і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Склад числа 5. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування текстових задач на знаходження суми (всього) та остачі.

Склад числа 5. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування текстових задач на знаходження суми (всього) та остачі.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок 17

Тема: Склад числа 5. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування текстових задач на знаходження суми (всього) та остачі.

Мета: вправляти учнів у порівнянні чисел в межах 5 і засвоєнні складу чисел у межах 5; вчити порівнювати висоту предметів; розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Весела лічба

Киця Мурка на всі ніжки

Взула шовкові панчішки.

Та одна десь загубилась.

Скільки в киці залишилось?

П’ять яблунь у саду росте

Одна із них уже цвіте,

Скільки яблунь не цвіли?

Як би ви, діти, відповіли?

2. Гра «Живі цифри»

Учитель роздає дітям корони з цифрами.

Станьте цифри, по порядку! (1; 2; 3; 4; 5)

Вийдіть, 3; 1; 4; 2.

Вийдіть, числа, попередні до чисел 5; 3; 2.

Вийдіть, числа, наступні до чисел 4; 2; 1.

Вийдіть, «сусіди» числа 2; 4; 3.

Молодці! З цим завданням ви добре впоралися!

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ

Завдання 1

У цих чарівних будиночках живуть числа. Якщо додамо числа, що мешкають на кожному поверсі, отримаємо число, що мешкає на даху. Заселіть вільні квартири.

Завдання 2

Які знаки потрібно вставити?

Завдання 3

Обчисліть. Прочитайте приклади з однаковими відповідями. (1 + 1 + 1 + + 1 + 1;  2 + 2 + 1;  3 + 2;  4 + 1;  3 + 1 + 1;  5 - 1 - 1 - 1 - 1;  5 - 4)

Завдання 4

Які монети України ви знаєте?

Якими монетами можна набрати 5 к.?

Завдання 5

Яких казкових героїв ви знаєте?

Скільки монет у Мальвіни? А у П’єро? У кого більше монет?

Скільки копійок у Мальвіни? А у П’єро? У кого більше копійок?

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Гра «Розсели цифри в будиночки» (самостійне виконання учнями)

2. Вправи на відповідність числа кількості об'єктів

Учитель демонструє різну кількість предметів, а учні піднімають віяло з       відповідною цифрою.

3. Робота в зошиті

Конкурс красунь. Письмо цифр 2; 3; 4; 5.

4. Доповнення рівностей

5. Логічна вправа

Що «зайве»? Чому?

Плаття, шорти, куртка, чоботи, плащ.

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

Чого вчилися на уроці?

Що дізналися нового?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    49
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    RL546663
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь