Щоденний план вихователя ГПД «Подорож до світу маленьких казок»

НУШ

Для кого: 3 Клас

01.03.2021

133

7

0

Опис документу:
розвивати інтерес до читання; узагальнити знання учнів про відомі казки; виховувати почуття співпереживання, взаємовиручку, дружбу. Обладнання: ілюстрації до казок, збірки казок, завдання для команд, тексти пісень, назви станцій.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата ____________ Клас ____________

Тема дня «Подорож до світу маленьких казок»

  1. Вітання

Добридень, добридень, добридень скажу.

Як ранок настане до школи біжу,

Ось ручки, ось ніжки, а ось - голова,

Ось ротик, ось носик, а тут є п’ята.

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Подорож до світу маленьких казок»

Сьогодні ми з вами спробуємо з¢ясувати чому навчають казки Василя Сухомлинського.

-         Ви маєте знати, що казка це літературний жанр. Хто пише казки? Які  казки називаються народними? Як називається книжка, з якою ви працювали? Чому? То що ж таке літературні казки?

  Назвіть головних героїв

-     Зачитайте, як про них говорить письменник

-     Зачитайте головну думку? Чому вас навчила ця казка?

Висновок: Чи тяжко визначити в цих казках головну думку?

  1. Квест-прогулянка «Віртуальна подорож до Цуманської пущі»

https://youtu.be/TDq6eeBQFFE

  1. Гра

Кішка і мишка

Атрибути: невелика лавочка.

Хід гри: грають одночасно двоє дітей - «кішка» і «мишка». «Кішка» стає близько одного кінця лавки, а «мишка» - близько іншого. «Кішка» веде з «мишкою» така розмова:

- Мишка, мишка, де була?

- У коморі.

- Що там робила?

- Масло їла.

- А мені залишила?

- Чи не залишила.

- А де ложечку поклала?

- Під бочку сунула.

- А глечик куди поставила?

- Йшла по доріжці, напала зла собака - я впустила глечик і розбила.

- За це я буду тебе ловити.

- Чи не зловиш!

«Мишка» тікає від «кішки». Якщо «кішка» її зловила, вони міняються місцями, а якщо немає, то їх місце займає інша пара.

Особливі зауваження: «мишка» і «кішка» бігають тільки навколо лавки.

  1. Миші і їжаки

Атрибути: кілька пов'язок будь-якого кольору.

Хід гри: в центрі ігрового майданчика окреслюють коло діаметром 10 м - це нора їжаків. Решта гравців - «миші». «Єжи» пов'язують себе на руки кольорові пов'язки і йдуть в коло - нору, а «миші» розбігаються по майданчику, що символізує поле. За сигналом ведучого: «Їжачки!» - «їжаки» виходять з нори в поле і починають ловити «мишей». «Миші», рятуючись, тікають від них. «Миша», до якої «їжак» зумів доторкнутися, вважається спійманої і йде в нору до «їжаків». З нори вона не виходить до тих пір, поки хто-небудь з інших гравців-«мишей" не доторкнеться до неї, добігши до нори. В цьому випадку спіймана «миша» стає вільною, тікає в поле і знову вступає в гру.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.