Стаття "Квест-урок, який він?"

Опис документу:
Опис проведення квесту-уроку в 2-А класі КЗ Рубіжанського НРЦ "Кришталик". З досвіду роботи вчителя початкових класів вищої кваліфікаційної категорії В. О. Мельникович. Квест-урок стимулює розвиток логічного мислення, привчає дітей розмірковувати над завданням, різнобічно оцінювати ситуацію, аналізувати інформацію з точки зору значимості, важливості та необхідності, дозволяє пов’язувати матеріал кількох предметів, залучаючи логіку і критичне мислення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КВЕСТ-УРОК, ЯКИЙ ВІН?

Впроваджуючи основну мету загальної середньої освіти, що зазначена у Законі України «Про освіту», в життя, а саме місією початкової школи є різнобічний розвиток особистості дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей, формування в неї загальнокультурних і морально-етичних цінностей, ключових і предметних компетентностей, необхідних життєвих і соціальних навичок, що забезпечують її готовність до продовження навчання в основній школі, життя у демократичному суспільстві, реалізовуючи компетентнісний підхід, в 2-А класі КЗ Рубіжанського НРЦ «Кришталик» проводяться креативні уроки. Такі уроки дають змогу усунути суперечності між засвоєними теоретичними відомостями та їх використанням для розв’язання конкретних життєвих завдань, а саме:

  • уміти розрізняти об’єкти та властивості;

  • аналізувати і пояснювати причини та наслідки вчинків, явищ, подій;

  • брати участь у колективних справах, у розв’язанні навчальних завдань;

  • користуватись певними предметами та ін..

Одним з таких уроків у вересні місяці 2019 р. був проведений квест-урок у реальності з інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

Що таке квест? Назва «квест» походить від англійського слова quest, що означає «пошук», «пошуки пригод». Сьогодні квест у школі – це гра, основним принципом якої є покрокове виконання заздалегідь підготовлених завдань.

Квест у реальності, який був проведений у 2-А класі – повне занурення в сюжетну лінію, яка базувалась на реальній грі «Підприємець».

Тема уроку. Повторюємо величини і одиниці вимірювання.

Головна мета уроку: узагальнити і систематизувати поняття про величини та одиниці вимірювання.

Дидактична задача: систематизувати та узагальнити уявлення про величини — довжину, масу, місткість; вчити порівнювати, додавати й віднімати величини, розв’язувати задачі, що містять величини.

Етапи уроку: організаційна частина; мотивація навчальної діяльності; актуалізація опорних знань; проходження квесту; підбиття підсумків і обговорення результатів роботи.

Квест-урок стимулював розвиток логічного мислення, привчав дітей розмірковувати над завданням, різнобічно оцінювати ситуацію, аналізувати інформацію з точки зору значимості, важливості та необхідності, дозволяв пов’язувати матеріал кількох предметів, залучаючи логіку і критичне мислення.

Завданням для двох «підприємців» було:

  • набрати в свою бригаду компетентних «працівників»;

  • підписати з ними договір;

  • використовуючи їх знання і вміння, заробити якомога більше грошей;

  • видати заробітну плату «працівникам».

Змагалися між собою бригада «жовтих» і «червоних». Ввесь процес проходження квесту контролювали спостерігачі. За неправильне виконання завдання чи розв’язування задачі «працівником», договір анулювався. Після проходження квесту «підприємець» отримав «грошей» в банку стільки, скільки вдалося зберегти договорів. Але заробітну плату «підприємець» повинен був розподілити між усіма «працівниками» в бригаді.

Завдання квесту:

  • виміряти довжину квітника від прапорця «КВЕСТ» лінійкою, довжиною в 1 м, результати записати;

  • розв’язати задачу, що містить одиниці вимірювання довжини;

  • відміряти з трилітрової банки 2 л води і полити берізку, ялинку;

  • розв’язати задачу, що містить одиниці вимірювання місткості;

  • в сміттєвий мішок зібрати сміття на визначеній території не менше 1кг, зважити сміття кантером;

  • розв’язати задачу, що містить одиниці вимірювання маси.

Кожній з команд вдалося зберегти по 4 договори. А отже, «підприємці» отримали по 4 шоколадні монети. «Підприємці» аргументовано розподілили заробіток між усіма «працівниками». Всі учасники залишилися задоволені.

Урок видався емоційним. Емоційність здобувачів освіти була пов’язана із отриманням результатів і проходженням етапів квесту, яка сприяла кращому запам’ятовуванню інформації.

До того ж він дав можливість дітям відчувати себе безпосередніми учасниками навчального процесу, а не залишатися спостерігачами і споживачами інформації, пропонованої вчителем.

Квест-урок проходив на свіжому повітрі – у шкільному дворі, що саме по собі являлось позитивним впливом на здоров’я дітей.

Вчитель початкових класів

вищої кваліфікаційної категорії,

Мельникович Віра Олександрівна

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
3
міс.
0
8
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!