Степінь з цілим показником. Алгебра 8 клас

Опис документу:
Презентація до уроку степінь з цілим показником. Алгебра 8 клас

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Урок алгебри у 8 класі Різдвяний зорепад. Математичні святки  Степінь з цілим показником Тема. “Розв’язування вправ” Підготувала Тонконог М. О.
Слайд № 1

Урок алгебри у 8 класі Різдвяний зорепад. Математичні святки  Степінь з цілим показником Тема. “Розв’язування вправ” Підготувала Тонконог М. О.

Мета: систематизувати та узагальнити знання та вміння учнів, набуті при вивченні теми «Степінь з цілим показником»; розвивати логічне мислення, ува...
Слайд № 2

Мета: систематизувати та узагальнити знання та вміння учнів, набуті при вивченні теми «Степінь з цілим показником»; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до математики та любов до рідного краю на основі його народних традицій.

«Предмет математики є настільки серйозним, що корисно не нехтувати можливістю зробити його дещо цікавішим.» Блез Паскаль Епіграф:
Слайд № 3

«Предмет математики є настільки серйозним, що корисно не нехтувати можливістю зробити його дещо цікавішим.» Блез Паскаль Епіграф:

Актуалізація опорних знань am  an = am : an = (am )n = (ab)n = (a/b)n = a-n = (a/b)-n = a0 = am+n am-n amn anbn an/bn 1/an (b/a)n = bn/an 1
Слайд № 4

Актуалізація опорних знань am  an = am : an = (am )n = (ab)n = (a/b)n = a-n = (a/b)-n = a0 = am+n am-n amn anbn an/bn 1/an (b/a)n = bn/an 1

Розв'язування вправ. 23 = 9-2 = 52  23 = (-2ху5)3 = 90 3-4= ((7/13)0 )12 = (5/4)-2 = ((1/3)-2 ) 2 = 5-2  24 = 1/81 1/81 200 -8x3y15 1 1/81 16/25...
Слайд № 5

Розв'язування вправ. 23 = 9-2 = 52  23 = (-2ху5)3 = 90 3-4= ((7/13)0 )12 = (5/4)-2 = ((1/3)-2 ) 2 = 5-2  24 = 1/81 1/81 200 -8x3y15 1 1/81 16/25 81 4/9 200 8 8 -8x3y15 1 16/25 81 4/9 А В К У Т З Р Я

Кутя та узвар Повідомлення учнів Традиційно кутю готували з вареної пшениці з медом, запивали її узваром - компотом із сухофруктів Святковий стіл п...
Слайд № 6

Кутя та узвар Повідомлення учнів Традиційно кутю готували з вареної пшениці з медом, запивали її узваром - компотом із сухофруктів Святковий стіл посипали сіном на згадку про ясла, де з'явився на світ Син Божий. Потім стіл покривали скатертиною. У центр ставили кутю - частування для душ померлих родичів. Вони, за повір'ям, у святочні дні відвідують свої домівки і стають незримими учасниками сімейного застілля.

Гра «Лото - ялинка».
Слайд № 7

Гра «Лото - ялинка».

Колядки
Слайд № 8

Колядки

Повідомлення учнів На Україні на почесному місці ставили «дідух» - святковий сніп пшениці або жита, що символізував дух предків. По кутках розклада...
Слайд № 9

Повідомлення учнів На Україні на почесному місці ставили «дідух» - святковий сніп пшениці або жита, що символізував дух предків. По кутках розкладали часник, щоб вберегти сім'ю від злих сил і хвороб. Сім'я сідала за стіл. За християнськими традиціями у Святвечір на столі повинні бути 12 пісних страв - на честь 12 Апостолів і за кількістю місяців Нового року. Кожну страву обов'язково треба скуштувати - щоб не було голоду, але не з'їдати цілком - щоб в хаті завжди була їжа. Різдво святкують три дні. А святки - це період від Різдва до Водохреща. Під час святок молодь не може стримати радість, тому що «сонце іде на літо», і все старе готове заново народитись. Ось і наряджається молодь чудернацько та страхітливо, і починаються веселі народні гуляння, особливо в ніч з 13 на 14 січня. Лунають пісні, щедрівки, парубки «водять» Маланку, засівають зерном хати на щастя, на здоров'я, на Новий Рік. Цей вечір дуже підходить до ворожіння. Давайте і ми поворожимо.

Ворожіння
Слайд № 10

Ворожіння

Ворожіння
Слайд № 11

Ворожіння

Ворожіння
Слайд № 12

Ворожіння

Ворожіння
Слайд № 13

Ворожіння

Підсумок уроку. Вправа «Мікрофон» «Сьогодні на уроці я дізнався …….» «Я навчився ……..» «Мені хочеться і далі вчитися, тому що ……..»
Слайд № 14

Підсумок уроку. Вправа «Мікрофон» «Сьогодні на уроці я дізнався …….» «Я навчився ……..» «Мені хочеться і далі вчитися, тому що ……..»

Домашнє завдання 1. Повторити формули. 2. Виконати № 281 ст. 65
Слайд № 15

Домашнє завдання 1. Повторити формули. 2. Виконати № 281 ст. 65

Заключне слово. Свято Водохреща завершує святки. У цей день вода набуває особливої оздоровчої сили. Її бережуть цілий рік - на щастя, на здоров'я, ...
Слайд № 16

Заключне слово. Свято Водохреща завершує святки. У цей день вода набуває особливої оздоровчої сили. Її бережуть цілий рік - на щастя, на здоров'я, на удачу. А ви бережіть свої знання. Але не один рік, а все життя - щоб бути освіченими, успішними та щасливими.

Резерв уроку А) 813-4; Б) 16(2-2)3; В) 24-3 9-4; Г) 5-7 59:125.
Слайд № 17

Резерв уроку А) 813-4; Б) 16(2-2)3; В) 24-3 9-4; Г) 5-7 59:125.

Дякуємо за увагу! Усім доброго здоров'я та хай щастить!
Слайд № 18

Дякуємо за увагу! Усім доброго здоров'я та хай щастить!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
395 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.