і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Склад числа 8. Складання ' прикладів на додавання. Вправи на добір невідомого доданка. Одиниці вартості - копійка, гривня. Співвідношення між одиницями вартості. Геометричне поняття: восьмикутник

Склад числа 8. Складання ' прикладів на додавання. Вправи на добір невідомого доданка. Одиниці вартості - копійка, гривня. Співвідношення між одиницями вартості. Геометричне поняття: восьмикутник

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Склад числа 8. Складання ' прикладів на додавання. Вправи на добір невідомого доданка. Одиниці вартості - копійка, гривня. Співвідношення між одиницями вартості. Геометричне поняття: восьмикутник

Мета: закріпити склад чисел 5-8, розвивати вміння розв'язувати приклади і задачі, застосовуючи знання складу чисел; формувати вміння працювати в парах, самостійно, виховувати бережливе ставлення до природи, любов до тварин, бажання допомагати їм узимку.

Хід уроку

I. Організація учнів до уроку.

Добрий день! В добрий час!

Рада, діти, бачить вас!

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався, На перерві постарався.

II. Оголошення теми і мети уроку.

Зараз у нас незвичайний урок.

У математику зробимо ще один крок.

А з казкою ми вже стрічались не раз,

І знову вона завітала до нас.

Є у казки перешкоди, та знаю,

Що їх для кмітливих дітей не буває.

Це час міркувань, наполегливий час,

І числа давно вже чекають на вас. Учитель. На сьогоднішньому уроці ми з вами вирушаємо у мандрівку до наших менших друзів у ліс, де будемо рахувати, виконувати різні завдання. А щоб мандрівка була успішною, потрібно бути дуже уважним, спостережливим, наполегливим. Отже, вирушаємо!

III. Актуалізація опорних знань учнів.

IV. Мандрівка «лісовою стежиною».

Усна лічба. Розв'язування прикладів.

Учитель. Коли ми вже наближалися до лісу, насунула хмара, .нікружляли сніжинки, утворивши хоровод.

На магнітній дошці учні розташовують «сніжинки» — приклади

у вигляді кола.

7+1 .3 + 3 5-2 5 + 1 6-4 2 + 6

8-6 3 + 1 4 + 3

• Гра «Сніжинкова метелиця» (с. 37, впр. 2).

Звучить запис свисту снігової завірюхи. Учитель. Та налетів вітер, знялася метелиця і не хоче пропустити нас у ліс. Зможемо втихомирити сніговицю тільки тоді, коли відтворимо стерті числа.

7 + □ = 8 5 + □ = 8 4 + о = 8 □ + 2 = 8 □ + 1 = 8 □ + 3 = 8

V. Зустріч із дідусем-Лісовичком.

Створення проблемної ситуації.

Учитель. Нарешті заметіль ущухла, і ми можемо просуватис лісовою стежинкою. Але хто це ходить між деревами, оглядає сво| володіння? (Дідусь-Лісовичок).

Вчитель демонструє зображення Лісовичка.

— Він сказав, що пропустить нас у свої володіння, якщо ми виконаємо його завдання.

Інтерв'ю.

1. Яка зараз пора року?

2. Чи знаєте ви, який сьогодні день?

3. А завтра який буде день? Вчора який був? Позавчора?

4. Якщо в понеділок було 6 число, а сьогодні число, яке на 2 більше, то яке сьогодні число? (Оскільки ця тема ще не вивчалася, то це завдання на кмітливість).

«Мікрофон».

— Розкажіть все про число 8.

8 — одноцифрове число.

• Число 8 позначається цифрою 8.

• Утворюється з чисел 7 і 1.

• Сусідами числа 8 є 7 і 9.

8 більше від усіх чисел, що стоять перед ним.

Робота за підручником (с. 37, впр. І).

Учитель. Дідусь-Лісовичок пропонує заселити вільні квартирки у будинку № 8.

Каліграфічна хвилинка.

1. Пропишіть каліграфічно рядочок цифри 8.

2. Визначте Принца і Принцесу.

Математичний диктант.

— Нарешті ми прибули до «Лісової школи», де мудра Сова проводила математичний диктант. (Вчитель демонструє малюнок Сови).

• На дереві сиділо 5 ворон і 3 сороки. Ураз полетіли всі сороки і стільки ж ворон... Скільки ворон залишилося? (2).

• У сім'ї їжака вивелося 6 їжаченят, а в сім'ї хом'яків стільки ж. Скільки малят вивелося у сім'ї хом'яків? (6).

Фізкультхвилинка.

VI. Робота над темою уроку (продовження).

Розв'язування задач. Робота за підручником (с. 37, задача 3).

Учитель. Лисичка запізнилася на урок і не почула, яке за-і вданяя дала мудра Сова своїм учням. А запропонувала вона вправу (задачу) 3 із підручника.

1. Скільки морквинок вирвав кролик? (6).

2. А скільки йому треба принести морквинок додому? (8).

3. То скільки йому ще треба вирвати морквинок? (2). Чому? (Бо 6 + 2 = 8).

• Самостійна робота (с. 37, впр. 5).

— Тепер мудра Сова дала своїм учням самостійну роботушвидко і правильно розв'язати приклади за варіантами.

1 варіант

2 варіант

5+1+1+1+1

8-1-1-1

2+2 + 2 + 1 +1

3+1 + 1 + 2 + 1

8-4 8-6

8-2 8-5

• Робота з геометричним матеріалом.

Завдання: «зліпити» сніговика.

• Із яких фігур «ліпили сніговика»?

• Скільки кругів? Овалів? Прямокутників? Трикутників? Чотирикутників?

Задача 4 (підручник, с. 37).

— Але що це за шум і метушня? Дві білочки не можуть поділити між собою 8 горіхів. Втрутилася мудра Сова. Допоможіть їй поділити порівну 8 горіхів між двома білочками. Як би ви це зробили? (4 і 4, бо 8 = 4 + 4).

V. Підсумок уроку.

На жаль, наша мандрівка закінчується, і ми змушені повертатися додому. Але до наших друзів ми прийшли з гостинцями яблуками, грушами, морквинами, горіхами. Всі ці гостинці вручимо їм, прикрасивши лісову красуню-ялинку. (На ялинці прикріплені предмети, на яких є приклади і відповіді: наприклад, морква 4 + 4 і 8. Коли всі приклади будуть розв'язані, то на зворотньому боці з'явиться запис: «Дякую вам!»).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    84
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    KC920878
  • Вподобань
    0
Курс:«Як підготувати успішну особистість: еврестичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь