До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
5
міс.
2
1
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Сьогодні гідний студент – завтра успішний фахівець і… просто хороша людина!

Опис документу:
Сценарій виховного заходу для студентів другого курсу коледжу спрямований на формування таких життєвих навичок, як креативність, увага, критичне мислення, комунікативність, здатність до командної співпраці. Ці навички майбутнім фахівцям в сучасному житті необхідні не менш, ніж якісна освіта. В ході заходу виконуються тренувальні вправи, які допоможуть студентам набути таких навичок, змоделюють ситуацію, коли необхідно буде сформувати команду, створити, розробити та захистити свій проект.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«Сьогодні гідний студент – завтра успішний фахівець і… просто хороша людина!»

(сценарій виховного заходу для студентів)

І. Успішний фахівець.

Проводиться інтернет опитування за допомогою цифрового інструменту «Kahoot!». Студенти в онлайн режимі відповідають на питання: «Що на твою думку є найважливішим для успіху у майбутньому дорослому житті:

  • освіта;

  • комунікативність;

  • креативність;

  • вміння працювати у команді»?

Результати опитування свідчать, що більшість з вас вибрали освіту. Так, звичайно, це дуже важливо в майбутній професії – адже ви для цього і прийшли до коледжу. Проте на сучасному ринку праці не менше цінуються такі життєві навички, як 4 К:

  1. Креативність.

  2. Критичне мислення.

  3. Комунікація.

  4. Команда.

  1. ІІ. Дружна команда.

  2. Сьогодні ми звами познайомимося із ними і спробуємо набути таких навичок, аби ваш шлях до майбутньої кар’єри став легким та успішним. Давайте у випадковий спосіб розділимося на 5 команд по 4 людини. Зараз кожен з вас навмання витягне картку певного кольору, і ви створите команди за відповідним кольором. Саме так компанії набирають персонал, і утворюються команди для подальшої співпраці та виконання проектів.

  3. (утворення команд)

  4. Спробуємо обрати найдружнішу команду. Для цього виконаємо вправу «Ланцюжок з ніг». Команди стають в ряд навпроти одна одної, стопи кожного учасника торкаються стоп сусідів.

  5. Завдання – швидше дійти до центру всім рядом, не розмикаючи стоп. Якщо помилка – заново. Важливо відчувати єдність: навіть, якщо учасник не зробив помилку, вся команда має повертатись на вихідну позицію, якщо помилку зробив хтось інший з команди. Команда, яка витрачає найбільше часу на цю вправу, - вибуває. Проте вона не засмучується, оскільки її учасники стають експертами для оцінювання подальших змагань команд. Отже, залишилося чотири команди.

  6. ІІІ. Креативна команда.

  7. А зараз кожна з команд спробує показати свою креативність. Адже саме неординарні оригінальні проекти, як показує практика, стають найпопулярнішими в суспільстві та дають можливість їх творцям бути затребуваними та високооплачуваними працівниками. Для цього виконаємо вправу «Архітектор будинку».

  8. Уявіть, що ви працюєте в архітектурному бюро, яке отримало замовлення на проект незвичайного будинку: його можна спроектувати як завгодно, аби він став шедевром архітектурного мистецтва. Будь-які креативні ідеї мають стати єдиним логічним цілим. Одна умова – будматеріали використовувати лише ті, що запропонував замовник. Найкращій три проекти отримують фінансування, а три найкращі три команди архітекторів – контракти на його будівництво. Замовник сьогодні – я. І будматеріали пропоную такі:

  • килим;

  • виделка;

  • підлога;

  • перука;

  • акваріум;

  • монета;

  • містика.

  • Вам необхідно з поданих слів створити зв’язану логічну розповідь. Замовник та експерти оцінюють проекти. І команда з найменшою кількістю голосів вибуває. Саме так в компаніях команди працюють, і вкладають своє бачення у втілення поставленої керівником задачі та отримують фінансування під свій проект. Отже залишилося три команди. Команда, що вибула, приєднується до експертного кола.

  • ІV. Презентаційна команда.

  • Проект мало створити, його ще необхідно правильно презентувати. Зараз спробуємо перевірити команди на здатність заявити про себе, переконати експертів, що саме ця команда фахівців, здатна втілити створений проект у життя. Для цього виконаємо вправу «Без повторів». Потрібно назвати як найбільшу кількість аргументів на користь гаджетів у сучасному житті. Команда, у якої першою скінчяться аргументи, приєднується до експертного кола. За такими принципами побудована реклама та маркетинг на сучасному ринку. Отже, залишилося 2 команди.

  • V. Ефективна команда.

  • Позаду великі перегони. Обрано дві дружні команди, здатні креативно мислити, створювати сучасні якісні проекти, вміло «продавати» свої ідеї на ринку. Яка ж з них найефективніша? Перевіримо це за допомогою банальної дитячої вправки «Хрестики-нулики». На дошці намальовано ігрове поле 7х7. Мета команд – поставити 7 в ряд хрестиків або нуликів. Учасники по черзі делегують представника (щоразу різного), щоб той зробив хід на полі (поставив хрестик або нулик).

  • Гра має хитрість: на такому полі перемогти неможливо і рано чи пізно учасники мають самостійно дійти до думки, що треба домовлятись із суперником і зіграти в нічию. Після гри обговорюється результат, думки учасників, важливість співпрацювати навіть у конкурентному середовищі.

  • Підсумок заняття

  • Метою заняття було усвідомити, що життєві навички сьогодні є такою самою невід’ємною складовою успішної людини, як і освіта, провести тренувальні вправи на формування таких навичок, як креативність, критичність мислення, комунікативність та командна співпраця. Саме ці навички допоможуть вам адаптуватися та подолати труднощі у повсякденному житті, сформують у вас позитивну поведінку, конкурентоспроможність на ринку праці, вміння працювати в команді, будувати конструктивні стосунки із оточуючими, набути високу внутрішню мотивацію і здатність вмотивовувати інших, розв’язувати проблеми та керувати стресами.

4

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.