя - щоб бути освіченими, успішними та щасливими.

І варіант

ІІ варіант

1. Перетворіть вираз:

А)

Б)

В)

Г)

1. Перетворіть вираз:

А)

Б)

В)

Г)

2. Виконайте дії:

А)

Б)

В)

Г)

2. Виконайте дії:

А)

Б)

В)

Г)

І варіант

ІІ варіант

1. Перетворіть вираз:

А)

Б)

В)

Г)

1. Перетворіть вираз:

А)

Б)

В)

Г)

2. Виконайте дії:

А)

Б)

В)

Г)

2. Виконайте дії:

А)

Б)

В)

Г)

І варіант

ІІ варіант

ІІ варіант

1. Перетворіть вираз:

А)

Б)

В)

Г)

1. Перетворіть вираз:

А)

Б)

В)

Г)

1. Перетворіть вираз:

А)

Б)

В)

Г)

2. Виконайте дії:

А)

Б)

В)

Г)

2. Виконайте дії:

А)

Б)

В)

Г)

2. Виконайте дії:

А)

Б)

В)

Г)

І варіант

ІІ варіант

1. Перетворіть вираз:

А)

Б)

В)

Г)

1. Перетворіть вираз:

А)

Б)

В)

Г)

2. Виконайте дії:

А)

Б)

В)

Г)

2. Виконайте дії:

А)

Б)

В)

Г)

І варіант

ІІ варіант

1. Перетворіть вираз:

А)

Б)

В)

Г)

1. Перетворіть вираз:

А)

Б)

В)

Г)

2. Виконайте дії:

А)

Б)

В)

Г)

2. Виконайте дії:

А)

Б)

В)

Г)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Google-сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
390 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.