Скринька «Інновації в патріотичному та громадському вихованні учнів»

Опис документу:
Зараз в організації виховної роботи надається перевага активним формам та методам роботи, що ґрунтуються на демократичному стилі взаємодії і сприяють формуванню критичного мислення, розвитку ініціативи й творчості. З кожним роком виникають нові форми виховної роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Скринька «Інновації в патріотичному та громадському вихованні учнів»

Хочу почати зі слів Сухомлинського, який вважав, що виховуючи патріотизм нам треба: «Відкрити перед кожним вихованцем усі джерела, якими живиться могутнє почуття любові до Батьківщини. Це і природа рідного краю, слово рідної мови, культ Матері і Батька, Мала Батьківщина, її історичне та героїчне минуле, працелюбність».

Зараз в організації виховної роботи надається перевага активним формам та методам роботи, що ґрунтуються на демократичному стилі взаємодії і сприяють формуванню критичного мислення, розвитку ініціативи й творчості.

З кожним роком виникають нові форми виховної роботи. Серед них такі як:

- теле-ревю;

- гра-тренінг;

- інтернет-шоу;

- квести та кейси;

- філософський стіл;

- міні-проект, проект-мрія;

- майстер-клас або заняття-практикум;

- відкрита трибуна або відкрита кафедра;

- виховні години з елементами реконструкції;

- дискусійний майданчик або дискусійні качелі;

- асамблеї з проблем традицій, культури, права.

Але я хочу зупинитись на деяких прийомах.

Найбільш поширеною формою як в навчальній, так і у виховній роботі зараз є метод проектів.

Проект – це 5 «П»

П – Проблема

П – Планування

П – Пошук

П – Продукт

П – Презентація

У соїй роботі я використовую такий прийом як «Таймлайн» - це створена у хронологічному порядку подієва стрічка.

Ми проводили творчий проект «Рослини і тварини – символ України».

Він був короткотривалий, почався 5 листопада, а презентувати його треба було 15 листопада.

Діти отримали таку стрічку, де визначали, скільки їм треба часу на планування, пошук інформації, оформлення результатів.

Таймлайн «Державні символи України»


_____________________________________________________________________

Лепбук  це новітній спосіб організації діяльності учнів, простір для творчості. Створення лепбуків – це захоплююча гра, яка сприяє формуванню в школярів креативності, самостійності, спостережливості, відповідальності, уміння працювати в команді та цінувати результати спільної діяльності.

Побудова інтелект-карт допомагає опрацювати велику кількість інформації, а на їх створення не потрібно багато часу

Творча робота у малих групах. Гра «Пісня в малюнку»

Учасники об’єднуються в групи, кожна група отримує один куплет української народної або сучасної пісні. Завдання- ілюструвати слова пісні, щоб за малюнком можна було її розпізнати.

Буктрейлер

Всі ми знаємо, як складно заставити наших учнів прочитати книгу. На допомогу приходить Буктрейлер. У перекладі з англійської мови book – книга, trailer – тягач, причіп, призначений для перевезення вантажів, тобто тягнути книгу на причепі. Буктрейлер – це короткий відеоролик, який надихає прочитати книгу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.