До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
5
міс.
1
2
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Шкільний пошуково-дослідницький проект учнівського самоврядування «Харків у XX-XXI століттях: зв'язок поколінь»

Опис документу:
Ініціативна група (автори проекту) учнів шкільного самоврядування вважає, що необхідно популяризувати серед учнівської молоді інтересу до історії Харкова, свого району на прикладі своєї сім’ї; має на меті об’єднати зусилля школи, батьків та вчителів для пошуку серед сімейних архівних фотографій відомих і невідомих фактів з життя харків’ян та міста Харкова для створення фотоісторії міста Харкова на сайті школи та друку буклету та альбому для учнів, закладів освіти та шкільних бібліотек району

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
дослідницько-пошуковий проект “Харків у XX-XXI століттях: зв'язок поколінь"
Слайд № 1

дослідницько-пошуковий проект “Харків у XX-XXI століттях: зв'язок поколінь"

«Чудове місто – рідний Харків! Місто мільйонів людей, для когось рідне і звичайне, але для більшості – велике, швидке і досі незвідане. Ми змінюємо...
Слайд № 2

«Чудове місто – рідний Харків! Місто мільйонів людей, для когось рідне і звичайне, але для більшості – велике, швидке і досі незвідане. Ми змінюємося щодня, щомісяця, щороку, а чи змінюється наш Харків? Яким було місто в молодості наших батьків, нашому дитинстві? Чи є зміни? Вам цікаво? Нам так! А побачити ці зміни може кожен з нас, порівнявши фотографії родинного альбому і сучасні»

Актуальність ідеї проекту: Cьогодні в Інтернет-ресурсах, на сторінках у мережах, мабуть, кожному траплялися на очі фотоколажі «сім’я зараз і 10-20 ...
Слайд № 3

Актуальність ідеї проекту: Cьогодні в Інтернет-ресурсах, на сторінках у мережах, мабуть, кожному траплялися на очі фотоколажі «сім’я зараз і 10-20 років тому». Це зараз популярно і актуально. Дійсно, цікаво ж подивитися на себе та своїх рідних у рамках одного фотоколажу, тільки, звісно, зі значними віковими змінами. Так само цікаво було б прослідкувати через сімейні архівні фотографії зміни, яких зазнало наше рідне місто – Харків.

Проблема, на рішення якої націлений проект: Молодь важко зацікавити до навчання взагалі і, зокрема, до вивчення історії. Проект націлений на заціка...
Слайд № 4

Проблема, на рішення якої націлений проект: Молодь важко зацікавити до навчання взагалі і, зокрема, до вивчення історії. Проект націлений на зацікавлення молоді до вивчення історії рідного краю, міста, району в новому форматі

Головна ціль проекту: популяризувати серед учнівської молоді інтерес до історії Харкова, свого району, своєї сім’ї; виховувати почуття патріотизму ...
Слайд № 5

Головна ціль проекту: популяризувати серед учнівської молоді інтерес до історії Харкова, свого району, своєї сім’ї; виховувати почуття патріотизму і гордості за свою країну і своє рідне місто; об’єднати однією цікавою спільною ідеєю школу, батьків, вчителів, учнів; зацікавити молодь і старше покоління до вивчення історії Харкова у новому форматі через пошук серед сімейних фотоархівів відомих і невідомих фактів з життя харків’ян та міста Харкова; створення за допомогою сучасних програм буклету та альбому з колажів фотографій з історичною довідкою

Цілі проекту: - розвити та вдосконалити роботу шкільного самоврядування; - популяризувати серед учнів школи ініціативу участі у районних та міських...
Слайд № 6

Цілі проекту: - розвити та вдосконалити роботу шкільного самоврядування; - популяризувати серед учнів школи ініціативу участі у районних та міських конкурсах, турнірах, проектах; - формувати стійкий інтерес і виховувати почуття поваги до минулого, сучасного і майбутнього рідного міста; - виховувати почуття патріотизму і гордості за свою країну і своє рідне місто; - створювати уявлення про тяглість історичного процесу на прикладі історії Харкова, своїх батьків; формувати соціальну та загальнокультурну компетентність: відчуття своєї єдності з життям сучасного та попереднього поколінь харків’ян, відповідальності за збереження культурно-історичної спадщини, поваги та любові до батьків; - розвивати вміння та навички цілеспрямованої та творчої діяльності: планувати та методично реалізовувати поставлені завдання, досягати результатів і відповідати за них, знаходити найцікавіші та нестандартні засоби виконання завдання; - розвивати навички командної роботи: лідерські якості або вміння досягати компромісу в обговоренні, працювати разом задля досягнення загальної мети; - розвивати навички роботи з технічними засобами, інформаційно-комунікативними технологіями; навички пошуку, відбору та використання інформації; - розвивати естетичні навички: здатність бачити красоту навколишнього світу, готовність зберігати її.

Головні завдання та етапи проекту: Лютий-березень Підготовчий етап – планування проекту; обговорення та постановка цілей, завдань проекту на засіда...
Слайд № 7

Головні завдання та етапи проекту: Лютий-березень Підготовчий етап – планування проекту; обговорення та постановка цілей, завдань проекту на засіданнях учнівського самоврядування; розробка презентації; подача заявки на участь у конкурсі проектів; розміщення інформації на сайті школи, складення кошторису проекту Квітень-травень Розповсюдження інформації щодо проекту серед учнів, батьків, вчителів, через сайт школи, сайт районного управління освіти; залучення учасників та всіх бажаючих до участі; збір архівних та сучасних матеріалів для проекту та відеоролику «Наш Харків – європейське місто»; консультація з істориками, екскурсоводами, письменниками з питань історичних довідок до зібраних матеріалів; пошук можливих спонсорів і меценатів Вересень-жовтень Систематизація та аналіз матеріалів для проекту, редагування; створення фотоколажів; збір та написання історичних статей, довідок; проведення інтерв’ю; консультація з істориками, екскурсоводами, письменниками з питань історичних довідок до зібраних матеріалів; підготовка та друк буклету та фотоальбому; підготовка та монтаж відеоролику Листопад – грудень Презентація напрацювань проекту: презентація буклету та фотоальбому; показ відеоролику «Наш Харків – європейське місто»; розповсюдження буклетів та фотоальбому серед учнів школи, молодіжних громадських організації, шкільних бібліотек району та відеоролику у Інтернеті

Запланований Час на реалізацію проекту: Заплановано реалізувати проект за навчальний рік у кілька етапів: Підготовчий - лютий-березень Інформаційни...
Слайд № 8

Запланований Час на реалізацію проекту: Заплановано реалізувати проект за навчальний рік у кілька етапів: Підготовчий - лютий-березень Інформаційний – квітень Пошуковий - квітень-травень Дослідницький - вересень-жовтень Практичний – листопад - грудень

Команда проекту та Цільова аудиторія: Ініціатори та керівники проекту: ініціатори проекту – голова учнівського самоврядування та голова центру навч...
Слайд № 9

Команда проекту та Цільова аудиторія: Ініціатори та керівники проекту: ініціатори проекту – голова учнівського самоврядування та голова центру навчання і творчості, голова інформаційного центру, голова центру дозвілля Координатор: педагог-організатор, вчитель історії Ініціативна молодь школи, району, міста Учні,батьки, вчителі, працівники та адміністрація школи та району Усі бажаючі

Приклади фотоколажів з історичною довідкою На фото: ліворуч станція м.Радянська, майдан Радянської України у 1996 році з пам'ятником Радянській Укр...
Слайд № 10

Приклади фотоколажів з історичною довідкою На фото: ліворуч станція м.Радянська, майдан Радянської України у 1996 році з пам'ятником Радянській Україні та праворуч станція м. Площа Конституції, майдан Конституції зараз у 2018 році з пам'ятником незалежності України, а також фасад Харківського історичного музею імені М.Ф. Сумцова у 2000 році та фасад після реконструкції у 2013 році

На фото: праворуч зверху вулиця Сумська, ХНОТ у 2000 році та знизу вулиця Сумська тільки вже з кав’ярнею Кулиничі у 2018 році та поряд незмінна 3 1...
Слайд № 11

На фото: праворуч зверху вулиця Сумська, ХНОТ у 2000 році та знизу вулиця Сумська тільки вже з кав’ярнею Кулиничі у 2018 році та поряд незмінна 3 1947 року альтанка і фонтан Дзеркальний струмінь у сквері Перемоги

На фото: ліворуч площа Дзержинського, готель Інтернаціонал у 1967 році, площа Свободи, фасад готелю Харків у 2016 році та праворуч пам'ятник В.Лені...
Слайд № 12

На фото: ліворуч площа Дзержинського, готель Інтернаціонал у 1967 році, площа Свободи, фасад готелю Харків у 2016 році та праворуч пам'ятник В.Леніну у 2013 році на площі Свободи та у 2016 році площа вже без пам'ятника

На фото:ліворуч зверху площа Дзержинського, фасад Харківського університету у 1962 році, знизу ХНУ з парковим насадженням у 2006 році; праворуч зве...
Слайд № 13

На фото:ліворуч зверху площа Дзержинського, фасад Харківського університету у 1962 році, знизу ХНУ з парковим насадженням у 2006 році; праворуч зверху площа Свободи, фасад готелю Харків у 2016 році та знизу Держпром у 1962 році

На фото: ліворуч при вході у Центральний парк культури і відпочинку імені М.Горького, пам'ятник М.Горькому у 2000 році та пам'ятник Більці на тому ...
Слайд № 14

На фото: ліворуч при вході у Центральний парк культури і відпочинку імені М.Горького, пам'ятник М.Горькому у 2000 році та пам'ятник Більці на тому ж місці після реконструкції парку у 2016 році та праворуч атракціон у 2004 році та нове «оглядове колесо» у 2018 році

На фото: праворуч вхід-колонада у Центральний парк культури і відпочинку імені М.Горького в 1960 році та вхід-колонада після реконструкції у 2006 р...
Слайд № 15

На фото: праворуч вхід-колонада у Центральний парк культури і відпочинку імені М.Горького в 1960 році та вхід-колонада після реконструкції у 2006 році; ліворуч при вході пам'ятник М.Горькому у 1954 році

На фото: ліворуч Підвісний міст через річку Лопань у 1996 році та нова Лопанська стрілка (відома як Міст закоханих) у 2016 році та праворуч Централ...
Слайд № 16

На фото: ліворуч Підвісний міст через річку Лопань у 1996 році та нова Лопанська стрілка (відома як Міст закоханих) у 2016 році та праворуч Центральний універмаг (ЦУМ) на площі Рози Люксембург у 1956 році та ЦУМ на Павлівській площі у 2013 році

На фото: зверху площа перед Південним вокзалом у 1931 році та Південний вокзал з Північною та Південною башнями у 1950 році, з пам'ятником Дружбі н...
Слайд № 17

На фото: зверху площа перед Південним вокзалом у 1931 році та Південний вокзал з Північною та Південною башнями у 1950 році, з пам'ятником Дружбі народів; внизу площа перед Південним вокзалом у 2016 році з фонтаном

На фото: ліворуч вулиця Плеханівська 65, фасад стадіону Металіст у 1999 році; праворуч вже вулиця Петинська 65, фасад стадіону Металіст у 2017 році...
Слайд № 18

На фото: ліворуч вулиця Плеханівська 65, фасад стадіону Металіст у 1999 році; праворуч вже вулиця Петинська 65, фасад стадіону Металіст у 2017 році після реконструкції у 2011

На фото: зверху 2001 рік, вулиця Маршала Жукова, поряд Палац Спорту; знизу 2016 рік – вже вулиця Петра Григоренка, поряд новий комплекс Вертикаль: ...
Слайд № 19

На фото: зверху 2001 рік, вулиця Маршала Жукова, поряд Палац Спорту; знизу 2016 рік – вже вулиця Петра Григоренка, поряд новий комплекс Вертикаль: пам’ятник В.Висоцькому та скалодром

Очікувані результати: школа, учні, батьки, вчителі будуть об’єднані через спільні зусилля по пошуку фотоматеріалів для проекту однією цікавою спіль...
Слайд № 20

Очікувані результати: школа, учні, батьки, вчителі будуть об’єднані через спільні зусилля по пошуку фотоматеріалів для проекту однією цікавою спільною ідеєю, тим самим буде урізноманітнено життя кожної родини і популяризована історія Харкова; зросте інтерес молоді до вивчення історії взагалі і, зокрема, свого міста та своєї родини завдяки новому формату дослідження та аналізу (через сімейні фотоархіви, які доводять, що історія – це ми і вона поряд) знаходження серед сімейних фотоархівів відомих і невідомих фактів з життя харків’ян та міста Харкова і друк з фотоколажів сучасного буклету та альбому з історичною довідкою для всіх бажаючих створення і розповсюдження в Інтернеті відеоролику «Наш Харків – європейське місто»

Схема поширення та практичного застосування результатів реалізації проекту: буклети та фотоальбом колажів буде розісланий у школи, департаменти осв...
Слайд № 21

Схема поширення та практичного застосування результатів реалізації проекту: буклети та фотоальбом колажів буде розісланий у школи, департаменти освіти, органи місцевого самоврядування тих громад, які брали участь у проекті; інформація щодо проекту та реалізації соціальної ініціативи буде доступна на сайті школи, можливо сайті управління освіти, розміщена у випусках газет учнівського самоврядування шкіл району; буклеті та фотоальбомі колажів, що буде створений в ході реалізації проекту

Існуючи ризики по реалізації проекту: Можливі кризові зміни у країні загалом, які можуть вплинути на освіту та наше життя Неправильно спланований ч...
Слайд № 22

Існуючи ризики по реалізації проекту: Можливі кризові зміни у країні загалом, які можуть вплинути на освіту та наше життя Неправильно спланований час на реалізацію проекту Байдужість і некомпетентність можливих учасників проекту Відсутність спонсорів та меценатів Відсутність коштів на друк і розповсюдження буклету і фотоальбому

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
Слайд № 23

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
790 грн