і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

ЩО вивчає предмет інформатика. Правила поведінки в кабінеті інформатики.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок № 1

Тема уроку: ЩО ВИВЧАЄ ПРЕДМЕТ ІНФОРМАТИКА. ПРАВІЛА ПОВЕДІНКИ В КАБІНЕТІ ІНФОРМАТИКИ.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Мета уроку: ознайомити учнів з предметом інформатики, правилами поведінки в кабінеті інформатики.

Задачі уроку:

Навчити: розуміти поняття «інформація», виконувати правила поведінки в кабінеті інформатики.

Розвити увагу, уміння слухати, чітко виконувати вказівки вчителя.

Виховати інформаційну культуру, дбайливе відношення до комп’ютерної техніки.

Використанні методи і прийоми:

Обладнання, засоби навчання: плакати з правилами поведінки та техніки безпеки, презентація, комп’ютери, мультимедійний проектор, підручник.

План уроку:

  1. Організаційний момент (1 хв.).

Мотиваційний етап. Розминка (3 хв.).

Пояснювання нового матеріалу (5 хв.).

Робота з комп’ютером (10 хв.).

Рефлексія (5 хв.).

Обява домашнього завдання (3 хв.).

Підведення підсумків уроку (3 хв.).

Хід уроку

Організаційний момент (1 хв.).

Пролунав дзвоник!

Покликав на урок!

Будемо ми міркувати,

Один одному допомагати.

Привітання, знайомство з учнями.

Шановні діти, вітаю вас із початком навчального року, з новим цікавим предметом. Але спочатку давайте з вами познайомимося. По команді кожен скаже своє ім’я. Один , два, три ім’я назви. (діти хором називають своє ім’я)

Мотиваційний етап. Розминка (3 хв.).

Вчили доньку рахувать:

«Скiльки буде п’ять i п’ять?»

Посмiхнулась хитро доня.

І сказала: «Двi долонi».

А скiльки буде? (10).

Сьогодні ми починаємо вивчати інформатику – новий предмет, на який нетерпляче чекають усі школярі. Ви, звичайно, знаєте, що на уроках інформатики вчаться працювати з комп’ютером. Це дійсно так, але, насправді, інформатика здатна дати набагато більше. «Інформатика» - це складна, але дуже цікава дисципліна. Сподіваюся, ви порозумієтеся з нею. Адже тому, хто з нею подружиться, інформатика розкриє дивні можливості.

Вивчаючи інформатику, ви дізнаєтеся, звідки береться інформація, якою вона буває, як люди отримують її, засвоюють і зберігають. Ви зрозумієте, як техніка допомагає людям обробляти інформацію. І, звичайно, ви навчитеся працювати з комп’ютером.

Інформатика допоможе розвити уважність і зосередженість. Ви дізнаєтеся, які виникають помилки, як їм запобігати та знаходити, але найголовніше, ми скажемо наприкінці: «Інформатика навчить вас вчитися!»

Робота з підручником

(пояснюємо учням позначки в підручнику)

Пояснювання нового матеріалу (3 хв.).

Почнемо ознайомлення з предметом із розповіді про слово, яке дуже схоже на назву предмета «інформатика», - це «інформація».

Інформація - це знання, повідомлення, відомості, новини, які ми отримуємо. Інформацію можна отримувати різними способами. В одержанні інформації нам допомагають органи почуттів. Щоб зрозуміти, як людина отримує інформацію, послухайте казку:

(Далі йде розповідь вчителя. По ходу розповіді вчитель задає навідні запитання.)

У деякому царстві, тридесятому королівстві жила-була цариця наук - Математика. І були у неї дві сестри - принцеси Фізика та Інформатика. Дружними були, один без одного не могли прожити жодного дня. Разом правили, радилися один з одним. Наймолодшою і найулюбленішою сестрою Математики була Інформатика. А назвали її так за те, що сама все знала і іншим пояснювала, з усього отримувала інформацію.

Вставала принцеса рано. Визирала у вікно і отримувала інформацію про те, яка погода на вулиці, а потім швидко всім розповідала.

Відразу цікавилася, як вона виглядає.

Діти! А як принцеса розуміла, яка погода на вулиці і гарно чи погано вона виглядає? За допомогою якого органу? (відповіді учнів )

Вийде принцеса з палацу прогулятися, а коли повернеться - приносить багато нової інформації - новин.

У темряві принцеса могла знайти дорогу до будинку. Не дивлячись, відрізняла троянду від тюльпана. А ви можете, закривши очі, відрізнити ці квіти? Як, чому? (відповіді учнів )

Палацові кухарі охоче брали принцесу з собою на ринок. Вона завжди могла вибрати самий свіжий хліб, самі солодкі фрукти. Її запрошували торговці, щоб вона визначила теплу тканину для накидок своїх сестер і найніжніші тканини для їх суконь.

Діти, а ви вмієте вибирати свіжий хліб, молоко, ніжну тканину? Яким чином? Які органи вам у цьому допомагають? (відповіді учнів )

Ще не спустившись до обіду, принцеса знала, що приготовано. Виходила на вулицю прогулятися і, не заходячи до сусідів, вже знала, що у них на сніданок.

А як вона дізнавалася це? Який орган у цьому допомагає? (відповіді учнів )

Ось така розумна була принцеса.

Діти, сподобалася вам казка? Отже, що ви дізналися з цієї казки?

Інформація буває різна.

Як можна отримати інформацію про погоду на вулиці, про те, яке у принцеси плаття?

Вчитель записує на дошці: зорова - очі.

А як можна дізнатися останні новини, чи почався урок, чи гарна звучить музика?

Вчитель записує на дошці: звукова - вуха.

Який орган дає нам інформацію про те, що якась страва готується на кухні, що десь недалеко горить багаття, що у мами гарні парфуми?

Почуття, яке дозволяє нам розпізнати запахи - нюх.

Вчитель записує на дошці: нюхова - ніс.

Що нам допомагає дізнатися, чи хороший пиріг, чи свіжий хліб, не скисло чи молоко?

Вчитель записує на дошці: смакова – рот..

А як можна дізнатися, чи можна купатися в річці, чи зігрівся чайник, чи не колюча тканина?

Цю інформацію дає шкіра.

Вчитель записує на дошці: дотикальна - шкіра.

Скажіть, а чи можу я передати інформацію за допомогою жестів?

(Учитель прикладає вказівний палець до губ.) Яку інформацію я хотіла вам передати? Правильно, я передала вам: «Сидіть тихо».

Тепер покажіть, як ви вмієте передавати інформацію жестами.

(Учитель називає дію, яку треба виконати).

Фізкультхвилинка (тематична)

Встаньте, діти.

Покажіть мені, як високо ви хочете вирости.

Покажіть, як крокує солдат.

Покажіть, який великий кавун ви хочете купити. Покажіть, як птах літає.

Ви - молодці! За вашим жестам зрозуміло, що ви хочете мені сказати.

А тепер пограємо в іншу гру: я називаю слово, а ви визначаєте, до якого виду інформації його можна віднести. Якщо інформація зорова - закриваємо очі, звукова - прикриваємо долоньками вушка, якщо інформацію одержують у вигляді запаху - закриваємо ніс, визначають на смак - рот, розпізнають шкірою - ляскаємо в долоні.

Дзвінок, гаряче, дим, солодко, музика, колеться, жарко, мокрий, гіркий, зелений, шорсткий, радіо, липкий, бензин, лимонад, мороз.

Робота з комп’ютером (… хв.).

Діти сьогодні ми познайомимося, як поводитись з комп’ютером. Але перш за все давайте вивчимо правила поведінки в комп’ютерному класі. Це особливий кабінет, тому і правила поведінки особливі.(демонстрація фільму)

Учитель розсаджує дітей за комп’ютери.

С чого починається робота з комп’ютером ? Спочатку комп’ютер потрібно включити. Для цього є спеціальна клавіша. И вона має назву POWER(включить). Діти включить комп’ютери. (діти включають комп’ютер).

Допомагати працювати з комп’ютером нам буде маленька , сіренька мишка. Практична робота з комп’ютерною програмою « Азбука - Раскраска».

Вправа для очей

Рефлексія (… хв.).

Гра “Так чи ні?”.

  1. Роботу з комп’ютером починай, не чекаючи дозволу вчителя. (Ні).

  2. Стіл завжди тримай у чистоті. (Так).

  3. Якщо зголоднів, їж і пий за комп’ютерним столом. (Ні).

  4. Екран витирай лише сухою серветкою. (Так).

  5. Сміливо берися за розетки і всілякі проводи. (Ні).

  6. Утомився? Поклади руки на клавіатуру і відпочинь. (Ні).

  7. З комп’ютером працюй лише чистими руками. (Так).

  8. Щоб краще бачити, нахиляйся близько-близько до монітора. (Ні).

Вправа «Склади слово».

Об’ява домашнього завдання (1 хв.).

Намалювати малюнок на тему «Поведінка учня в комп’ютерному класі»

Підведення підсумків уроку (3 хв.).

Сьогодні ми з вами познайомилися, узнали що вивчає предмет інформатика та як можна себе поводити в комп’ютерному класі.

Діти, на столах у вас є веселі смайліки і сумні. Якщо ви все добре засвоїли наклейте на дошку веселий смайлик, а якщо щось не зрозуміло то сумний

Додатки

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Ознайомити учнів з предметом інформатики, правилами поведінки в кабінеті інформатики. Навчити: розуміти поняття «інформація», виконувати правила поведінки в кабінеті інформатики. Розвити увагу, уміння слухати, чітко виконувати вказівки вчителя. Виховати інформаційну культуру, дбайливе відношення до комп’ютерної техніки.
  • Додано
    31.01.2019
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    64
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    ZO218229
  • Вподобань
    0
Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Схожі матеріали