Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Складання і розігрування діалогів за темами, близькими до життєвого досвіду дітей.

Українська мова

Для кого: 2 Клас

18.05.2020

274

1

0

Опис документу:
Запропонований урок розвитку мовлення - це знайомлення з правилами поводження у бібліотеці; формування вміння складати діалоги, близькі до життєвого досвіду, вживаючи слова ввічливості, і розігрувати їх; збагачення словникового запасу учнів; розвиток усного мовлення, вміння підтримувати розмову; виховання люб'язності, чемності, інтересу до художньої літератури. На уроці можна використати дитячі книжки, малюнки з зображенням бібліотеки.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Складання і розігрування діалогів за темами, близькими до життєвого досвіду дітей.

Мета: Ознайомити з правилами поводження у бібліотеці; формувати вміння складати діалоги, близькі до життєвого досвіду, вживаючи слова ввічливості, і розігрувати їх; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати усне мовлення, вміння підтримувати розмову; виховувати люб'язність, чемність, інтерес до художньої літератури.

Обладнання: дитячі книжки, малюнки з зображенням бібліотеки.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Робота з теми уроку

1.Повідомлення теми і мети уроку

- Отже, ми сьогодні відправимось до бібліотеки. 2).Вступна бесіда

- Сергійко в школі отримав завдання: прочитати казку «Колобок». Він прийшов додому і виявилося, що такої книжки у нього немає. Хлопчик замислився.

  • Що ж йому робити? (думки дітей)

  • Сьогодні ми разом із Сергійком відправимося...

Послухайте віршик про це.

Що таке бібліотека?

Це - домівка для книжок.

Що ж, до неї недалеко:

Два квартали, за ріжок.

  • Отже, куди відправимося ми разом із Сергійком?

  • Що ж таке бібліотека?

IV. Робота по темі.

1) Гра «Допоможи хлопчику»

- Допоможіть Сергійкові скласти правила поводження у бібліотеці.

Узагальнення. Робота в парах.

2) Складання словника. Робота над значенням цих слів.

Бібліотека бібліотекар читальний зал абонемент

3) - Сергійко прийшов у бібліотеку. Він вже знає правила поведінки у бібліотеці. Що йому потрібно робити? (Звернутися до бібліотекаря)

4)Складання діалогу „ У бібліотеці ”

Вступна бесіда.

  • У вигляді чого відбудеться цей діалог? (Запитань і відповідей)

  • Як треба запитувати і відповідати? (чітко і виразно)

  • Які слова треба вживати? (Слова ввічливості, звертання)

Зразок: Діти, мені допоможе ... скласти діалог на тему «У бібліотеці»

5) Самостійне складання діалогу у парах

6) Розігрування діалогу

V. Підсумок уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили