Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Природотерапія для дітей, що постраждали внаслідок воєнних дій
»
Взяти участь Всі події

STEM-задача за темою «Площа прямокутника»

Геометрія

Для кого: 8 Клас

20.01.2022

87

2

0

Опис документу:

Задачу можна запропонувати на уроці геометрії (8 клас) за темою «Площа прямокутника».

Для виконання завдання можна застосувати технологію BYOD «Принеси свій пристрій».

Примітка. За основу взято задачу із збірника задач з математики, 5-9 класи: Наскрізні лінії компетентностей та їх реалізація/ Д.В. Васильєва, Н.І.Івасюк.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Задачу можна запропонувати на уроці геометрії (8 клас)

за темою «Площа прямокутника».

Вкрай необхідно бережно ставитися до природних ресурсів, які ми використовуємо. Доцільно комплексно підходити до переробки такої найціннішої природної сировини як деревина. З колоди діаметром 60 см треба вирізати квадратний брус з найбільшою площею поперечного перерізу.

А) Знайдіть площу поперечного перерізу бруса (мал.1).

Мал. 1

Б) Знайдіть відсоток деровини, який піде у відходи. Відходи варто надалі переробляти і використовувати як паливо з метою отримання теплової енергії.

В) Щоб зменшити відходи деревини, робітник запропонував розрізати колоду так, щоб одержати квадратний брус і ще 4 дошки товщиною 4 см (мал.2). Знайдіть, який відсоток деревини піде у відходи за цих умов.

Мал.2

Г) Знайдіть у мережі Інтернет стан сфери зеленого господарства у період з 2017 по 2019 роки (за кожен рік окремо). За ці роки:

  • порівняйте площу зелених насаджень загального користування,

  • визначте області, в яких зелені насадження найбільше охоплено доглядом,

  • з’ясуйте загальну кількість підприємств зеленого господарства, що здійснюють діяльність на території України з утримання зелених насаджень у 2017, 2018, 2019 роки та за цими даними побудуйте стовпчасту діаграму. Для побудови використайте Office Exsel.


Для виконання завдання Г можна застосувати технологію BYOD «Принеси свій пристрій».


Примітка. За основу взято задачу із збірника задач з математики, 5-9 класи: Наскрізні лінії компетентностей та їх реалізація/ Д.В. Васильєва, Н.І.Івасюк.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.