Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Многокутники. Обчислення значення виразів

Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Многокутники. Обчислення значення виразів

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №VC244526
За публікацію цієї методичної розробки Рудакова Лідія Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №VC244526
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Перегляд
матеріалу
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Цифри змінити

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика 1 клас Л.В.Рудакова

Тема. Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Многокутники. Обчислення значення виразів

Мета: ознайомити учнів із поняттям «многокутник» та його властивостями, удосконалювати вміння складати і обчислювати приклади на додавання і віднімання;

розвивати навички каліграфічного письма та усної лічби, увагу, логічне мислення, вміння аналізувати, мовленнєву компетентність;

виховувати любов та бережливе ставлення до рідної природи, пізнавальний інтерес до предмету математики.

Хід уроку

І. Організація класу (Сл. 2)

Всі почули ви дзвінок –

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчатка,

А за ними і хлопятка.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  1. Гра «Віднови ряд» (Сл. 3, 4)

  • Восени часто дмуть вітри холодні, злі. І сьогодні така буря налетіла та й переплутала всі числа. Ваше завдання розставити числа від найменшого до найбільшого. (На дошці – листочки. Діти їх розташовують як слід)

  1. Вправа на логічне мислення (Сл. 5)

  • Вам потрібно відшукати «чужинця».

  • Чому трикутник являється «чужинцем»?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Відгадування загадки

Колючий клубочок

Прибіг у садочок.

Хто це відгадай,

Швидко відповідь нам дай! (Їжачок)

Розповідь вчителя (Сл. 6)

  • Їжачок – це корисна тварина. Він знищує значну кількість шкідливих комах і гризунів. Цим приносить користь сільському господарству. Протягом літа ця тваринка нагромаджує під шкірою жир. Жир потрібен на період зимової сплячки.

  • Тож допоможемо їжачкові підготуватися до зимового сну. Будемо активно працювати на уроці, складати вирази на додавання та віднімання.

ІV. Основна частина уроку

  1. Хвилинка каліграфії (Сл. 7, 8)

    На траві навколо хати

Метушились каченята.

П’ ять білесеньких, як сніг,

Двоє чорних. Скільки всіх? 8

    На подвір’ї біля хати

Їли кашу гусенята.

Двійко білих, як сніжок,

І чорненький гусачок. 3

ФІЗХВИЛИНКА ДЛЯ ОЧЕЙ

  1. Складання виразів на додавання (Сл. 10)

  • Скільки у Їжачка грибочків на голочках? (2)

  • Скільки грибочків на галявинці? (2)

  • А скільки грибочків всього? (2+2=4)

  • Молодці! Запишемо цей приклад собі в зошити.

  • Наш лісовий друг завітав до нас сьогодні не сам. Він запросив своїх подружок синичок. (Сл. 11)

  • А чи знаєте ви, що одна синичка важить майже 25 грам, як дві цукерки «Ромашка», а зїдає вона за добу стільки шкідливих комашок скільки важить сама. І цим рятує плодові дерева від шкідників.

  • Порахуйте, скільки синичок прилетіло до годівнички? (5)

  • Скільки синичок сидить на гілочках? (2)

  • Скільки синичок разом? (5+2=7)

  • Молодці! Запишемо цей приклад собі в зошити.

  • Діти, відгадайте загадку. Довгі вуха, куций хвіст,

Моркву і капусту їсть.

В сніжну зиму залюбки

Обгризає яблуньки. (Заєць)

  • А чи знаєте ви, що зайченята народжуються зрячими і вкриті густим хутром? Крім зайця-русака, в Україні іноді трапляється заєць-біляк. (Сл. 12)

  • Скільки книжечок лежить? (5)

  • Скільки книжечок приніс Зайчик? (1)

  • Скільки всього книжечок? (5+1=6)

  • Молодці! Запишемо й цей приклад собі в зошити.

  • Їжачок – великий травознай і він приготував цікаві відомості про такі лікарські рослини як ромашка та волошка.

  • Ромашку застосовують при запаленні шлунка, слизової оболонки горла, очей. У медицині волошку використовують як потогінний і протигарячковий засіб.

(Сл.13)

  • Скільки всього квітів на малюнку? (9)

  • Скільки квітів взяв Їжачок для приготування ліків?(3)

  • Скільки квітів залишилося?

  • (9 – 3= 6)

  • Молодці! Запишемо цей приклад собі в зошити.

(Сл. 14, 15) – самостійно, з перевіркою

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА (Сл. 16)

  1. Геометричний матеріал (Сл. 17)

  • До Їжачка на галявину завітав незвичайний Лісовичок.

  • Чому він незвичайний?

  • З яких геометричних фігур він складається?

2. Робота з підручником. С. 40, № 3 (Сл. 18)

  • Трикутники, чотирикутники, п’ятикутники – це многокутники. Многокутники мають кути, сторони, вершини.

  • Скільки кутів, сторін, вершин має пятикутник? А восьмикутник?

  1. Усна лічба (Сл. 20.)

  • Діти, Їжачок збирається додому. Давайте допоможемо йому назбирати м’якеньких хмаринок, щоб застелити ними своє ліжечко на час зимової сплячки.

V. Підсумок уроку

1. - Їжачок вам дякує за активну роботу на уроці та відправляється спати до наступної весни. І нам з вами зараз треба подарувати їжачку подарунки-грибочки! Якщо вам легко було працювати на уроці – наколіть свій грибочок їжачку на голочки, а якщо на уроці у вас виникали труднощі. Покладіть свій грибочок поряд.

(Інтерактивна вправа «Подарунок Їжачкові».

Їжачок - на дошці, грибочки – у дітей на парті)

  1. А Лісовичок пропонує відшукати всі цифри та заховані трикутники та чотирикутники в цьому трикутнику.

Додатково (якщо залишився час):

Джерела:

Автор конспекту, який я взяла за основу уроку, але внесла свої зміни -

Зарва Людмила Миколаївна, Україна, Черкаська область, смт Катеринопіль, учитель початкових класів. Вербовецький навчально-виховний комплекс "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа І - ІІ ступенів"

Автор фізхвилинки для очей– Галкіна Галкина Инна Анатольевна, учитель начальных клас сов МОУ «Водоватовская СОШ» Арзамасского района, Нижегородской области

Автор фізхвилинки «Возвращение танцующего ёжика Джуми!» - Natiq Aghayev

Опис презентації окремими слайдами:
Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Многокутники. Обчислення значень виразів Автор – Рудакова Л.В. учитель початкових класі...
Слайд № 1

Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Многокутники. Обчислення значень виразів Автор – Рудакова Л.В. учитель початкових класів Новотроїцької ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 http://mykids.ucoz.ru/ Математика, 1 клас

Слайд № 2

7 6 3 5 10 1 8 2 9 4
Слайд № 3

7 6 3 5 10 1 8 2 9 4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Слайд № 4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Яка фігура зайва? Яка фігура є зайвою? Чому?
Слайд № 5

Яка фігура зайва? Яка фігура є зайвою? Чому?

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

2+2=4
Слайд № 10

2+2=4

5+2=7
Слайд № 11

5+2=7

5+1=6
Слайд № 12

5+1=6

9-3=6
Слайд № 13

9-3=6

6-2=4
Слайд № 14

6-2=4

5-3=2
Слайд № 15

5-3=2

Слайд № 16

До Їжачка на галявинку завітав незвичайний Лісовичок. Чому він незвичайний? - З яких геометричних фігур він складається? Многокутники мають кути, с...
Слайд № 17

До Їжачка на галявинку завітав незвичайний Лісовичок. Чому він незвичайний? - З яких геометричних фігур він складається? Многокутники мають кути, сторони, вершини. Скільки кутів, сторін, вершин має шестикутник? А восьмикутник?

Многокутники Які фігури ви бачите на малюнку? Що у них спільного? Що відмінного?
Слайд № 18

Многокутники Які фігури ви бачите на малюнку? Що у них спільного? Що відмінного?

2+3 6-4 8-4 7+2 4+4 9-6 5+3 4+5 Допоможемо Їжачку назбирати м’якеньких хмаринок. Щоб застелити ними своє ліжечко під час зимової сплячки!
Слайд № 19

2+3 6-4 8-4 7+2 4+4 9-6 5+3 4+5 Допоможемо Їжачку назбирати м’якеньких хмаринок. Щоб застелити ними своє ліжечко під час зимової сплячки!

Слайд № 20

Дякую вам, діти! До побачення!
Слайд № 21

Дякую вам, діти! До побачення!

Гра «Знайди цифру» Залетіли в клас синиці, подзьобали одиниці. Залетіли сойки й склювали двійки. Залетіли горобці, і не стало цифри три. Повідомити...
Слайд № 22

Гра «Знайди цифру» Залетіли в клас синиці, подзьобали одиниці. Залетіли сойки й склювали двійки. Залетіли горобці, і не стало цифри три. Повідомити вас прошу, де стояли цифри ці? 6 + = 7 + 4 = 6 8 - = 5

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Урок математики, 1 клас, (Рівкінд, Оляницька) Архів містить конспект уроку, м/м супровід уроку (презентацію), додатки для друку, фізхвилинки. Переглянути презентацію можна тут: http://www.slideboom.com/presentations/1935140
  • Додано
    23.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7811
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    7
  • Номер матеріала
    VC244526
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №VC244526
За публікацію цієї методичної розробки Рудакова Лідія Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №VC244526
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти