і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Склад числа 5. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування текстових задач на знаходження суми (всього) та остачі.

Склад числа 5. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування текстових задач на знаходження суми (всього) та остачі.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок 17

Тема: Склад числа 5. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування текстових задач на знаходження суми (всього) та остачі.

Мета: вправляти учнів у порівнянні чисел в межах 5 і засвоєнні складу чисел у межах 5; вчити порівнювати висоту предметів; розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Весела лічба

Киця Мурка на всі ніжки

Взула шовкові панчішки.

Та одна десь загубилась.

Скільки в киці залишилось?

П’ять яблунь у саду росте

Одна із них уже цвіте,

Скільки яблунь не цвіли?

Як би ви, діти, відповіли?

2. Гра «Живі цифри»

Учитель роздає дітям корони з цифрами.

Станьте цифри, по порядку! (1; 2; 3; 4; 5)

Вийдіть, 3; 1; 4; 2.

Вийдіть, числа, попередні до чисел 5; 3; 2.

Вийдіть, числа, наступні до чисел 4; 2; 1.

Вийдіть, «сусіди» числа 2; 4; 3.

Молодці! З цим завданням ви добре впоралися!

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ

Завдання 1

У цих чарівних будиночках живуть числа. Якщо додамо числа, що мешкають на кожному поверсі, отримаємо число, що мешкає на даху. Заселіть вільні квартири.

Завдання 2

Які знаки потрібно вставити?

Завдання 3

Обчисліть. Прочитайте приклади з однаковими відповідями. (1 + 1 + 1 + + 1 + 1;  2 + 2 + 1;  3 + 2;  4 + 1;  3 + 1 + 1;  5 - 1 - 1 - 1 - 1;  5 - 4)

Завдання 4

Які монети України ви знаєте?

Якими монетами можна набрати 5 к.?

Завдання 5

Яких казкових героїв ви знаєте?

Скільки монет у Мальвіни? А у П’єро? У кого більше монет?

Скільки копійок у Мальвіни? А у П’єро? У кого більше копійок?

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Гра «Розсели цифри в будиночки» (самостійне виконання учнями)

2. Вправи на відповідність числа кількості об'єктів

Учитель демонструє різну кількість предметів, а учні піднімають віяло з       відповідною цифрою.

3. Робота в зошиті

Конкурс красунь. Письмо цифр 2; 3; 4; 5.

4. Доповнення рівностей

5. Логічна вправа

Що «зайве»? Чому?

Плаття, шорти, куртка, чоботи, плащ.

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

Чого вчилися на уроці?

Що дізналися нового?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    61
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    RL546663
  • Вподобань
    0
Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь