Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Порядок передавання документів на зберігання до архіву закладу освіти
»
Взяти участь Всі події

Шкільний етап олімпіади з математики 4 клас

Математика

Для кого: 4 Клас

30.09.2021

144

16

0

Опис документу:

Предметні олімпіади і конкурси спонукають значний інтерес серед учнів початкових класів. Це дійсно традиційна та ефективна форма роботи, де учні можуть продемонструвати свій рівень знань та вмінь, нестандартність мислення.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Шкільний етап олімпіади з математики 4 клас

ПІБ____________________________________ Дата ____________

  1. На якому із рисунків 2/3 усіх фігур – кружечки? (1б.)

А) Б) В) Г)





  1. У яких з наведених нижче чисел добуток цифр більший за їхню суму? (2б.)

А) 113 Б) 222 В) 203 Г) 901

3. Скільки серед чисел від 100 до 1000 таких, у запису яких зустрічається 3 однакові цифри? Запиши їх. (1б.)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Всього:

4.Запиши речення у вигляді нерівності: n на 17 більше, ніж m. (2б.)

__________________________________________________________________________

5. Постав дужки так, щоб рівність стала правильною. (3б.)

7 * 9 + 12 : 3 – 2 = 23

6. Накресли два відрізки так, щоб один був довший за другий на 2 см, а разом вони склали б відрізок завдовжки 14 см. (2б.)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.У числі 57208 закресли такі дві цифри, щоб число із цифр, що залишилися, було: (2б.)

А) найбільшим - ___________________ Б) найменшим - ____________________

8. Знайди А, Б – цифри, коли А * Б = А і А + Б = 10. (1б.)

____________________________________________________________________________

9. Яка з цих мір не включає 1000? (2б.)

А) кілометр Б) кілограм В) центнер Г) тонна

10. На подвір’ї ходили вівці й кури, всього 14 ніг. Скільки було овець і скільки курей, якщо разом було 5 голів. (4б.)











































































































































































































































11. Понови приклад, замінивши * цифрами. (3б.)

-3 * * -* 5 * + 3 * *

* 3 6 2 * 9 * 3 6

2 0 1 1 0 6 7 0 1

12. Кіт Матроскін задумав число, помножив його на 5 і до добутку додав 26. У результаті отримав число 66. Яке число задумав кіт Матроскін? (4б.)

















































































































































































































































13. Лікар виписав Катрусі 3 пігулки і пояснив, що їх слід приймати через 20 хв. Через скільки хвилин Катя прийме останню пігулку? (1б.) А) 20 хв Б) 40 хв В) 60 хв

14. У рівняннях, розташованих нижче, кожна фігура – еліпс, трикутник, прямокутник – має своє числове значення. Обчисли їх. (4 б.)

+ = 17

⁺ = 26

⁼ 4

26б.– 32б. – Високий рівень 22б.-25б. – Достатній рівень 17б.-21б. – Середній рівень

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.