• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • СКЛАДАННЯ ТВОРЧОЇ РОЗПОВІДІ ЗА СЕРІЄЮ СЮЖЕТНИХ КАРТИН «СИЛЬНИЙ ДОЩ» . Конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку

СКЛАДАННЯ ТВОРЧОЇ РОЗПОВІДІ ЗА СЕРІЄЮ СЮЖЕТНИХ КАРТИН «СИЛЬНИЙ ДОЩ» . Конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку

Опис документу:
Одним із найефективніших методів розвитку словесної творчості є творчє розповідання, як продуктивна діяльність, результатом якої є зв язна, логіко-послідовна розповідь. В основі творчих розповідей лежить робота творчої уяви. Обов язковим компонентом такої розповіді є самостійно створені дитиною нові образи, ситуації, дії. При цьому діти використовують свій набутий досвід, знання, та по-новому комбінують їх.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

СКЛАДАННЯ ТВОРЧОЇ РОЗПОВІДІ ЗА СЕРІЄЮ СЮЖЕТНИХ КАРТИН

«СИЛЬНИЙ ДОЩ»

Старша група

Програмовий зміст: розвивати зв’язне мовлення; учити давати назву розповіді, використовувати образні слова та вислови, збагачувати словниковий запас, учити відображати в малюнках засоби вираження своїх почуттів, емоційного стану, своїх уявлень; розвивати поетичний слух, естетичний смак, творчі здібності дітей, уяву, спостережливість; сприяти розвитку образного мислення й мовлення; виховувати любов до рідної природи.

Матеріал: серія сюжетних картин «Сильний дощ».

Хід заняття.

  • Давайте пригадаємо, яка небо, коли йде дощ, який настрій, чому?

Виставити картини зображенням униз. Послідовно відкривати картини, надавати дітям можливість розглянути їх та проводить обговорення кожної:

Перша картина (світить сонечко, ясна погода).

  • Як художник показує, що погода спокійна, сонячна, тиха?

  • Уявіть, які звуки можна почути, якщо бути в цьому місці?

  • Команда оповідачів розповідає за змістом першої картини.

Друга картина (піднявся вітер, пішов дощик). Пропонується дітям показати за допомогою рухів, жестів, міміки, що відбувається з вітром, деревами напередодні сильного дощу.

  • Як ви вважаєте, це осінній чи літній вітер?

  • Чому ви так вважаєте?

  • Послухайте музику літнього й осіннього вітерцю (діти розпізнають, де який).

  • Поміркуйте, що може наробити сильний вітер? (сховати сонце за свої темні хмари, зламати кущі, дерева, зірвати дах будинку).

Та ось зараз усе потемніло, у небі щось загуркотіло. Команда розповідає за першими двома картинами.

Третя картина (сильний дощ). – І ношусь я, і літаю, топчу луки і поля, жовті трави пригинаю, лист зриваю із гілля.

  • Це сумний дощик чи веселий? Доберіть слова, щоб сказати про нього.

  • Що наробив такий сильний дощ?

  • Уявіть, що ви опинилися у цей момент під дощем. Що ви відчули?

  • А як ви гадаєте, чим уся ця природна стихія могла скінчитися?

Пропозиції дітей за допомогою конструкції вихователя: «Коли закінчився дощ… Раптом…. А в цей час… За трьома картинами команда дітей розповідає історію.

Пропонується дітям намалювати дощовий пейзаж у момент початку дощу, сильної зливи, а можливо, і закінчення дощу. Після закінчення роботи можна запропонувати дітям об’єднатись у команди по три, щоб склалась цілісна історія – початок – середина – закінчення, і скласти розповідь.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.