Тема уроку: Складання прикладів на віднімання за малюнками. Доповнення рівностей. Кругові приклади
Навчальна мета: навчати учнів складати приклади на віднімання за малюнками, доповнювати рівності, розв'язувати кругові приклади;
Розвиваюча мета: вправляти в каліграфічному написанні цифр; розвивати увагу, мислення;
Виховна мета: виховувати уважність.
• Десять ялинок у школі росли,
В школу на свято одну привезли.
Скільки ялинок лишилося там?
Добре подумаєш, скажеш це сам.
• Дружно мурахи живуть
І без справи не снують.
Дві несуть травинку,
Дві несуть билинку,
Три несуть голки.
Скільки їх, скажи?
— Назвіть числа від 1 до 10.
— Назвіть числа від 2 до 6; від 8 до 1; від 3 до 9.
— Яке число під час лічби стоїть за числом 2, за числом 6, за числом 8?
— Назвіть попереднє число до числа 7; 5; 6.
1; 2; 4; 5; 6.
7; 6; 4; 3; 2.
3; 4; 5; 7.
— Які два числа помінялися місцями?
2; 3; 4; 6; 5; 7.
1; 3; 2; 4; 5; 6; 7.
1; 2; 3; 5; 4; 6.
Гра «Дощик»
На небі з’явилась хмаринка. Щоб швидше пройшов дощик і засяяло сонечко, треба, щоб всі краплини впали на землю. Допоможіть краплинкам 1 + 6 2 + 7 9 – 4 6 – 2 3 + 4 8 – 4
Групова робота
Клас поділено на групи по 4 учні. Кожній групі пропонується скласти з частин картку, на якій написане число.
Після того, як група складе й прочитає число, вона повинна розповісти про нього:
• показати місце даного числа в ряду натуральних чисел;
• назвати попереднє для даного число;
• назвати наступне для даного число;
• назвати «сусідів» даного числа;
• розповісти, з яких чисел можна утворити це число.
Додавання і віднімання 0
Фізкультхвилинка (Музична фізкультхвилинка «Пінгвінчики»)
Робота за підручником (с. 52)
Завдання 1
— Скільки було сніговиків? Скільки сніговиків розтануло? Скільки сніговиків залишилося?
— Складіть за малюнком приклад на віднімання. Скільки летіло літаків? Скільки літаків сіло на аеродромі? Скільки залишилося летіти літаків?
— Складіть за малюнком приклад на віднімання.
Завдання 2
— Які числа потрібно вставити? Як називають ці числа? Запишіть утворені рівності у зошит.
Завдання 3
— На якій квіточці сиділа бджілка? (4 + 6)
— Чому вона перелетіла на квітку 10 - 2?
— Як далі літати бджілці? Розв’яжіть кругові приклади.
Завдання 4
— Складіть і розв’яжіть приклади від Плюса Плюсовича і Мінуса Мінусовича.
— Використовуючи малюнки доміно, складіть і запишіть рівності на додавання, а з них — два приклади на віднімання.
Найкращу цифру відзначити короною.
• Васильку, ти чому сердитий?
— Слив не можу полічити.
П’ять було, одну я з’їв.
Скільки мамі залишив? (5-1)
• Шість малят-дошкільнят
Стали струнко в один ряд.
Підійшов до них Панас:
— Скільки зараз стало нас? (6 + 1)
Підсумок уроку. Рефлексія
— Ми рахували?
— Ми писали?
— Ми приклади складали?
— Що сподобалося на уроці?
— Що здалося особливо складним?
Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу