і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Ефективність методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення англійської мови
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Спортивна гра «Веселі старти».

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема : спортивна гра «Веселі старти».

Мета : формувати позитивне ставлення до занять фізичною

культурою і спортом; розвивати кмітливість, спостережливість, спритність; виховувати любов до спорту,почуття відповідальності та добропорядності.

Обладнання : м’ячі, скакалки, різнокольорові прапорці, гімнастичні

палки,тенісні ракетки, дощечки, різнокольорові круги, аудіозаписи.

Місце проведення : спортивна зала.

Девіз гри : «Швидше, сильніше, спритніше!»

ХІД ГРИ

І. Організаційний момент. Вступна частина

Зал святково прибраний: на стінах розміщені кульки, спортивні стінгазети, лозунги і плакати, які дають учасникам змагань спортивний настрій, наснагу та волю до перемоги.

Вчитель. Шановні друзі, наш сьогоднішній захід присвячується спортивному тижню, який проходить у нашій школі і називається «Веселі старти».

1 ведучий. Всім відомо – це чудово,

Коли кожен з нас здоровий.

Тільки треба знати,

Як здоровим стати.

2 ведучий. Лиш один рецепт на світі

Він відомий усім дітям:

Коли спорт полюбиш –

Сильним, дужим будеш!

1 ведучий. Які спортивні змагання відбуваються без суддівської бригади?

2 ведучий. Сьогодні цю місію буде виконувати: старший суддя змагань

…………….., а допомагати йому будуть боги Олімпу.

1 ведучий. Спортивні команди – це чудово.

Спортивні команди – вищий клас,

До всіх учасників це слово,

Прийміть низький уклін від нас.

2 ведучий. Живіть щасливо і багато,

Любов до спорту збережіть,

Хай кожен день ваш буде святом.

Життям упевнено ідіть.

Артеміда. Я – незабутня богиня.

Володарка точності і гостроти,

А звуть мене – Артеміда.

Боги Олімпу в середині залу створюють спортивну піраміду, за командою вчителя піднімають п’ять різнокольорових кілець – символ миру і дружби п’яти континентів.

1 ведучий. Краса і спорт – поняття нерозривні,

Краса і спорт – вони врятують світ.

Від Афродіти, від краси богині

Прийміть палкий, спортивний наш привіт!

2 ведучий. Бажаємо, щоб ви спорт любили

Сьогодні, завтра і завжди.

Щоб перемогами та успіхами жили,

І щоб ні в чому не знали ви біди.

1 ведучий. Бажаємо проявити силу й волю.

Усе віддати боротьбі.

Знайти удачу на спортивнім полі

Й принести задоволення нам і собі.

2 ведучий. Нехай мов факел запалає

Любов до спорту у серцях.

І хай ніколи не згасає,

Зігріє вам життєвий шлях!

1 ведучий. Боги Олімпу виконують танець.

2 ведучий. О, священне для греків місце – Олімпіє! Ти дала людству чарівне видовище – Олімпійські ігри!

1 ведучий. О, величні боги священного Олімпу, зійдіть зі своєї вершини, будьте покровителями на сьогоднішніх змаганнях!

Зевс. Я – всемогутній Зевс – громовержець,

Що гнівно метає, мов блискавку, спис.

Почувши вас, юні друзі,

Спустився з Олімпу униз.

Посейдон. Я – Посейдон, покровитель морів,

Я брат Громовержця – Зевса.

Хотів би я знати, чи вмієте ви

Стрибати, пірнати і грати!

Афродіта. А я – Афродіта, богиня краси:

Хочу,щоб любили мене ви завжди.

Займайтесь гімнастикою вчасно,

Щоб грацію мати прекрасну.

Гермес. А у мене, Гермеса, посланця богів,

Не має проблем із танцями,

Тому що я бігаю вдень і вночі

На довгі й короткі дистанції.

Аполлон. Я – Аполлон, бог людської краси,

А краса – це фігурне катання.

Я б дуже хотів, щоб діти з села

Поїхали на олімпійські змагання.

Афіна. Богинею мудрості я вже давно

Розумна, чарівна Афіна.

Тож грайте у шашки, у шахи завжди,

І ніколи я вас не покину!

Гефест. А я покровитель атлетів – Гефест,

Все знаю про спорт цей прекрасний.

Про силу, про м’язи, про швидкість – еге ж,

Змагайтесь, і світ буде ясний.

Вчитель. Отже, перша частина свята закінчилась.

Зараз ми розпочинаємо гру. Для того щоб її розпочати, потрібно об’єднатися в команди.

(Кожна команда отримує кружечок певного кольору.)

Проводиться коротка бесіда про значення фізкультури та спорту.

ІІ. Бесіда з правил техніки безпеки під час проведення спортивних ігор

* Бути дисциплінованими.

* Працювати злагоджено.

* Виконувати команди вчителя.

* Правильно використовувати спортивний інвентар.

* Допомагати (за потреби) співучасникам ігри.

* Намагатися виконати всі завдання гри.

- Кожна людина повинна турбуватися про власне здоров’я. Тільки той,хто регулярно виконує фізичні вправи, загартовує свій організм, рідко хворіє

Зростає сильним, спритним, витривалим. Постійне спілкування з природою, свіжим повітрям, водою, сонцем допомагає людині зміцнити здоров'я і швидше впоратися з хворобами. Ранкова зарядка пробуджує організм від сну. Після 10-15 хвилин фізичної зарядки людина почувається бадьорою, у неї поліпшується настрій, вона працює весь день не стомлюючись. Ранкова зарядка сприяє попередженню серцево-судинних захворювань у дітей.

Отже, спорт має дуже велике значення у житті людини.

ІІІ. Конкурсна програма

1). Конкурс 1. Естафета «Передача чарівної палички».

За сигналом учителя гравець із кожної команди бере паличку і біжить до кольорової кеглі, оббігає її та повертається до команди, віддаючи паличку іншому гравцеві.

2). Конкурс 2. «Бігуни – скакуни».

За сигналом учителя гравець набуває певного положення і стрибками швидко намагається досягти кольорової кеглі. Назад повертається бігом.

3). Конкурс 3. «Стрибки по купинах».

На майданчику креслять кола діаметром 30-40 см. Гравці по черзі стрибають по купинах за командою вчителя, намагаючись не стрибнути повз купину. За кожне заступання на лінію перешкоди гравцеві нараховується штрафний бал.

4). Конкурс 4. «Не загуби м’яча».

За сигналом учителя кожен гравець повинен швидко пронести м’ячик, що лежить на тенісній ракетці, не загубивши його.

5). Конкурс « Стрибки на скакалці».

За командою вчителя кожен гравець бере скакалку і стрибає до кольорової кеглі. Назад повертається бігом зі скакалкою в руці.

6). Конкурс 6. Естафета «Потяг».

Гравці у колонах кладуть руки на плечі тим, хто стоїть попереду. Перший у колоні «тепловоз», а решта - «вагончики». За сигналом чителя «потяги» починають їхати. Перемагає команда, яка першою дістається «кінцевої станції» (лінії фінішу).

7). Конкурс 7. «Передача м’яча».

Команди шикуються в колонах по одному, піднявши руки вгору. За командою вчителя перший гравець передає м’яч іншому. Останній гравець із м’ячем біжить уперед і передає знову м’яч. Перемагає та команда, у якій перший гравець першим повернувся на своє місце.

8). Конкурс 8. «Пінгвіни з м’ячем».

Команди шикуються у колони за лінією старту. За сигналом перші учасники, затиснувши між колін волейбольний м’яч, рухаються до своєї кольорової кеглі. (Рух дітей нагадує ходу пінгвінів, які просуваються вперед перевальцем. Коли гравець досягне кеглі, він бере м’яч до рук і бігом повертається до своєї команди.

9). Конкурс 9. «Проводи м’яч до кеглі».

Учасники стоять у колонах. Перший гравець тримає м’яч у руках із розчепіреними пальцями. Слід провести м’яч, відбиваючи його обома руками об землю. Назад гравці повертаються бігом із м’ячем у руках.

10). Конкурс 10. «Музичне коло».

ГОПАК

Учні виконують пісню речитативом.

Затанцюємо під свисток

Славний танець «гопачок».

Щоб батьки могли радіти,

Як танцюють наші діти.

Діти стоять у колі, опустивши руки вниз.

В.П. - присісти на обох ногах, руки на поясі.

1-2-й такти – піднімаючись, стрибком ноги нарізно, руки в сторони.

3-4-й такти – В.П. – те саме.

5-6-й такти – стрибки праворуч.

7-8-й такти – те саме ліворуч.

Танцювальні рухи діти виконують під музику.

ІV. Підсумок заходу

Шикування команд та нагородження переможців.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Спортивна гра проводиться з учнями початкових класів для формування позитивного ставлення до занять фізичною культурою і спортом. Гра розвиває кмітливість, спостережливість, спритність; виховує любов до спорту,почуття відповідальності та добропорядності.
  • Додано
    12.12.2018
  • Розділ
    Фізична культура
  • Клас
    2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    340
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    CQ232602
  • Вподобань
    0
Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь