Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4.

Опис документу:
Інтерактивний урок - подорож на заявлену тему, мета якого – скласти таблицю ділення на 4, формувати обчислювальні навички; навчати розв’язувати текстові задачі; розвивати вміння пояснювати особливості, закономірності, зіставляти, порівнювати; розширювати світогляд школярів, виховувати пізнавальний інтерес, наполегливість, старанність, акуратність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Поділитися
Перегляд
матеріалу
Поділитися
Перегляд
матеріалу
Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4.

Мета. Ознайомити учнів з таблицею ділення на 4; формувати вміння застосовувати таблицю під час знаходження значень виразів і розв’язування задач; розвивати увагу, пам'ять, аналітико-синтетичні здібності, кмітливість, формувати пізнавальні інтереси,самоосвітню компетентність; виховувати працьовитість.

Обладнання: підручник, карта подорожі, презентація , картки

Тип уроку:комбінований

Хід уроку

І.Організаційний момент

-Я рада вітати усіх присутніх на уроці математики. Подаруйте один одному чарівні усмішки. Адже ми сьогодні відправимось в подорож незвичну. Подорож космічну і математичну. А наші гості будуть стежити за польотом і чекатимуть нашого повернення.

- Діти, чого ви чекаєте від нашого уроку? /Нових знань, цікавих завдань, зустрічей з космічними героями/

Щоб усі ваші сподівання здійснилися..

Працюватимемо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім другім класі

Діти – просто молодці!

Слово вчителя:

Щоб відправитись в політ –

Нам потрібен зореліт.

Зореліт цей незвичайний,

Він чарівний і навчальний.

Всім відомо, що космічним ракетам перед стартом треба прогріти двигуни, а членам екіпажу пригадати все те, що буде необхідне під час подорожі.

II. Актуалізація опорних знань

Інтелектуальна розминка

Робота в парах

1група 4·3

Очислити.

4·6

4· 9

4·7 4·5 4·8

2 група

Завдання: серед поданих чисел назвати числа, які зустрічаються в таблиці множення на 4.

4 10 7 15 12 27 16 20 26 24 47 30 32

3 група

«Знайд и пару»

76-44 = · 18+18= ·

2. Усний рахунок

а) Кругові приклади

Подивіться на космічну карту. Розвязавши кругові приклади встановимо маршрут нашої подорожі.

б) Рахунок від 5 до 1

Нарешті наш зореліт

Відправляється в політ

Всі готові? Молодці!

Пристебніть ремінці!

Починаємо відлік часу. Рахуємо від 5 до 1.

- Пуск! Ми у відкритому космосі!

- Тримаємо курс на планету «Невідома».

- Доки наш корабель летить, нам треба зробити деякі записи в бортжурналах.

- А тепер відкрийте свої бортові журнали, так ми будемо називати наші зошити. Запишемо в них число, класна робота.

Каліграфічно записати числа: 24, 44, 58, 74, 94

  • Яке число «зайве» і чому?

  • Запищіть також каліграфічно число 4.

Складання «Асоціативного математичного куща»

  • Що ви знаєте про число 4. /Одноцифрове, парне, натуральне, має «сусідів», складається з 4 одиниць, вказує на кількість елементів в множині/

  • Де у вашому житті ви мали справу з числом 4? /чотири пори року, чотири сторони горизонту, чотири сторони, кути , вершини в чотирикутника, чотири кутки в класній кімнаті…./

III. Повідомлення теми і мети уроку

- Ми здійснюємо посадку на планету «Невідома»

- Але що це? Хтось потребує допомоги.

Проблемна ситуація

На цю планету прилетіло 3 космічні тарілки по 4 інопланетян в кожній.

  • Скільки інопланетян прилетіло на планету?

Вони вирішили тут поселитися. Але ніяк не можуть розселитися порівну у

4 будиночки. Тому просять вашої допомоги.

Для того, щоб дізнатися скільки інопланетян поселиться в один будиночок потрібно

12:4=

- Таблицю ділення на число 4, ми не вчили.

- Тому, на сьогоднішньому уроці ми складемо таблицю ділення на 4. Будемо розв’язувати приклади і задачі, застосовуючи таблицю ділення на 4.

IV. Вивчення нового матеріалу

Порівняйте ці два вирази. Що ви помітили?

4·5= 20 20:4=5

Отже, складемо таблицю ділення на 4 з таблиці множення числа 4.

4 · 2 = 8

8 : 4 =

4 · 3 = 12

12 : 4 =

4 · 4 = 16

16 : 4=

4 · 5 = 20

20 : 4 =

4 · 6 = 24

24 : 4 =

4 · 7 = 28

28 : 4 =

4 · 8 = 32

32 : 4 =

4 · 9 = 36

  1. 4 =

  • Яке відкриття ми зробили на Невідомій планеті?

  • Ось тепер зможемо розселити інопланетян в чотири будиночки.

12: 4= 3

- Тож, скільки інопланетян проживатиме в одному будиночку?

Фізкультхвилинка

- Нас запрошує до себе в гості планета «Відпочивайка»

V. Розвиток математичних знань

1.Обчислення виразів

- А тепер тримаємо курс на планету «Усний рахунок». Застосуємо свої знання з таблиці ділення на 4 . Жителі цієї планети пропонують нам розв’язати приклади.

а)Розв’язати приклади № 623

28:4+7=14 36:4+19=28 24:4+14=20.

б) Самостійна робота за № 625 (за варіантами)

- Попрацюємо самостійно

1, 2 стовпчик – 1 варіант

3, 4 стовпчик – 2 варіант

- Молодці! Ви успішно виконали завдання. Прямуємо до планети «Задачна»

3. Розвязування задач №624

- Наш корабель захопили космічні пірати. Якщо ми розв’яжемо задачі, які вони пропонують, то будемо вільні.

Аналіз задачі

  • Що відомо в задачі?

  • Що запитується в задачі?

VI. Підсумок уроку

  • Ми наближаємось з вами до сузіря «Успіху».

  • Сьогодні ви продемонстрували свої знання з математики, були

активними, уважними і зосередженими.

  • Чи справдились ваші очікування від уроку?

Інтерактивна вправа «Незакінчене речення»

  • Сьогодні на уроці ми вивчили…

  • Мені найбільше сподобалося…

  • Ці знання стануть мені у пригоді….

Цікаво з вами мандрувати,

На всіх планетах побувати.

Назад повернемось у клас

Домашнє завдання чека на нас.

VI. Домашнє завдання

С. 96, повторити таблицю ділення на 4; № 627- розв’язати задачу, № 628- дібрати числа, щоб рівності були правильними.

1група

4·3

Очислити.

4·6

4· 9

4·7 4·5 4·8

2 група

Завдання: назвати числа, які є добутками множення числа 4.

4 10 7 15 12 27 16 20 26 24 47 30 32

3 група

«Знайд и пару»

76-44 = · 18+18= ·

За виготовлення чотирьох однакових табуреток столяр одержав 24 грн. Скільки гривень коштує одна табуретка?

Садівник приготував 18 л яблучного соку і розлив його у трилітрові банки. Скільки банок для цього потрібно?

Господиня надоїла від корови 24 л молока і розлила його у глечики, по 4 л у кожен. Скільки глечиків потрібно для цього?

На кожну з 8 тарілок поклали по 4 груші. Скільки всього груш поклали на тарілки?

32 журнали розподілили між чотирма класами порівну. Скільки журналів отримав кожний клас?

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4.
Слайд № 1

Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4.

Слайд № 2

Слайд № 3

4·3 4·9 4·6 4·7 4·5 4·8
Слайд № 4

4·3 4·9 4·6 4·7 4·5 4·8

10 7 15 12 27 16 20 26 24 47 30 32 Серед поданих чисел назвати числа, які зустрічаються в таблиці множення на 4.
Слайд № 5

10 7 15 12 27 16 20 26 24 47 30 32 Серед поданих чисел назвати числа, які зустрічаються в таблиці множення на 4.

76-44 = · 18+18= · · Знайди пару 4 8 4 9
Слайд № 6

76-44 = · 18+18= · · Знайди пару 4 8 4 9

Невідома Обчислювальний центр Відпочивайки Сузір’я Успіху Задачна :3 ·6 :3 : 2 · 2+4 . 12 2·6 4 24 8 4
Слайд № 7

Невідома Обчислювальний центр Відпочивайки Сузір’я Успіху Задачна :3 ·6 :3 : 2 · 2+4 . 12 2·6 4 24 8 4

Слайд № 8

24 44 58 74 94 4
Слайд № 9

24 44 58 74 94 4

Невідома
Слайд № 10

Невідома

4·3= 12
Слайд № 11

4·3= 12

Слайд № 12

4·5= 20 20:4=5
Слайд № 13

4·5= 20 20:4=5

2 3 4 5 6 7 8 9 8 12 16 20 24 28 32 36 4 · 2 = 8 : 4 = 4 · 3 = 12 : 4 = 4 · 4 = 16 : 4= 4 · 5 = 20 : 4 = 4 · 6 = 24 : 4 = 4 · 7 = 28 : 4 = 4 · 8 = ...
Слайд № 14

2 3 4 5 6 7 8 9 8 12 16 20 24 28 32 36 4 · 2 = 8 : 4 = 4 · 3 = 12 : 4 = 4 · 4 = 16 : 4= 4 · 5 = 20 : 4 = 4 · 6 = 24 : 4 = 4 · 7 = 28 : 4 = 4 · 8 = 32 : 4 = 4 · 9 = 36 : 4 =

12: 4= 3
Слайд № 15

12: 4= 3

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

і
Слайд № 19

і

Слайд № 20

С.96, повторити таблицю ділення на 4; № 627, 628
Слайд № 21

С.96, повторити таблицю ділення на 4; № 627, 628

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
4
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!