• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Склад числа 10. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування текстових задач на знаходження суми, остачі та за малюнками. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

Склад числа 10. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування текстових задач на знаходження суми, остачі та за малюнками. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 22.

Тема: Склад числа 10. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування текстових задач на знаходження суми, остачі та за малюнками. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

Мета: розкрити зміст понять «на... більше», «на... менше»; вміння розв'язувати задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць; закріплювати знання таблиць додавання і віднімання числа 3; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати старанність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Веселі задачі

Було у Маринки

10 ягід малини

4 ягідки з’їла,

А скільки лишила?

Біля лісу на галявці

Знайшли моркву сірі зайці.

Вісім морквин — це чимало,

Чотири з’їли. Скільки стало?

2. Усні вправи

Збільшити на 2 числа 5; 1; 8; 0.

Зменшити на 3 числа 4; 8; 7; 10.

3. Розв'язування «ланцюжків» прикладів

4. Розв'язування прикладів

3 + 2 + 1= 

4 + 2 + 2 =

6 – 2 - 1 =  

7 – 2 - 2 =

9 – 2 + 1 = 

5 + 2 - 1 =

10 - 1 =

10 - 0 =

7 - 7 =

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ

Завдання 1

Скільки рибок в акваріумі у дівчинки? Скільки рибок в акваріумі у хлопчика? Складіть задачу і поясніть її розв’язання. Прочитайте відповідь.

Завдання 2

Скільки шишок у білочки? Скільки шишок у зайчика? Складіть задачу і поясніть її розв’язання. Прочитайте відповідь.

Шукаючи більше число, слід додавати. Шукаючи менше число, слід віднімати.

Завдання 3

На яку глибину пірнула гагара?

На яку глибину пірнув баклан?

Як треба міркувати, щоб правильно розв’язати задачу?

Завдання 4

Скільки пиріжків з’їв Пончик?

Скільки пиріжків з’їв Незнайко?

Як треба міркувати, щоб правильно розв’язати задачу?

Завдання 5

Розгляньте таблиці.

Що треба зробити з числами першої таблиці? Яку дію виконати?

Що треба зробити з числами другої таблиці? Яку дію виконати?

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Повторення понять «умова», «запитання», «розв'язання», «відповідь» задачі. Складання і розв'язування задач за малюнком

Було — 10                          Було — 8

Виїхало — 2                      Прилетіло — 2

Залишилося - ?                  Стало - ?

2. Задача на кмітливість

У білочки було 5 горішків. Вона з’їла всі, крім третього. Скільки горішків залишилось у білочки?

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ



Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
1
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!