Словосполучення. Індивідуальні картки з української мови (5 клас)

Опис документу:
Індивідуальні картки містять вправи з української мови, які дають можливість перевірити знання учнів про словосполучення. Матеріал призначений для учнів 5 класу. Виконання даних завдань дає можливість перевірити засвоєння учнями матеріалу про те, які саме сполучення слів належать до словосполучень. Він може бути використаний як додаткове домашнє завдання для поглиблення, систематизації та узагальнення знань школярів, а також як індивідуальна робота на уроці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Індивідуальні картки з української мови

(5 клас)

Словосполучення

Індивідуальна картка №1

1. Виберіть із поданих висловів словосполучення та запишіть їх.

Швидко бігають по полі, на вулиці, Оленка писала, сиділа і слухала, їде автобус, до них, сонячний день, захоплено читати книжку, народна пісня, під столом, бити байдики, зелений і червоний, буду ходити, стара школа, весела пісня, буду навчатись, менш здібний, донька читає, запашні польові квіти, буду творити, штани з тканини, книги і зошити, мальовничий ліс, летить літак.

2. Як між собою пов’язані слова у словосполученні?

Індивідуальна картка №2

  1. Виберіть із поданих висловів словосполучення та запишіть їх.

На вокзалі, швидко йти вулицею, найкращий вчитель, Оленка йде, буду читати, вільний вхід, кіт наплакав, швидкий поїзд, дід і баба, лісовий мешканець, спускатися з високої гірки, виконувати домашню роботу, перед школою, лісова галявина, гуляти з братом у саду, їхати автобусом, грати на сопілці, коричневий і білий, бабуся пряде, менш важливий, працювати із завзяттям, вірити в диво, більш відвертий, за магазином.

  1. Які поєднання слів не є словосполученням (сформулюй правило)?

Індивідуальна картка №3

1. Виберіть із поданих висловів словосполучення та запишіть їх.

Головний лікар, найкращий друг брата, біжить пес, за щучим велінням, курйозний випадок, ручка і зошит, чудовий настрій, пливе у човні, буду працювати, писала давно, народна пісня, більш важливий, через годину, місяць і зорі, на уроці, бабуся сапає, радісна звістка, буду плавати, яскраве майбутнє, шовкова хустина, від друзів, цікаве оповідання, повільно читає, правильна відповідь, грати на гітарі.

2. Вкажіть ознаки словосполучення.

Індивідуальна картка №4

1. Виберіть із поданих висловів словосполучення та запишіть їх.

Курйозний випадок, буду грати, курям на сміх, перед будинком, ввічливо звертатись до батька, більш значимий, найкращий учень, не давати їсти, навчатись у школі, сіре і чорне, словосполучення і речення, веселий гомін, ніч і день, пробиратись крадькома через хащі, після обіду, люблю читати, довго спить, великий букет троянд, весела посмішка на обличчі, їхати в село, відпочивати на морі, швидкий поїзд, на морі, сподіватись на диво.

2. Які словосполучення називаються поширеними, а які непоширеними?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.