Щоденний план роботи вихователя ГПД

Опис документу:
Цей щоденний план роботи вихователя групи продовженого дня може стати в пригоді вихователям під час планування роботи, допоможе в поєднанні навчання і виховання, організації позаурочної діяльності та дозвілля дітей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися


Щоденний план роботи вихователя ГПД  з учнями 2-4 класів

               Дата:________________                                Вихователь_____________

 

п/п

Години

 

Зміст роботи

Примітки

1. 1.

12.00– 12.20

Методична робота

      Огляд методичної літератури

    Ознайомлення з передовими педагогічними ідеями

    

 

2.

12.20– 12.30

Прийом дітей до групи

  • Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.

  • Оголошення учням основних заходів протягом дня.

  • Організація підготовки учнів до фізкультурно-оздоровчих занять.

Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор. 

Одягання дітей. Організований перехід до шкільної їдальні

 

3.

12.30-13.15

Клубна година

Тема: __________________________________________________

___________________________________________________

___________________________________________________

(Хід проведення виховного заходу додається)

4.

13.15– 13.50

Обід

Закріпити в учнів навички самообслуговування, культури та гігієни поведінки в їдальні.

 Підготовча частина

-Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).

Основна частина

- Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою

- Повторення правил культурної поведінки за столом.

Заключна частина

- Прослідкувати за прибиранням посуду.

- Подяка поварам.

 

5.

14.00– 15.00

 Перебування на свіжому повітрі, спортивна година, ігри

(Спортивні години, години здоров’я, спортивні естафети,  турніри .. тощо  )

Спортивна година  

Організаційний перехід дітей (до спортивного майданчика)

(5 хв.)

  Перша частина –«Підготовча» (8 хв.): шикування, організаційні вказівки вихователя, ходьба, , загально- розвивальні вправи під час ходьби

__________________________________________________

  Друга частина--"Основна" (20хв.)

__________________________________________________ .

 __________________________________________________                          

 Третя частина – "Заключна" (2хв.) спокійна ходьба, щоб привести організм дітей у відносно спокійний стан

 

Проведення інструктажів, бесід з техніки безпеки при користуванні спортивним обладнанням, безпеки життє-діяльності під час спортивно-оздоровчих занять.

6.

15.00– 16.00

Самопідготовка

1.Організаційний момент

   Мотивація навчальної діяльності

2.Самооцінка навчальної діяльності

3.Інтелектуальна розминка (підготовча частина)

4.Самостійне виконання домашніх завдань

   Робота з консультантами

   Робота в парах

5.Підсумок, самооцінка

 

 

Проходить у класній кімнаті

 

 

 

 

7.

16.00– 16.45

Розвивальні заняття

 (Розфарбовування, штрихування, бесіда за малюнками, розвивальні завдання на розвиток логіки, ліплення, аплікація.. )

Вид діяльності ___________________________________

Робота в гуртках. Заняття за інтересами. Індивідуальна робота

(Складання  будівельного конструктора, сюжетно-рольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо)

 Індивідуальні бесіди, консультації, заняття з ____________________________ (вказати з якою дитиною )

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дисципліною під час розвивальних занять.

8.

16.45– 17.45

Прогулянки, екскурсії, рухливі ігри, суспільно-корисна праця

    Прогулянка:

а) організація провітрювання приміщень під час прогулянки;

б) стеження за одягом дітей;

в) ознайомлення з планом прогулянки;

г) бесіда "Правила поведінки під час прогулянки";

д) організація ігор за вибором дітей;

е) підбиття підсумків прогулянки.

Співпраця з батьками

Індивідуальні консультації (бесіди ) з батьками

Проведення інструктажів з безпеки життє-діяльності.

 

Спостереже-ння за дітьми, допомога в організації розваг.

9.

17.45– 18.00

Завершення роботи ГПД

1. Повторення правил дорожнього руху.

2. Прибирання робочих місць, іграшок.

3. Збір дітей додому

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн