Склад числа 9. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування задач на знаходження суми, та за малюнком.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 21.

Тема: Склад числа 9. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування задач на знаходження суми, та за малюнком.

Мета: закріпити склад числа 9; таблиці додавання і віднімання числа 2; вправляти у розв'язуванні прикладів виду 7 + 2 + 1; 9 – 2 - 2; у складанні й розв'язуванні задач; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати акуратність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Веселі задачі

• Шість малят-дошкільнят

Стали струнко в один ряд.

Підійшов до них Панас:

Скільки зараз стало нас? (6 + 1)

• По дорозі зайчик біг.

Ніс 9 яблук на пиріг.

Одне впало, покотилось.

Скільки яблук залишилось? (9 — 1)

2. РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ

Завдання 1

Які числа живуть у цих чарівних будиночках?

Як ви здогадалися?

Перевірте, чи правильно заселили квартири у першому будиночку. Заселіть вільні квартири у другому будиночку.

Розгляньте третій будиночок. На якому поверсі немає вільних квартир?

Додайте числа, що мешкають на цьому поверсі.

Яке ж число живе у цьому будиночку? Заселіть вільні квартири.

Завдання 2

Скільки грибочків у кожному кружечку?

На які два числа можна розкласти число 9?

Фізкультхвилинка

3. Робота над задачами за малюнками.

1) Оля знайшла 8 лисичок і 1 боровичок.

— Поставте запитання так, щоб задачу можна було розв’язати дією додавання.

2) На спортивному майданчику 7 дівчаток, а хлопчиків — на 2 більше. Скільки хлопчиків на спортивному майданчику?

4. Відновлення натурального ряду чисел

5. Каліграфічна хвилинка

— Запишіть рядочок цифри 9.

IV. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Розв'язування прикладів, використовуючи таблиці додавання і віднімання числа 2

8 + 1 - 2                         

6 – 2 + 1                         

5 + 1 - 2

3. Задача на кмітливість

На яблуні росло 8 яблук, а на сосні — на 2 яблука менше. Скільки яблук росло на сосні?

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Ми рахували?

— Ми писали?

— Ми задачі розв’язували?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
2
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!