Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
PRO-акаунт на «Всеосвіті» як інструмент саморозвитку та професійної самореалізації
»
Взяти участь Всі події

Спадщина В.О.Сухомлинського Діагностична робота з української мови(письмовий переказ) для учнів 3-4класу В.О.Сухомлинський «ДИВНА БУРУЛЬКА»

НУШ

Для кого: 3 Клас, 4 Клас

16.10.2021

1029

301

0

Опис документу:

В.О.Сухомлинський «ДИВНА БУРУЛЬКА» ("Чиста криниця" Київ.Веселка.1993рік)даний матеріал можна використати для проведення діагностичної роботи з української мови у вигляді письмового переказу в 3-4 класі.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

В.О.Сухомлинський «ДИВНА БУРУЛЬКА»

 Удень було тепло, а ввечері підмерзло. З даху стікали краплі й замерзали. Утворилася довга крижана бурулька. Вона звисала над вікном, мов кришталева паличка.
Коли зійшло сонечко, в бурульці заграла веселка. Бурулька ніколи не бачила сонечка, адже народилася вночі. Вона бачила тільки зірки. А тепер сяяло яскраве, тепле сонечко. 
Від зачудування бурулька розхвилювалася й заплакала. Але ось що сумно: ніхто не знав, чого бурулька плаче. Всі думали, що вона тане. 
Ні, вона не танула. Вона плакала. Гарячі сльози її крапали на мерзлу землю.

Завдання:

1.Про кого і про що йде мова в тексті?

2.Чому в бурульці заграла веселка?

3.Від чого плакала бурулька?



Опорні слова: підмерзло, крижана бурулька, мов кришталева паличка, заграла веселка, народилася вночі, від зачудування, ніхто не знав, ні, вона не танула, гарячі сльози.

Письмовий переказ: (оцінювання)



3-4клас

Дата виконання



Очікувані результати навчання

Індекс результату

Рівень виконання

коментарі


дотримується загальних правил письма;{3МОВ3.1}

МОВ 3.1




Дотримується пропорційної висоти, ширини, нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків (!,?) у зошиті в одну лінійку; {3МОВ3.1}

МОВ 3.1




Пише розбірливо; {3МОВ3.1}

МОВ 3.1




Оформлює охайно роботу в зошиті в одну лінію; {3МОВ3.1}

МОВ 3.1




Дотримується абзаців, полів зошита; {3МОВ3.1}

МОВ 3.1




Письмово переказує текст розповідного змісту; {3МОВ3.1}

МОВ 3.1




Оформлює власне висловлювання так, щоб воно було грамотним ( в межах вивченого) і зрозумілим;

{3МОВ3.1}

МОВ 3.1




Знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки; {3МОВ3.3}

МОВ 3.3







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.