Щоденний план роботи вихователя ГПД в 2 класі

Опис документу:
Пропоную широкому загалу вихователів груп продовженого дня складений мною щоденний план роботи для учнів 2 класу на групі продовженого дня. Даний план відповідає усім санітарно - гігієнічним нормам. Можливо комусь він стане в нагоді.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Щоденний план роботи з учнями 2 класу в ГПД

1200

1220

Прийом дітей в групу, рішення організаційних питань:

- визначити відсутніх;

- обмінятися інформацією з класоводом про навчально-виховні завдання;

- оголошення учням основних заходів на день. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

1220- 1300

Спортивно-оздоровче заняття.

Мета: сприяти активному відпочинку дітей після розумової діяльності, загартовувати і зміцнювати організм дитини, фізично його розвивати.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

1300- 1330

Обід.

Мета: закріпити в учнів навички самообслуговування, культури поведінки та гігієни в їдальні, бережливого ставлення до хліба і продуктів харчування, вчити шанувати працю поварів та обслуговуючого персоналу, контролювати роботу чергових.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

1330- 1440

Прогулянка на свіжому повітрі.

Мета: _____________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

1440- 1500

Виховний захід: ____________________________________________________

Мета: _____________________________________________________________

___________________________________________________________________

Обладнання:________________________________________________________

План ______________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

1500-1600

Самопідготовка.

1.Організаційний момент:

- організація робочого місця;

- інструктаж вихователя;

- аналіз домашнього завдання;

- роздача пам’яток, опорних схем;

- роздача додаткової і довідникової літератури.

2. Виконання домашнього завдання:

- самостійне виконання учнями завдання;

- самоперевірка, взаємоперевірка;

- індивідуальна допомога вихователя;

- перевірка робіт та виправлення помилок.

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

3. Підсумок самопідготовки:

- проаналізувати якість виконання завдання кожним учнем;

- відмітити позитивні і негативні моменти виконання домашнього завдання.

1600-1615

Вечірнє читання.

Мета: збільшувати навички читання та розширювати словниковий запас учнів, прищеплювати любов до читання книжок.

1615-1645

Індивідуальна робота.

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

1645-1715

Заняття за інтересами.

Гурткова робота.

1715-1800

Прогулянка на свіжому повітрі з метою оздоровчою.

Індивідуальні бесіди та консультації з батьками.

Передача дітей батькам.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн