Стаття в шкільну газету від учнів "Поверни природі чистоту"

Я і Україна

Для кого: 5 Клас

27.01.2020

322

2

0

Опис документу:
Мрія про найкращу школу не оминає нікого. Кожен учень хоче навчатися у хорошому закладі, усі батьки дбають, аби їхні діти були оточені опікою, здобули глибокі знання та добре виховання. Наша «Лісова школа» – це своєрідна держава, де вчителі та учні щільно творять майбутнє. Це велика родина, яка має свій ритм існування, захоплює новизною. Це дім, де кожен знайде своє місце, не залишиться в стороні.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Життя – сміття – це рима?

Та ні, скоріше факт:

За вікнами й дверима -

Суцільний сміттєбак

Давайте не псувати

Життя навколо нас.

Про землю рідну дбати

Я закликаю Вас!

Мрія про найкращу школу не оминає нікого. Кожен учень хоче навчатися у хорошому закладі, усі батьки дбають, аби їхні діти були оточені опікою, здобули глибокі знання та добре виховання.

Наша «Лісова школа» – це своєрідна держава, де вчителі та учні щільно творять майбутнє. Це велика родина, яка має свій ритм існування, захоплює новизною. Це дім, де кожен знайде своє місце, не залишиться в стороні. Дають дітям освіту вчителі, які мають добру фахову підготовку та відмінні особисті якості. Вчитель школи – це наставник, який не лише здатен навчати опановувати науку, а й прививає інші риси для формування переконань жити, вчитися і творити. Своїм досвідченим поглядом бачити прихований потенціал в кожному.

Діти беруть активну участь в житті школи. Нещодавно, учні 5-А класу провели добровільний захід – прибирання території школи. Учні брали з собою сміттєві пакети та прибирали територію школи від паперу та іншого сміття. Кожна дитина вклала свою частку в цю спільну справу.

Майже через годину прибирання було завершено, а діти були задоволенні виконаною роботою.

Приємно було спостерігати територію , яка сяє чистотою та охайністю. Адже кожен учень «Лісової школи» знає, що чисте довкілля – чисте сумління!

Журналістка 5-А класу

Єсіпова Даря

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.