Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Спортивна розвага для дітей молодшого віку "Обережно на дорозі"

Фізична культура

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки)

03.01.2021

1589

114

0

Опис документу:
Розвага "Обережно на дорозі" несе в собі мету донести молодшим дошкільнятам, на прикладі інших, не потрапляти в ситуації, які шкодять їх здоров'ю; слухати дорослих, бути уважними та знати елементарні правила поводження на дорозі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мета: закріпити знання правил дорожнього руху при переході вулиці; закріпити уміння стрибати на обох ногах з просу­ванням уперед; удосконалювати координацію рухів; розвивати вміння бігати в різних напрямках, не наштовхуючись один на одного, діяти за сигналом; виховувати увагу, уміння узгоджувати свої рухи з рухами інших дітей і бажання дотримуватися елементарних правил на дорозі.

Матеріал: 2 мотузки, 3-4 машини, кермо, картинка світлофора, прапорці зеленого, червоного та жовтого кольору на підставках, круги таких самих кольорів на кожну дитину, «пішохідний перехід»

До спортивної зали заходить «котик», в якого перебинтована лапка.

Інструктор: Хто ж це до нас зайшов?

Котик: Я маленький сірий котик, 
Мама зве мене Муркотик.

Інструктор: Що ж с тобою сталося, котику Муркотику?

Котик: Дорогу я перебігав

І ледве під машину не попав.

Інструктор: Діти, чи можна перебігати дорогу? Давайте навчимо котика, де можна ходити і грати на вулиці, як і де треба переходити дорогу.

Інструктор: Де ходять пішоходи? Правильно, пішоходи ходять тільки по тротуару.

Котик: А що ж це таке тротуар?

Дитина: Тротуари - це доріжки,
Ми по них ідемо пішки.
Всі, хто тротуаром ходить,
Звуться просто – пішоходи.

Інструктор: Ти зрозумів котику, де треба ходити? По тротуарам машини не їздять.

(Поставити в ряд машини, а біля них покласти по 2 мотузки «тротуари» з однієї сторони машин і з другої)

Рухлива гра «По рівненькій доріжці»

Діти сидять на лаві з одного боку майданчика. Інструктор пропонує їм піти по «тротуару». Діти підводяться і колоною йдуть на про­гулянку під слова, які ритмічно проговорює інструктор:

По тротуарній доріжці,

Крокують наші ніжки.

Рівненькі в нас доріжки,

Раз, два, раз, два, раз, два...

На слова: По доріжці, по доріжці стриб, стриб, стриб, стриб! (діти стрибають на обох ногах, просуваючись уперед).

І присіли — бух! (діти присідають).

У відповідь на слова інструктора «Встали і пішли» діти промов­ляють: «У-у-ух!» і випростовуються. Після двох повторень тексту він говорить:

Рівненькі в нас доріжки, (Двічі)

Втомились наші ніжки. (Діти йдуть повільним кроком).

Почувши слова: Ось там дім —

Живемо ми в нім! (діти біжать до лави і сідають).

Котик: Я зрозумів, пішоходи по дорогах не ходять, тільки по тротуарним доріжкам.

Інструктор: Правильно. По дорогах їздять тільки машини? Що ж буде, якщо люди будуть ходити по дорозі? Перетворимося на маленьких горобчиків і подивимося, що ж станеться з неслухняними горобчиками.

Рухлива гра «Горобчики і автомобіль»

Діти-«пташки» сідають на стільчики-«гніздечка» або стоять в обручах, «водій»-вихователь знаходиться на протележному боці зали.

Інструктор: Ось горобчики літають,

Швидко крильцями махають. Діти бігають по всьому майданчику.

Полетіли, полетіли,

На дорогу тихо сіли. Діти присідають.

— Швидко мчить автомобіль:

Відлітайте до гніздечок!

Шофер: Бі-бі-бі, бі-бі-бі! За сигналом «Бі-бі-бі!» вони по­вертаються у свої «гніздечка».

Ускладнення: діти «вилітають» не з одного «гнізда», а з декількох.

Інструктор: Дорогу можна тільки переходити. А переходити її можна тільки там, де стоїть світлофор.

Котик: А що ж це таке світлофор?

Інструктор: Він регулює рух на дорозі. (показує картинку світлофора)

Світлофор по черзі блима

Нам ліхтарними очима

Як червоне світло загориться,

Стій на місці, йти не можна.

А зелене — добре світло —

Каже: «Йди!» — усім привітно.

Запам’ятав, котику? Пограй з дітками і ти навчися на який колір треба переходити дорогу, а на який – стояти.

Рухлива гра «Світлофор»

(Діти стають парами «з мамою за руку». Інструктор по сигналу піднімає зелений круг. Діти ходять парами залою, не галасують. По сигналу піднімає червоний – стоять).

Інструктор: Діти, світлофор має 3 кольори: червоний, жовтий і зелений. А щоб краще їх запам’ятати, пограємо в гру «Знайди свій колір світлофора»

Рухлива гра «Знайди свій колір»

Вихователь роздає дітям круги трьох кольорів: червоний, жовтий і зелений. Діти з однокольоровими кругами згруповуються біля прапорця такого самого кольору, який стоїть на підставці.

На слова інструктора «Ідіть гуляти!» діти розходяться в різні сторони.

На слова інструктора «Знайди свій колір світлофора!» вони швидко біжать до прапорця певного кольору і стають у коло.

Ускладнення: під час ходьби зупинитися, заплющити очі, а тим часом переставити прапорці з одного кутка зали в інший.

Котик: А якщо на дорозі немає світлофора або він дуже далеко, що ж робити?

Інструктор: Котику, це дуже просто.

Дитина: На дорозі звір лежить:

Весь у смужку, ніби спить.

Знає кожний пішохід –

Це безпечний перехід.

Рухлива гра «Водії і пішоходи»

(Поділити дітей на 2 підгрупи. Одна – це водії, вони тримають в руках кільця, це «кермо», решта – пішоходи. По сигналу та на слова інструктора «Водії їдуть», діти з «кермом» в руках рухаються по залі, потім по сигналу водії зупиняються. На слова «Пішоходи йдуть» діти йдуть по «пішохідному переходу». По сигналу пішоходи зупиняються, водії починають рух. Гра повторюється).

Інструктор: Котику, ти все запам’ятав? Давайте, діти, ще раз котику скажемо:

  • З ким діти переходять дорогу?

  • Вибігати на дорогу можна? А гратися на дорозі можна?

  • На який колір світлофора можна переходити дорогу з дорослими?

  • Що треба робити коли горить червоне світло?

  • А якщо немає світлофора, по чому люди переходять дорогу?

Котик: Тепер я точно все запам’ятав! Дякую вам, діти. Я буду дуже уважним на дорозі і буду берегти себе.

(Діти йдуть до групи)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.