! В а ж л и в о
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
7
міс.
0
4
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Шкільний експеримент

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Роль і місце у викладанні фізики. Система шкільного фізичного експеременту. Лопуга Л.В..
Слайд № 1

Роль і місце у викладанні фізики. Система шкільного фізичного експеременту. Лопуга Л.В..

План 1.    Навчальний експеримент.  2.    Структура навчального фізичного експерименту. 3. Види експерименту. 4. Методичні вимоги до організації фі...
Слайд № 2

План 1.    Навчальний експеримент.  2.    Структура навчального фізичного експерименту. 3. Види експерименту. 4. Методичні вимоги до організації фізичного експерименту. 5. Роль експерименту в процесі вивчення фізики в школі 6.Висновок. 7.Література.

Під системою навчального експерименту розуміють сукупність взаємопов’язаних предметів навчального обладнання, методів і методичних прийомів, що від...
Слайд № 3

Під системою навчального експерименту розуміють сукупність взаємопов’язаних предметів навчального обладнання, методів і методичних прийомів, що відповідають домінуючій концепції навчання і виховання.

Експеримент у шкільному курсі фізики – це відображення наукового методу дослідження, що властивий науці фізиці. Навчальний експеримент – це відтвор...
Слайд № 4

Експеримент у шкільному курсі фізики – це відображення наукового методу дослідження, що властивий науці фізиці. Навчальний експеримент – це відтворення за допомогою спеціальних приладів фізичного явища (рідше – використання його на практиці) на уроці в умовах найбільш зручних для його вивчення.

Будь-якому фізичному експерименту  притаманні наступні риси: •    втручання в явища, процеси зовнішнього світу спеціальними приладами; •    виділен...
Слайд № 5

Будь-якому фізичному експерименту  притаманні наступні риси: •    втручання в явища, процеси зовнішнього світу спеціальними приладами; •    виділення реально досліджуваних зв'язків і усунення (приглушення) побічних і випадкових впливів; •    відтворення і кількаразове повторення досліджуваних явищ у визначених умовах; •    планомірна зміна умов протікання чи явищ процесу; •    організованість і спрямованість з метою зведення до мінімуму елементів

Структурно фізичний експеримент можна представити у виді наступних взаємозалежних елементів: І тим самим розчленувати експеримент на три складові: ...
Слайд № 6

Структурно фізичний експеримент можна представити у виді наступних взаємозалежних елементів: І тим самим розчленувати експеримент на три складові: •    експериментатор і його діяльність як пізнавального суб'єкта; •    об'єкт чи предмет експериментального дослідження; •    засобу експериментального дослідження (інструменти, прилади, експериментальні установки і т.д.). 

Слайд № 7

Пройшовши тривалий шлях розвитку, шкільний фізичний експеримент перетворився з окремих дослідів у струнку снстему навчального експерименту, яка охо...
Слайд № 8

Пройшовши тривалий шлях розвитку, шкільний фізичний експеримент перетворився з окремих дослідів у струнку снстему навчального експерименту, яка охоплює такі його види: 1) демонстраційпі досліди, виконувані вчителем; 2) фронтальні лабораторні роботи; 3) роботи фізичного практикуму; 4) експериментальні задачі; 5) позакласні досліди,

Слайд № 9

Виділимо такі дидактичні цілі, які може мати навчальний фізичний експеримент у школі 1)    постановка навчальної проблеми, яка потребує розв’язання...
Слайд № 10

Виділимо такі дидактичні цілі, які може мати навчальний фізичний експеримент у школі 1)    постановка навчальної проблеми, яка потребує розв’язання. 2)    повідомлення  нових знань . 3)    ілюстрація повідомлених учнем фактів. 4)    формування практичних умінь і навичок. 5)    перевірка якості засвоєння знань, умінь і навичок. 6)    повторення, закріплення та узагальнення матеріалу. 7)    розвиток творчих здібностей учнів.

1.                  Учнів необхідно готувати до сприйняття дослідів. Ідея досліду, його хід і одержані результати повинні бути зрозумілими учням. 2...
Слайд № 11

1.                  Учнів необхідно готувати до сприйняття дослідів. Ідея досліду, його хід і одержані результати повинні бути зрозумілими учням. 2. При можливості досліди потрібно ставити в кількох варіантах 3. Кількість демонстрацій на уроці не повинна бути надто великою. Демонстраційний експеримент повинен сприяти вивченню навчального матеріалу і не відволікати від головного на уроці. 4. Демонстраційну установку слід збирати перед учнями в процесі викладання навчального матеріалу. Лише за умови використання дуже складного обладнання, установка може бути зібрана заздалегідь 5. У випадку відмови установки, слід відшукати і швидко ліквідувати несправність, а дослід повторити, досягнувши позитивного результату. Якщо це зробити за даних обставин неможливо, необхідно пояснити учням причину відмови і обов'язково відтворити демонстрацію на наступному уроці. 6   Не слід підміняти демонстраційний експеримент, доступний для шкільних умов, показом відповідних кінофрагментів чи комп'ютерним моделюванням.   Методичні вимоги до організації фізичного експерименту такі

Роль експерименту в процесі вивчення фізики в школі Навчальний фізичний експеримент -- одна з найважливіших ділянок у системі оволодіння матеріалом...
Слайд № 12

Роль експерименту в процесі вивчення фізики в школі Навчальний фізичний експеримент -- одна з найважливіших ділянок у системі оволодіння матеріалом фізики. Аналіз дидактичних можливостей навчального експерименту показує, що він може бути використаний на різних етапах вивчення матеріалу та з різною дидактичною метою.

Слайд № 13

Система навчального фізичного експерименту являє собою взаємозв’язану сукупність найважливіших досвідчених фактів (елементів змісту), експериментал...
Слайд № 14

Система навчального фізичного експерименту являє собою взаємозв’язану сукупність найважливіших досвідчених фактів (елементів змісту), експериментальних методів фізики (включаючи технічні засоби: прилади, матеріали, установки, аудіовізуальні засоби), видів експерименту й організаційних форм навчання, виховання і розвитку учнів, що відповідають ведучої концепції методики викладання фізики. Висновок

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись