Слова, що звучать однаково , але мають різні значення. Найуживаніші омоніми.

Опис документу:
Дана презентація створена для творчих, креативних вчителів, які прагнуть розвивати творчий потенціал учнів. В розробці використано різні форми роботи на різних етапах уроку. Завантажте та використовуйте для вашого уроку та задоволення..

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слова, що звучать однаково , але мають різні значення. Найуживаніші омоніми.
Слайд № 1

Слова, що звучать однаково , але мають різні значення. Найуживаніші омоніми.

Хочеш — вір, а хоч — не вір:  В чайки шапка набакир,  Бо носила чайка сіно,  Обросилась по коліна;  Збило сіно шапку чайці,  Натрусилось у сап'янці...
Слайд № 2

Хочеш — вір, а хоч — не вір:  В чайки шапка набакир,  Бо носила чайка сіно,  Обросилась по коліна;  Збило сіно шапку чайці,  Натрусилось у сап'янці,—  Так зате дітки чаїні  Не в болоті сплять, а в сіні.

Каліграфічна хвилинка. Ча ай йк ка чайка
Слайд № 3

Каліграфічна хвилинка. Ча ай йк ка чайка

Вправа «Сенкан». Іменник. Прикметник. Дієслово. Враження від предмета. Висновок. Чайка Красива, спритна. Літає, пірнає, кричить Не уявляю море без ...
Слайд № 4

Вправа «Сенкан». Іменник. Прикметник. Дієслово. Враження від предмета. Висновок. Чайка Красива, спритна. Літає, пірнає, кричить Не уявляю море без чайок Птах

Вправа “Квест-новина”. Був холодний місяць лютий. Лис ходив голодний, лютий. Всюди ліз, куди й не слід, Замітав хвостищем слід, До курей поліз у хи...
Слайд № 5

Вправа “Квест-новина”. Був холодний місяць лютий. Лис ходив голодний, лютий. Всюди ліз, куди й не слід, Замітав хвостищем слід, До курей поліз у хижу. Пес піймав звірину хижу, Він до лиса мав відразу, То й загриз його відразу.

Слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різне значення, є однозвучними словами.      Значення однозвучних слів можна визначити тільки в с...
Слайд № 6

Слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різне значення, є однозвучними словами.      Значення однозвучних слів можна визначити тільки в сполученні з іншими словами.

Робота за підручником с.57 Вправа 116 Вправа 117 Вправа 118 Вправа 119 І-мати ІІ-коса
Слайд № 7

Робота за підручником с.57 Вправа 116 Вправа 117 Вправа 118 Вправа 119 І-мати ІІ-коса

Вправа “Броунівський рух”. Я веду братика за ручку. Любі подарували куль-кову ручку. Потрібно відремонтувати дверну ручку. Вранці мию руки, шию. Хо...
Слайд № 8

Вправа “Броунівський рух”. Я веду братика за ручку. Любі подарували куль-кову ручку. Потрібно відремонтувати дверну ручку. Вранці мию руки, шию. Хоч не шию я ні-коли, то голок у мене доволі. Василько знітився, не знав, де руки діти. Ді-ти весело бігали.

Вправа “Мікрофон”. На уроці я: - навчився ... - дізнався... - зрозумів... - хотів би....
Слайд № 9

Вправа “Мікрофон”. На уроці я: - навчився ... - дізнався... - зрозумів... - хотів би....

Домашнє завдання. с.58 вправа 120
Слайд № 10

Домашнє завдання. с.58 вправа 120

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
3
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!