і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Склад числа 7. Тиждень. Дні тижня

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Склад числа 7. Тиждень. Дні тижня

Мета: На основі практичних дій з предметами продемонструвати всі варіанти складу числа 7 з двох менших чисел, вчити складати і запам'ятовувати приклади на додавання і віднімання в межах 7 на основі складу числа 7, ознайомити з назвами днів тижня, розвивати увагу, вміння оцінювати спосіб виконання завдання, виховувати бажання допомагати, піклуватися про інших, я: Демонстраційний матеріал: казкові герої —Білосніжна, семеро гномів, мудра Сова, лічильний матеріал, таблиця «Склад числа 7», роздатковий матеріал.

Хід уроку

I. Організація учнів до уроку.

II. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Учитель. Діти, чи любите ви казки? Пригадайте казки, у назвах яких зустрічаються числа («Троє поросят», «П'ятеро з одного стручка», «Три ведмеді», «Білосніжна та семеро гномів», «Дев'ять братів і десята сестриця Галя» та інші).

— Сьогодні ми здійснимо подорож у казку «Білосніжна та семеро гномів».

Казок країна чарівна, У гості нас чека вона. Отож, часу не гаймо, У подорож рушаймо!

III. Актуалізація опорних знань учнів.

Учитель. Жила собі маленька красива дівчинка, звали її Білосніжною. (Вчитель показує малюнок Білосніжки). Але, на жаль, вона була сиротою і жила з мачухою злою чаклункою. Дівчинка була працьовита, любила виконувати різні завдання, а особливо розв'язувати приклади. Малята, давайте допоможемо Білосніжці швидше справитися із завданнями.

Мета:

Обладнанн

Усна лічба.

3 + 3 6 - 2 1 + 4 5+1

6-3 4 + 2 6+1 6 -5

,6-4 5-6 3 + 4 7-1

Чим цікаві стовпчики прикладів?

(Приклад 5-6 не розв'язується. Розв'язання таких прикладів вивчатиметься в старших класах. За допомогою чарівного приладе цей приклад можна перетворити на інший 6 — 5 = ... і розв'язати його).

• Каліграфічна хвилинка.

Учитель. Білосніжка дуже любить писати. Ви можете попрацювати разом з нею.

1. Запишіть числа, які на 1 більші (менші) від чисел 4, 2, 6, 7, 3, 5.

2. Запишіть найменше і найбільше з цих чисел. Лабіринт.

Учитель. Зла мачуха зненавиділа Білосніжну після того, як чарівне дзеркало визнало дівчинку найвродливішою. Вона наказала своєму охоронцеві завести бідолашну в дрімучий ліс, вбити і принести її серце. Але охоронець, навпаки, дуже любив Білосніжну і, завівши до лісу, відпустив дівчинку. Білосніжка не знала, куди їй іти, бо всі стежки у лісі нагадували їй заплутаний лабіринт. Допоможіть Білосніжці знайти безпечну стежинку.

III. Вивчення нового матеріалу.

Ознайомлення із назвами днів тижня.

Учитель. Нарешті Білосніжка потрапила до будиночка, в якому жили гноми. (Вчитель показує малюнок гномів). Найстар-

2

тни - Понеділок, за ним Вівторок, далі Середа, сердитий > г і Четвер, веселий П'ятниця, працьовитий Субота, наймам ший Неділя. Скільки всього гномів?

- Як звати найстаршого гнома? Найменшого? Хто йде за Ві-иторком? Хто за П'ятницею? Хто перед Вівторком?

Робота за підручником (с. 34, впр. 5—6). Склад числа 7.

Учитель. Білосніжка і гноми подружилися. Гноми працювали, /ваючи дорогоцінне каміння, а Білосніжка прибирала в бутику, прала, готувала братам смачну їжу. Коли збиралися біля полу, гноми сідали на 2 лавочки.

їй допомогою лічильного матеріалу вчитель демонструє склад числа 7. Учні самостійно роблять висновок про склад числа 7.

7 = 6+1 7 = 4 + 3 7 = 5 + 2

7=1 + 5 7 = 3 +4 7 = 2 + 5

Робота за підручником (с. 34, впр. 2).

(На основі матеріалу підручника вчитель ще раз з'ясовує склад числа 7). імиоЛсЛ

Фізкультхвилинка.

В казці весело й цікаво Нахилились вліво-вправо.

Гномів семеро жило. Та цього іще замало:

Вранці-рано за порядком І стрибали, і кружляли, Шикувались на зарядку. Присідали й піднімались, Тупотіли всі ногами. Головами всі хитали

І хитали головами. Й працювати починали.

IV. Закріплення вивченого матеріалу.

Самостійна робота. ,.,„•

(За допомогою лічильного матеріалу учні складають число 7 із двох інших чисел).

Робота в групах (диференційовано).

Учитель. Гноми під землею добували дорогоцінне каміння. Мі також зможемо допомогти їм. Це каміння не тільки дорогоцінне а математичне. Здобути його можна лише тоді, коли розв'язат приклади.

(Учні в групах обчислюють приклади на «дорогоцінних камін цях», дізнаються, скільки камінців змогли зібрати групи).

1 група (середній рівень)

2 група (достатній рівень)

3 група (високий рівень)

6 + 1

1 + 6

2 + 2+2

2+5

2 + 5

4+1 + 2

4 + 3

3 + 4

3 + 3+1

5 + 2

1+5 + 1

6 + 1

— То скільки ж «дорогоцінних каменів» змогла зібрати кожна група? (По 7).

Творче застосування знань учнів (самостійно, с. 34, впр. 3)

— Які монети слід узяти, щоб отримати 7 копійок? (Варіанти відповідей: 5 + 2, 5 + 1 + 1, 2 + 2 + 1 + 1 + 1).

Робота в парах.

Учитель. Дізналася зла мачуха, що Білосніжка живе у гномів і стала ще вродливішою, ніж була, мало не луснула від злості Переодягнулася бідною селянкою і пригостила дівчину отруєним яблуком. Скуштувала яблука Білосніжка і заснула вічним сном. Сумують, плачуть гномики, бо не знають, як допомогти. Може, ви знаєте? На допомогу летить мудра Сова. Вона все на світі знає і нам допоможе.

Сова. Щоб допомогти Білосніжці, потрібно виконати складне завдання. Але самим з ним не впоратися. Тільки ви зможете допомогти, якщо будете кмітливими, уважними і, обов'язково, дружними.

Робота за підручником (с. 34, впр. 4).

1 + 1 + 1 + 1 + 1+1 + 1 2 + 2 + 2 + 1 7 — 4 7-1-1-1-1 3+1 + 1 + 2 5 + 2

V. Підсумок уроку.

Учитель. Пари добре справилися із завданням. Подивіться: сталося диво Білосніжка з вашою допомогою ожила. Ось бачите, яке чудо творить дружба? Ми навчилися допомагати друзям. А ще чого навчилися на сьогоднішньому уроці?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    164
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    NT515269
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь