Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Складання прикладів на віднімання за малюнками. Доповнення рівностей. Кругові приклади

Складання прикладів на віднімання за малюнками. Доповнення рівностей. Кругові приклади

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DO151668
За публікацію цієї методичної розробки Петриченко Алла Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №DO151668
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема уроку: Складання прикладів на віднімання за малюнками. Доповнення рівностей. Кругові приклади

Навчальна мета: навчати учнів складати приклади на віднімання за малюнками, доповнювати рівності, розв'язувати кругові приклади;

Розвиваюча мета: вправляти в каліграфічному написанні цифр; розвивати увагу, мислення;

Виховна мета: виховувати уважність.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

  2. Повторення вивченого матеріалу

    1. Весела лічба. Розв'язування віршованих задач

• Десять ялинок у школі росли,

В школу на свято одну привезли.

Скільки ялинок лишилося там?

Добре подумаєш, скажеш це сам.

 

• Дружно мурахи живуть

І без справи не снують.

Дві несуть травинку,

Дві несуть билинку,

Три несуть голки.

Скільки їх, скажи?

    1. Усна лічба. Робота з числовим віялом

— Назвіть числа від 1 до 10.

— Назвіть числа від 2 до 6; від 8 до 1; від 3 до 9.

— Яке число під час лічби стоїть за числом 2, за числом 6, за числом 8?

— Назвіть попереднє число до числа 7; 5; 6.

    1. Гра «Яке число загубилося?». Робота із числовими віялами

1; 2; 4; 5; 6.

7; 6; 4; 3; 2.

3; 4; 5; 7.

— Які два числа помінялися місцями?

2; 3; 4; 6; 5; 7.

1; 3; 2; 4; 5; 6; 7.

1; 2; 3; 5; 4; 6.

    1. Гра «Дощик»

На небі з’явилась хмаринка. Щоб швидше пройшов дощик і засяяло сонечко, треба, щоб всі краплини впали на землю. Допоможіть краплинкам 1 + 6 2 + 7 9 – 4 6 – 2 3 + 4 8 – 4

    1. Групова робота

Клас поділено на групи по 4 учні. Кожній групі пропонується скласти з частин картку, на якій написане число.

Після того, як група складе й прочитає число, вона повинна розповісти про нього:

• показати місце даного числа в ряду натуральних чисел;

• назвати попереднє для даного число;

• назвати наступне для даного число;

• назвати «сусідів» даного числа;

• розповісти, з яких чисел можна утворити це число.

    1. Додавання і віднімання 0

  1. Фізкультхвилинка (Музична фізкультхвилинка «Пінгвінчики»)

  2. Розвиток математичних знань

    1. Робота за підручником (с. 52)

Завдання 1

— Скільки було сніговиків? Скільки сніговиків розтануло? Скільки сніговиків залишилося?

— Складіть за малюнком приклад на віднімання. Скільки летіло літаків? Скільки літаків сіло на аеродромі? Скільки залишилося летіти літаків?

— Складіть за малюнком приклад на віднімання.

Завдання 2

— Які числа потрібно вставити? Як називають ці числа? Запишіть утворені рівності у зошит.

Завдання 3

— На якій квіточці сиділа бджілка? (4 + 6)

— Чому вона перелетіла на квітку 10 - 2?

— Як далі літати бджілці? Розв’яжіть кругові приклади.

Завдання 4

Складіть і розв’яжіть приклади від Плюса Плюсовича і Мінуса Мінусовича.

    1. Самостійна робота

— Використовуючи малюнки доміно, складіть і запишіть рівності на додавання, а з них — два приклади на віднімання.

    1. Каліграфічна хвилинка. Написання цифр б; 7; 8; 9. «Конкурс красунь»

Найкращу цифру відзначити короною.

    1. Задачі-вірші

• Васильку, ти чому сердитий?

— Слив не можу полічити.

П’ять було, одну я з’їв.

Скільки мамі залишив? (5-1)

 

• Шість малят-дошкільнят

Стали струнко в один ряд.

Підійшов до них Панас:

— Скільки зараз стало нас? (6 + 1)

  1. Підсумок уроку. Рефлексія

— Ми рахували?

— Ми писали?

— Ми приклади складали?

— Що сподобалося на уроці?

— Що здалося особливо складним?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Навчальна мета: навчати учнів складати приклади на віднімання за малюнками, доповнювати рівності, розв'язувати кругові приклади; Розвиваюча мета: вправляти в каліграфічному написанні цифр; розвивати увагу, мислення; Виховна мета: виховувати уважність.
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    442
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    6
  • Номер матеріала
    DO151668
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DO151668
За публікацію цієї методичної розробки Петриченко Алла Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №DO151668
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти