Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

Стаття на тему "Інтерактивне навчання на уроках природознавства"

Природознавство

Для кого: 5 Клас

10.04.2020

269

0

0

Опис документу:
Сьогодення потребує від сучасної школи підготовки самостійних, цілеспрямованих людей з високим творчим потенціалом та розумовими здібностями. Учитель і школа мають виховати особистість, яка здатна до взаємодії із середовищем, яка зможе здобувати нові знання і використовувати їх в нових умовах.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтерактивне навчання на уроках природознавства

Місце природознавства як навчального предмета в системі освіти визначається тим, що ця наука лежить в основі пізнання довкілля і є рушійною силою науково-технічного прогресу. Проте, кожен вчитель повинен пам’ятати, що метою вивчення природознавства в школі є не лише подача щонайбільшого обсягу теоретичних основ, при якій учень перетворюється на пасивного спостерігача. Людина не може зосередитися на всій інформації, що поступає з навколишнього світу, тому її розум відкидає усе нецікаве, нудне і емоційно монотонне. В наш час освіта набуває розвивального характеру. Ми повинні навчити учнів орієнтуватися у величезному потоці інформації, яка надходить до них з різних джерел, викладати своє бачення розв’язку проблем.

Сьогодення потребує від сучасної школи підготовки самостійних, цілеспрямованих людей з високим творчим потенціалом та розумовими здібностями. Учитель і школа мають виховати особистість, яка здатна до взаємодії із середовищем, яка зможе здобувати нові знання і використовувати їх в нових умовах. Нашим завданням є навчити учнів мислити, самостійно працювати над питаннями пошукового характеру, формувати у них активну життєву позицію.

Природознавство як навчальний предмет повинне сприяти розвитку особистості.

Сучасність вимагає від вчителя пошуку та підбору таких форм та методів навчання, впровадження яких сприяло б активізації мислення, розвитку творчості, підвищувало б ефективність здобуття учнями знань. Сьогодні центральною фігурою навчально-виховного процесу є учень, а не вчитель. Педагог повинен орієнтуватися на особистість учня, гуманізувати процес навчання, співпрацювати з учнями.

Для досягнення цієї мети на озброєнні вчителя поряд з традиційними методами і формами проведення навчальних занять є багато інноваційних технологій, які активізують мислення школярів, збільшують інтерес учнів до уроку та ефективність засвоєння знань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.