+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

СЛОВНИК ПЕДАГОГА XXI СТОРІЧЧЯ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Підготувала : вихователь Орлова О.Б.

2018 / 2019 н. р

Передмова

У збірці представлено опис відомих технологій навчання та їх скорочень. Сподіваємось, що Ви оціните лаконічність, зручність викладу матеріалу і він стане Вам Навігатором у професійній діяльності .

Збірник призначений для широкого кола педагогів.

СОТ - сучасні освітні технології;

Оффлайн-навчання - метод отримання нових знань в аудиторії під час безпосереднього спілкування викладача та учня;

Онлайн-навчання – метод отримання нових знань за допомогою Інтернету в режимі реального часу;

МООС – масові відкриті онлайн-курси, які через відеолекції транслюють знання величезній кількості людей;

Змішане навчання - методика формальної освіти, згідно з якою учень засвоює одну частину матеріалу онлайн, частково самостійно керуючи своїм часом, місцем, шляхом і темпом навчання, а іншу частину матеріалу вивчає у класі;

Перевернуте навчання – метод навчання, при якому вся теоретична і лекційна програма вивчається вдома, а в класі з учителем детально розбираються завдання і вправи по темі;

Адаптивне навчання - це навчальна модель, яка використовує техніку і нові технології для потреб учнів в якості «інтерактивних навчальних пристроїв»;

Інклюзивне навчання - навчання учнів із особливими потребами шляхом включення їх в загальне освітнє середовище за місцем їхнього проживання;

СДУГ - синдромом дефіциту уваги та гіперактивність;

РАС - розлад аутичного спектру;

Тьютор (від англ. tutor — учитель) — особа, що веде індивідуальні або групові заняття із учнями, репетитор, наставник;

Коуч – це тренер, здатний зробити з людини чемпіона, тобто мова йде про виховання переможців;

Фасилітатор (від англ. facilitate):1. сприяти, 2. допомагати, 3. полегшувати. Це вчитель, основне завдання якого полягає в стимулюванні та направленні процесу самостійного пошуку інформації та спільної діяльності учнів.

Освітні технології

Інтерактивні освітні технології - передбачають активну взаємодію всіх учасників процесу навчання,їх здатність до діалогу з будь-чим (комп’ютером) або з будь- ким (людиною);

Різнорівневе (диференційоване) навчання - організація навчально-виховного процесу з урахуванням типових індивідуальних особливостей учнів;

Проблемне навчання - навчально-пізнавальна діяльність учнів із засвоєння знань та способів діяльності на основі створення й розв’язування проблемних ситуацій;

Технологія навчання в співпраці - технологія базується на ідеї взаємного навчання, при організації якого учні беруть на себе не тільки індивідуальну, але й колективну відповідальність за вирішення навчальних задач;

Проектне навчання - учні виконують навчальні проекти, під якими слід розуміти самостійно розроблені та подані результати роботи над проблемою. (консультування вчителя)

Ігрові технології навчання

Гейміфікація навчання- використання ігрових практик та механізмів для створення такого освітнього середовища, учасники якого спостерігають за власним прогресом, змагаються один з одним, допомагають один одному і мотивують один одного;

Веб-квест - проект з використанням інтернет-ресурсів;

Кейс-метод - інтерактивний метод навчання, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності;

Мобільне навчання - метод навчання, при якому на заняттях активно використовуються смартфони, ноутбуки, планшети; Бріколаж в освіті - це використання для навчання всього, що завгодно, крім спеціально створених інструментів;

Е-навчання - це система навчання за допомогою інформаційних та електронних технологій;

Арт-терапія — це вид психотерапії та психологічної корекції, заснований на мистецтві та творчості; АВА терапія - розуміння взаємозв'язку поведінки і середовища;

Ерготерапія - сприяє розвитку координаційних здібностей, реакцій рівноваги, загальної та дрібної моторики, моторного планування, покращує інтеграцію сенсорної інформації, а також регулює рівень активності;

Методика Монтессорі - сприяє формуванню адекватної самооцінки, самоаналізу та рефлексії;

Пісочна терапія – одна з форм психотерапії, яка виникла в рамках аналітичної (юнгіанської) психотерапії (проективна методика). Вона є одночасно діагностичним та терапевтичним інструментом;

Терапія сенсорної інтеграції- формує базу для соціальної поведінки і оволодіння навчальними навичками;

Ізотерапія - використання готових творів мистецтва, створення власних творінь;

Казкотерапія - прослуховування і обговорення казок;

Музикотерапія - може бути як індивідуальною, так і груповою;

Едьютейнмент - навчання як розвага.

Сторітеллінг - мистецтво захоплюючої розповіді та передачі за її допомогою необхідної інформації .

Для нотаток

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________

Опис документу:
У збірці представлено опис відомих технологій навчання та їх скорочень. Сподіваємось, що Ви оціните лаконічність, зручність викладу матеріалу і він стане Вам Навігатором у професійній діяльності . Збірник призначений для широкого кола педагогів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн