Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Виховна робота
  • Стаття. Формування високих моральних рис підростаючого покоління на уроках української мови (за творчою спадщиною О.А. Захаренка і В.О. Сухомлинського)»

Стаття. Формування високих моральних рис підростаючого покоління на уроках української мови (за творчою спадщиною О.А. Захаренка і В.О. Сухомлинського)»

Виховна робота

Для кого: 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, Дорослі

27.06.2020

205

5

0

Опис документу:
Аналіз педагогічних ідей видатних українських педагогів Василя Олександровича Сухомлинського та Олександра Антоновича Захаренка дає підстави стверджувати: на сучасному етапі фундаментом виховання, що дає позитивні результати, є гуманістичні підходи у вихованні.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Формування високих моральних рис підростаючого покоління на уроках української мови (за творчою спадщиною О.А. Захаренка і

В.О. Сухомлинського)»

Велика педагогічна спадщина Василя Сухомлинського та Олександра Захаренка дає нинішньому поколінню учителів неоціненний матеріал для навчання та виховання юних душ. А щоб вони були дійсно чистими, світлими, відкритими для добра, сприймали світ прекрасним, словесник може і повинен використовувати багату спадщину цих педагогів.

Пропоновані речення та невеликі тексти, взяті з творів В. Сухомлинського, сприяють формуванню високих моральних рис, працелюбності, героїзму, любові до Батьківщини, матері, розвивають поетичність у поглядах на природу.

Усі матеріали роботи дібрано згідно календарного планування з української мови та літератури для 5-9 класу і можуть бути використані на уроках з метою перевірок, узагальнення та систематизації знань, умінь та навичок учнів.

Велике значення на уроках рідної мови має використання системи усних і письмових вправ, спрямованих на формування активної, різнобічно розвиненої національномовної особистості, яка належним чином вмітиме практично користуватися рідною мовою в найрізноманітніших життєвих ситуаціях.

«Мова – то цілюще народне джерело, і хто не припаде до нього вустами , той сам усихає від спраги». Автором цих прекрасних слів є В.Сухомлинський, талановитий педагог, який своє серце віддав дітям і наполегливо навчав мови.

Аналіз педагогічних ідей видатних українських педагогів Василя Олександровича Сухомлинського та Олександра Антоновича Захаренка дає підстави стверджувати: на сучасному етапі фундаментом виховання, що дає позитивні результати, є гуманістичні підходи у вихованні. Це любов до дитини, увага до її проблем, яка є першоосновою й першопочатком усієї виховної роботи педагогічних колективів, бо людяність, як стверджував В.О.Сухомлинський , виховується культурою взаємовідносин учителя і учнів.

Через усю педагогічну спадщину В.Сухомлинського червоною ниткою проходить питання морально-етичного виховання молодого покоління.

Педагогічні спадщини В. Сухомлинського та О. Захаренка – наше всенародне багатство. До них звертається і звертатиметься кожне нове покоління педагогів як до невичерпного джерела досвіду, натхнення.

Морозова Валентина Анатоліївна,

Вчитель-методист української мови і літератури

комунального закладу «Ребедайлівський ліцей

Михайлівської сільської ради

Кам’янського району Черкаської області»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.