і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Склад числа 8. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування текстових задач на знаходження суми, остачі та за малюнками. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

Склад числа 8. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування текстових задач на знаходження суми, остачі та за малюнками. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок 20.

Тема: Склад числа 8. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування текстових задач на знаходження суми, остачі та за малюнками. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

Мета: закріплювати знання таблиць додавання і віднімання числа 1; познайомити учнів із задачами на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць; удосконалювати вміння складати і розв'язувати задачі за малюнками; виховувати старанність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Гра «Ланцюжок»

2. Робота з матеріалом для лічби

— Викладіть стільки кружечків, кількість яких відповідає записаному числу (6; 4; 9).

— Викладіть 7 кружечків. Назвіть наступне число до числа 7.

— Як отримали 8? (До 7 додали 1.)

— Покладіть ще один кружечок.

— Назвіть наступне число до числа 4.

— Як отримали число 5?

— Перевірте за допомогою кружечків.

3. Самостійна робота

Самоперевірка (за записом на дошці).

4. Складання прикладів на віднімання із прикладів на додавання

5 + 1 = 6

7 + 1 = 8

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 58)

Завдання 1

— Що робить козенятко на першому малюнку?

— Говорять: «Збільшили на 1».

— Що робить козенятко на другому малюнку?

— Говорять: «Зменшили на 1».

— Щоб збільшити число на кілька одиниць, потрібно додати. Щоб зменшити число на кілька одиниць, потрібно відняти.

Завдання 2

— Складемо і розв’яжемо задачу за малюнком.

— Прочитайте умову. Яке запитання? Прочитайте розв’язання і відповідь.

Завдання 3

— Розгляньте перший малюнок. Скільки тенісних м’ячиків?

— Що написано під другим малюнком? під третім?

— Поясніть, яку дію треба виконати.

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Розв'язування прикладів з коментуванням (біля дошки)

8 – 1 – 1 =            

6 + 1 + 1 =           

5 + 0 + 1 =

4 - 1 - 1 =             

2 + 0 – 1 =            

3 + 1 – 1 =

2. Розв'язування задач

1) У Галинки було 3 груші, Оленка дала їй ще 2 груші. Скільки груш стало у Галинки?

— Якою дією слід розв’язати задачу?

— Викладіть за допомогою цифр розв’язання задачі. (3 + 2)

— Скільки груш стало у Галинки? (5)

Перекласти 2 груші. Число 2 замінити знаком питання.

— Складіть задачу.

2) У Галинки було 3 груші, 2 груші вона віддала Оленці. Скільки груш залишилося?

— Що означає число 3 в цій задачі?

— Яке запитання задачі?

— Викладіть розв’язання задачі за допомогою цифр.

— Чим відрізняються задачі?

— Так, одна задача розв’язується дією додавання, а друга — дією віднімання. У задачах різні відповіді і запитання. (У першій задачі Оленка дала Галинці 2 груші, а в другій — Галинка Оленці.)

— Чим задачі подібні? (У задачах розповідається про дівчаток — Галинку й Оленку. В Галинки було 3 груші.)

3. Каліграфічна хвилинка. Гра «Конкурс красунь»

Написання цифр 7; 8.

— З яких двох чисел складається число 7; 8?

4. Задачі на кмітливість

• Ти та я, та ми з тобою. Скільки всього нас?

• Три яйця зварилося за три хвилини. За скільки хвилин зварилося одне яйце?

• До Маші на день народження завітали три подружки. На столі вже стоять дві тарілки. Скільки ще тарілок треба поставити на стіл?

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чого навчалися на уроці?

— Що означає «збільшити на...»; «зменшити на...»?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    89
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    OT126485
  • Вподобань
    0
Курс:«Як підготувати успішну особистість: еврестичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь