і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Що можна робити з інформацією. Робота у графічному редакторі Paint. Створення килимка для миші

Що можна робити з інформацією. Робота у графічному редакторі Paint. Створення килимка для миші

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Що можна робити з інформацією. Робота у графічному редакторі Paint. Створення килимка для миші

Мета. 1. Формування вміння застосовувати здобуту інформацію;

2. Закріплення навичок роботи з комп’ютером;

3. Розвиток логічного мислення, просторової уяви;

4. Повторення правил поведінки при роботі з комп’ютером;

5. Виховання культури мовлення, інтерес до інформатики.

Обладнання. Комп’ютер, підручник, картки з завданням, аудіозапис.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку. Правила безпечної поведінки при роботі з комп’ютером.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

1. Бесіда.

- Хто був у гостях у Ганнусі?

- Про що хотів дізнатися Мудрунчик у дідуся дівчинки?

- Дістаньте із скриньки своєї пам’яті віршики про героїв Шахового королівства.

- Хто керує жителями цієї країни?

- Зачитайте інформацію про шахові фігури з ваших блокнотиків.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні Мудрунчик знову завітав до нас на урок. Він хоче дізнатися, що йому робити з отриманою інформацією.

ІV. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

1. Бесіда.

- Діти, а як Мудрунчик отримав інформацію про шахи (На дошці виставляємо картки із словами: “почув”, “побачив” або символами: “вухо”, “очі”).

- Де опинилася інформація? (Голова)

- Що робив гномик, коли повертався додому? (Думав, міркував, його мозок виконував роботу).

- Що зробив Мудрунчик, повернувшись додому? (Записав інформацію в блокнотик).

- Отже, що людина може робити з інформацією? (Почути, побачити, думати, міркувати, записувати, передавати).

V. Фізкультхвилинка.

Гра “Котик і Мишка”.

V. Актуалізація опорних знань.

1. Вступна бесіда.

- Миша від котика втекла. Вона трансформувалась в маленьку комп’ютерну мишу і котик вже їй не страшний. Покажіть її.

- Набігавшись, наша миша хоче відпочити. Давайте створимо для неї килимок.

VІ. Робота над новим матеріалом.

1. Робота за підручником (ст. 37 – завдання 1).

2. Практична робота з ком’ютером.

3. Розвиток логічного мислення учнів.

Завдання: З геометричних фігур зробити килимок для улюбленої ляльки.

VIІ. Релаксація.

Під мелодію “ПіснеЗнайка” – “Всесвіт” діти відпочивають.

Вправи для очей.

VIIІ. Підсумок уроку.

  • Що можна робити з отриманою інформацією? (Сприймати, обробляти, передавати, зберігати, використовувати її).

  • Що найбільш зацікавило на уроці?

  • Коли відчували труднощі?

  • Про що хотіли б дізнатися більше?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    98
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    BX197695
  • Вподобань
    0
Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь