Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Гостра травма та посттравматичні стресові розлади: особливості роботи з дітьми
»
Взяти участь Всі події

Спортивно-валеологічна розвага "В Країну Малючків - Здоров"ячків".

Фізична культура

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

29.07.2020

877

46

0

Опис документу:
У спільній роботі інструктора з фізкультури та вихователя середньої групи, нами була створена ця розвага. Основним завданням ми ставили продовжувати збагачувати уявлення дітей про здоровий спосіб життя, виховувати в дітях свідоме та відповідальне ставлення до свого організму, його фізичного стану, розвивати здатність до самоконтролю власного здоров'я та харчування.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

СПОРТИВНО-ВАЛЕОЛОГІЧНА РОЗВАГА

Середній дошкільний вік .

Тема: «В КРАЇНУ МАЛЮЧКІВ-ЗДОРОВ'ЯЧКІВ»

МЕТА: продовжувати збагачувати уявлення дітей про здоровий спосіб життя, виховувати в дітях свідоме та відповідальне ставлення до свого організму, його фізичного стану, розвивати здатність до самоконтролю власного здоров'я та харчування.

Підготовча робота : Бесіди про правила особистої гігієни, корисні т шкідливі звички, розгляд ілюстрацій, відгадування загадок, проведення дидактичних ігор, вивчення віршів, прислів'їв.

Обладнання : ілюстрації, предметні картинки, мішечок з предметами гігієни (гребінець, мило, зубна щітка та зубна паста)

Хід заняття

Фізінструктор: Усім відомо, що бути здоровим приємно. А чи знаєте ви, як стати здоровим? Здоров'я нам дає свіже повітря, спорт, фізкультура, особиста гігієна та правильне харчування.

- А що ви, діти, робите, щоб бути здоровими?

  1. Я хворіти не збираюсь, Тому чесно вам скажу.

Я зарядкою займаюсь, З фізкультурою дружу.

  1. Я надворі погуляти Полюбляю над усе.

Бо прогулянка, малята, Тільки користь принесе.

  1. Я водою зрання Обливаюся щодня.

Це прекрасне гартування Змалку добре знаю я.

  1. Я провітрюю кімнату, Пам'ятаю про режим.

У повірте, дуже радий Бути вправним - ось таким!

- Діти, сьогодні ми з вами вирушимо до Країни де живуть Малючки-Здоров'ячки. Пішли?

Ходьба звичайна, на носках , п'ятках, на внутрішній та зовнішній стороні стопи.

Біг в середньому темпі.

Фізінструктор: Ми прийшли. А давайте зробимо розминку.

Раз – підняти руки вгору,

Два – нагнутися додолу,

Не згинайте, діти, ноги,

Як торкаєтесь підлоги,

Три, чотири – прямо стати,

Будем знову починати.

Хто зуміє присідати.

І ногам роботу дати?

Раз – піднялись, два – присіли,

Хай мужніє наше тіло.

Хто ж втомився присідати,

Може вже відпочивати.

Руки в боки, руки так,

Руки вгору, як вітряк.

Трава низенька-низенька.

Дерева високі-високі.

Вітер дерево колише-гойдає.

Птахи летять-відлітають,

А діти тихенько місця свої займають.

Вихователь. Діти, подивіться , а тут якісь цікаві картинки , а ви любите відгадувати загадки? Зараз я подивлюся

Подивіться на ці малюнки і поміркуйте, як усе це допомагає берегти здоров'я (лижі, велосипед, санчата, овочі)

РУХЛИВА ГРА «М'ЯЧ ПО КОЛУ»

Наш дзвінкий, веселий м'ячик покотився по руках

Той у кого буде м'ячик відповідь підкаже нам.

Діти під музику передають м'яч. На кому зупиняється музика - той відповідає.

  • Чому треба чистити зуби?

  • Для чого потрібний денний сон?

  • Чим корисне свіже повітря?

  • Чи можна одним рушником витирати руки і ноги?

  • Де найбільше вітамінів?

А ще, діти, корисно для здоров'я гарний настрій, веселитися, сміятися.

ГРА-ПІСНЯ «ЯКЩО ВЕСЕЛО ЖИВЕТЬСЯ»

«Якщо весело живеться робим так ….(стрибки, сплески в долоньки, повороти в сторони тулуба, нахили, присідання і т.і.)

Вихователь: Чи згодні ви приказками: «Радість лікує»,

«Веселим будеш - здоров'я здобудеш», «Разом грати - хвороби забувати».

Фізінструктор: Ну якщо ми всі знаємо, що гра це так корисно, тоді давайте пограємось?.

РУХЛИВА ГРА «МИ ВЕСЕЛІ ДІТИ»

/діти стоять колом в центрі стоїть ловець, кажуть такі слова

Ми веселі діти любим бігати і гратись,

Ану, спробуй нас піймати!/

РУХЛИВА ГРА «ДІТИ В ЛІСІ»

/Діти по лісочку гуляють, ходять , бігають, стрибають, квіти, грибочки збирають…

Діти поспішайти вовк за деревом , тікайте./

Вихователь: Діти, подивіться, з нами до Країни Малючків-Здоров'ячків хоче потрапити лялька Маша. aле вона сумна, бо не знає багатьох речей. Допоможемо їй.

  • Не зашкодить мені, якщо я зараз піду гуляти без верхнього одягу. (Якщо ти підеш зараз гуляти на вулицю без верхнього одягу, то застудишсь);

  • Якщо я з'їм надто багато морозива, зі мною нічого не станеться поганого? ( Заболить горло, ти захворієш на ангіну)

  • Мені не подобається робити зарядку, фізкультуру. (Станеш кволою, слабою, будеш частіше хворіти)

Отже, щоб мати міцне здоров'я тобі слід: багато рухатися, загартовуватися, чистити зуби, їсти корисну їжу, гуляти на свіжому повітрі

// о і ' - " Г Відгадування загадок.

Розчешу я кучері Кучері накручені. Я веселий молодець, Я густенький ....(гребінець).

Живу я у тюбику Корисна і запашна, (паста)

Полотняна доріжка

Витирає ручки, ніжки. ( рушник)

Мию, мию, без жалю Мию там, де брудно. А купатись не люблю, Бо від цього худну. ( мило)

  • Для чого нам потрібні ці предмети?

  • Для чого ми миємо руки?

Пальчикова гімнастика «Миємо руки».

Узяли духмяне мило,

Добре руки з ним помили.

Полетіли від води Бризки з рук туди-сюди.

Рушничок я свій беру.

Швидко ручки обітру.

  • А ще, діти, щоб бути здоровим треба правильно харчуватися.

РУХЛИВА ГРА «КОРИСНО, ШКІДЛИВО»

(Діти плескають у долоні, коли вихователь називає корисні продукти, тупотять ногами, коли продукти не корисні)

Вихователь: Діти, на сторожі здоров'я завжди сонце, повітря і вода, а також праця. Давайте разом складемо веселий віршик.

Влітку я смаглявий став, Бо на сонці ... (загоряв)

Я роззуюся хутчіш Й ну гуляти ... (босоніж)

Гартуватися стараюсь І водою ... (обливаюсь)

Щоб квартиру освіжати Слід кватирку ...(відкривати)

Спритним та міцним зроблюсь Якщо плавати ...(навчусь)

РУХЛИВА ГРА «ПОСЛУХАЙ І ПОКАЖИ»

/На слово «сонце» - діти лягають загоряють. «Повітря» - бігають, стрибають. «Вода» - зображують процес плавання./

Вихователь: Отже, діти, щоб бути здоровими слід багато рухатися,загартовуватися, дбати про чистоту тіла, чистити зуби, їсти корисну їжу, дотримуватися режиму дня, гуляти на свіжому повітрі.

Фізінструктор: Дітки, я пропоную повертатися додому, до нашого дитячого садочку.

Ходьба в повільному темпі чергується із вправами на дихання.

 

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.