До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
5
міс.
0
8
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Стаття "Домашнє завдання, яке допомагає розкрити індивідуальні здібності учнів"

Опис документу:
У минулому навчальному році я спонукала учнів обирати майбутній проект уже у вересні як наскрізну лінію та розписувала кожному учню, за рекомендованими матеріалами, окремі компетентні завдання або мікрозавдання по темі предмету інформатика. Тому до квітня у учнів було вже достатньо наробленого матеріалу, з яких й народжувався проєкт та його назва. Опис завдань до проєктів, що дійшли до захисту, у блогу «Парасольки».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Домашнє завдання,
яке допомагає розкрити індивідуальні здібності учнів

У цьому році я спонукала обирати майбутній проект уже у вересні як наскрізну лінію та розписувала кожному учню, за рекомендованими матеріалами, окремі компетентні завдання або мікрозавдання по темі предмету інформатика. Тому до квітня у учнів було вже достатньо наробленого матеріалу, з яких й народжувався проєкт та його назва. Опис завдань до проєктів, що дійшли до захисту, у меню ліворуч блогу «Парасольки»:

Створені завдання у GoogleКласі для особистого використання. Приклади завдань за змістовними лініями:

Фінансова грамотність

  1. Дотримання вимог до стильового оформлення і структурування електронної податкової декларації.

  2. Будувати відеоряд на тему: «Фінансова культуру українського народу в в різні історичні епохи».

  3. Вибрати оптимальний варіант для заробляння грошей Вами вже зараз. Доказ за допомогою технології обробки числових даних у середовищі табличного процесора.

Підприємливість

  1. Складання власного бюджету (бюджету сім'ї).

  2. Написати есе "Дослідження виконання споживчої етики з власного досвіду екскурсії реального/віртуального в магазин/супермаркет". Скласти соціологічне опитування по цій темі.

  3. Співвідношення моди і етикету. Створити інфографіку.

  4. Написати лист-скаргу на недоброякісний товар, придбаний в інтернет-магазині.

  5. Розробити рекомендації для дитини 10-12 років з аргументацією за матеріалів ЗМІ, використовуючи критичне мислення, з урахуванням отримання необхідних вітамінів.

  6. Складання денного меню учня.

  7. Про що нам розповість штрих-код і індекс Е з точки зору інформатики

  8. Розробка рекламної продукції, дотримання етичних норм в розробці реклами.

  9. Скласти бізнес-модель підприємства.

Екологічна безпека та сталий розвиток

  1. Скласти запит на екологічну інформацію вашого регіону та, отримавши відповідь, зіставити з даними ЗМІ. Оформити зіставлення у вигляді презентації і виставити в Інтернеті. Провести соціологічну оцінку реакції аудиторії на Вашу роботу.

  2. Знайти в Інтернеті документи ООН та Саміт після 2002 року. Які принципи і цінності покладені в основу цих документів? Складіть презентацію-буклет всіх Саміт з 1992 року.

  3. Склади таблицю порівняння ламп стор.127 рекомендацій, розрахуй їх ефективність і додай стовпчик до таблиці. Склади презентацію історії розвитку енергетики до альтернативної.

  4. Провести дослідницьку роботу на своєму перехресті (можна з камери в Інтернеті) стор. 136 – 137 рекомендацій. Оформи його у вигляді гри, наприклад в Скрейч. Додай в таблицю стр. 143 рекомендацій дані екологічно чистого транспорту і опублікуй її в Інтернеті. Проведи соціологічний аналіз реакції аудиторії на твою інформацію.

  5. Склади перелік існуючих "зелених" підприємств і прорекламує їх у вигляді колажу графічного редактора. Малюнок опублікуй в Інтернеті і проаналізуй реакцію аудиторії на твій малюнок.

Здоров'я і безпека.

  1. Оцініть упаковки продуктів, які Ви купуєте. Створіть колаж з цих упаковок з точки зору не виконання прав споживачів. Помістіть колаж в Інтернеті та оцініть реакцію аудиторії у вигляді діаграми.

  2. Складіть базу даних виробництв, транспорту і енергетичних господарств, які створюють відходи. Вкажіть там засоби боротьби з відходами і викидами. Вкажіть можливість переходу на "зелені" підприємства, транспорт, енергетику. Виставте результат роботи в Інтернет. Оцініть реакцію аудиторії.

  3. Складіть базу даних хімікатів і небезпечних продуктів, які є у Вас вдома. Створіть інфографіку цих небезпечних речей і розмістіть в Інтернеті. Оцініть реакцію аудиторії.

Громадянська відповідальність

  1. Визначити критерії порушення прав людини. Знайти як звучать статті цих прав. Скласти буклет-презентацію прав.

  2. Які наші права і як вони захищені? Наші права і відповідальність. Продовжити таблицю попередню таблицю і опублікувати її в Інтернеті. Проаналізувати реакцію аудиторії.

  3. Різноманітність і плюралізм. Чому люди не погоджуються один з одним? На чому ґрунтуються розбіжності? Створіть в Скрейч сцену одного з перерахованих розбіжностей.

  4. Створіть базу даних своїх розробок по темі. Проведіть соціологічне опитування по вивченим питань і побудуйте діаграми статистики опитування.

  5. Спільна дослідницька робота в мережі по знанню прав та відповідальності. Оформлення результатів досліджень.

Результати презентації та захисту проектів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.