і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Шкільний експеримент

Опис презентації окремими слайдами:
Роль і місце у викладанні фізики. Система шкільного фізичного експеременту. Лопуга Л.В..
Слайд № 1

Роль і місце у викладанні фізики. Система шкільного фізичного експеременту. Лопуга Л.В..

План 1.    Навчальний експеримент.  2.    Структура навчального фізичного експерименту. 3. Види експерименту. 4. Методичні вимоги до організації фі...
Слайд № 2

План 1.    Навчальний експеримент.  2.    Структура навчального фізичного експерименту. 3. Види експерименту. 4. Методичні вимоги до організації фізичного експерименту. 5. Роль експерименту в процесі вивчення фізики в школі 6.Висновок. 7.Література.

Під системою навчального експерименту розуміють сукупність взаємопов’язаних предметів навчального обладнання, методів і методичних прийомів, що від...
Слайд № 3

Під системою навчального експерименту розуміють сукупність взаємопов’язаних предметів навчального обладнання, методів і методичних прийомів, що відповідають домінуючій концепції навчання і виховання.

Експеримент у шкільному курсі фізики – це відображення наукового методу дослідження, що властивий науці фізиці. Навчальний експеримент – це відтвор...
Слайд № 4

Експеримент у шкільному курсі фізики – це відображення наукового методу дослідження, що властивий науці фізиці. Навчальний експеримент – це відтворення за допомогою спеціальних приладів фізичного явища (рідше – використання його на практиці) на уроці в умовах найбільш зручних для його вивчення.

Будь-якому фізичному експерименту  притаманні наступні риси: •    втручання в явища, процеси зовнішнього світу спеціальними приладами; •    виділен...
Слайд № 5

Будь-якому фізичному експерименту  притаманні наступні риси: •    втручання в явища, процеси зовнішнього світу спеціальними приладами; •    виділення реально досліджуваних зв'язків і усунення (приглушення) побічних і випадкових впливів; •    відтворення і кількаразове повторення досліджуваних явищ у визначених умовах; •    планомірна зміна умов протікання чи явищ процесу; •    організованість і спрямованість з метою зведення до мінімуму елементів

Структурно фізичний експеримент можна представити у виді наступних взаємозалежних елементів: І тим самим розчленувати експеримент на три складові: ...
Слайд № 6

Структурно фізичний експеримент можна представити у виді наступних взаємозалежних елементів: І тим самим розчленувати експеримент на три складові: •    експериментатор і його діяльність як пізнавального суб'єкта; •    об'єкт чи предмет експериментального дослідження; •    засобу експериментального дослідження (інструменти, прилади, експериментальні установки і т.д.). 

Слайд № 7

Пройшовши тривалий шлях розвитку, шкільний фізичний експеримент перетворився з окремих дослідів у струнку снстему навчального експерименту, яка охо...
Слайд № 8

Пройшовши тривалий шлях розвитку, шкільний фізичний експеримент перетворився з окремих дослідів у струнку снстему навчального експерименту, яка охоплює такі його види: 1) демонстраційпі досліди, виконувані вчителем; 2) фронтальні лабораторні роботи; 3) роботи фізичного практикуму; 4) експериментальні задачі; 5) позакласні досліди,

Слайд № 9

Виділимо такі дидактичні цілі, які може мати навчальний фізичний експеримент у школі 1)    постановка навчальної проблеми, яка потребує розв’язання...
Слайд № 10

Виділимо такі дидактичні цілі, які може мати навчальний фізичний експеримент у школі 1)    постановка навчальної проблеми, яка потребує розв’язання. 2)    повідомлення  нових знань . 3)    ілюстрація повідомлених учнем фактів. 4)    формування практичних умінь і навичок. 5)    перевірка якості засвоєння знань, умінь і навичок. 6)    повторення, закріплення та узагальнення матеріалу. 7)    розвиток творчих здібностей учнів.

1.                  Учнів необхідно готувати до сприйняття дослідів. Ідея досліду, його хід і одержані результати повинні бути зрозумілими учням. 2...
Слайд № 11

1.                  Учнів необхідно готувати до сприйняття дослідів. Ідея досліду, його хід і одержані результати повинні бути зрозумілими учням. 2. При можливості досліди потрібно ставити в кількох варіантах 3. Кількість демонстрацій на уроці не повинна бути надто великою. Демонстраційний експеримент повинен сприяти вивченню навчального матеріалу і не відволікати від головного на уроці. 4. Демонстраційну установку слід збирати перед учнями в процесі викладання навчального матеріалу. Лише за умови використання дуже складного обладнання, установка може бути зібрана заздалегідь 5. У випадку відмови установки, слід відшукати і швидко ліквідувати несправність, а дослід повторити, досягнувши позитивного результату. Якщо це зробити за даних обставин неможливо, необхідно пояснити учням причину відмови і обов'язково відтворити демонстрацію на наступному уроці. 6   Не слід підміняти демонстраційний експеримент, доступний для шкільних умов, показом відповідних кінофрагментів чи комп'ютерним моделюванням.   Методичні вимоги до організації фізичного експерименту такі

Роль експерименту в процесі вивчення фізики в школі Навчальний фізичний експеримент -- одна з найважливіших ділянок у системі оволодіння матеріалом...
Слайд № 12

Роль експерименту в процесі вивчення фізики в школі Навчальний фізичний експеримент -- одна з найважливіших ділянок у системі оволодіння матеріалом фізики. Аналіз дидактичних можливостей навчального експерименту показує, що він може бути використаний на різних етапах вивчення матеріалу та з різною дидактичною метою.

Слайд № 13

Система навчального фізичного експерименту являє собою взаємозв’язану сукупність найважливіших досвідчених фактів (елементів змісту), експериментал...
Слайд № 14

Система навчального фізичного експерименту являє собою взаємозв’язану сукупність найважливіших досвідчених фактів (елементів змісту), експериментальних методів фізики (включаючи технічні засоби: прилади, матеріали, установки, аудіовізуальні засоби), видів експерименту й організаційних форм навчання, виховання і розвитку учнів, що відповідають ведучої концепції методики викладання фізики. Висновок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Фізика
  • Клас
    7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7916
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    CM727129
  • Вподобань
    0
Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь