Словосполучення і речення

Опис документу:
Тематичний контроль знань

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Словосполучення і речення 1 варіант

1.Укажіть речення з однорідними членами:

а) Собака стояв під грушею і не зводив з Миколки здивованих очей.

б) Почувся шерхіт босих хлопчачих ніг, чіпкі руки пригнули голову білого коня.

в) За городом срібною гладдю розлився ставок, за ставком верби до води похилилися.

2. Укажіть односкладне речення:

а) А там я поселю крилату, лелечу, клекітну сім’ю.

б) Неси ж мене, коню, по чистому полю.

в) Молюся я і знову уповаю, і знову сльози виливаю.

3. Додаток відповідає на питання:

а) який? яка? яке?

б) де? куди? скільки?

в) непрямих відмінків.

4. Однорідні члени речення:

а) відповідають на однакові питання;

б) відносяться до одного слова;

в) відповідають на однакові питання й відносяться до одного слова.

1 – 4 питання по 0,5 бала

5.Розставте розділові знаки:

Пахло травою квітами деревами болотами дощем і всі ці запахи зливались в один.(1 бал)

6. Розповідне речення перетворіть на питальне і спонукальне:

Учні працюють добре.( 1 бал)

7. Продовжіть текст, який являє собою опис, використавши називні речення:

Гамірна міська вулиця.( 2 бали)

8. Підкресліть члени речення:

Далеко в степу за ожередами соломи вставала, вищала й розпухала грозова хмара.( 2 бали

9. Напишіть, яка існує відмінність між двоскладними та односкладними реченнями. Наведіть два приклади односкладних речень.( 4 бали)

Словосполучення і речення 2 варіант

1.Укажіть речення з однорідними членами:

а) А над струмком дрімала жовто-зелена тиша осені й наче уві сні ронила листя.

б) Мовчала трава, мовчало віддалік громаддя копиць, схожих на вершників.

в) А степ сизіє, бузковіє, гасне.

2. Укажіть односкладне речення:

а) Як виросту – збудую хату, на хаті колесо приб’ю.

б) В зів'ялих листочках хто може вгадати красу всю зеленого гаю?

в) Грибами-поганками пахне та давніми дощами.

3.Означення відповідає на питання:

а) який? яка? яке?

б) де? куди? звідки?

в) непрямих відмінків.

4. Укажіть прості словосполучення:

а) зимовий день, урок української мови, дні тижня;

б) дієслово дійсного способу, рідна земля, перший клас;

в) члени речення, граматична основа, непрямі відмінки.

1-4 питання по 0,5 бала

5. Розставте розділові знаки:

А ниви пахли хлібами динями кавунами і шуліки високо в небі погойдувалися на крилах.( 1 бал)

6. Розповідне речення перетворіть на питальне і спонукальне:

Діти виконують завдання.(1 бал)

7. Підкресліть члени речення:

Білі гуси на озеро впали, тихі води кругом розгойдали, розцвіли, як купави великі.(2 бали)

8. Продовжіть текст, який являє собою опис, використавши називні речення:

Вузенька лісова стежина.( 2 бали)

9. Напишіть, які є види присудків. Відповідь проілюструйте прикладами.( 4 бали)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
2
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!