Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Шкільний експеримент

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
0 грн
0 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №CM727129
За публікацію цієї методичної розробки Лопуга Любов Василівна отримав(ла) свідоцтво №CM727129
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Роль і місце у викладанні фізики. Система шкільного фізичного експеременту. Лопуга Л.В..
Слайд № 1

Роль і місце у викладанні фізики. Система шкільного фізичного експеременту. Лопуга Л.В..

План 1.    Навчальний експеримент.  2.    Структура навчального фізичного експерименту. 3. Види експерименту. 4. Методичні вимоги до організації фі...
Слайд № 2

План 1.    Навчальний експеримент.  2.    Структура навчального фізичного експерименту. 3. Види експерименту. 4. Методичні вимоги до організації фізичного експерименту. 5. Роль експерименту в процесі вивчення фізики в школі 6.Висновок. 7.Література.

Під системою навчального експерименту розуміють сукупність взаємопов’язаних предметів навчального обладнання, методів і методичних прийомів, що від...
Слайд № 3

Під системою навчального експерименту розуміють сукупність взаємопов’язаних предметів навчального обладнання, методів і методичних прийомів, що відповідають домінуючій концепції навчання і виховання.

Експеримент у шкільному курсі фізики – це відображення наукового методу дослідження, що властивий науці фізиці. Навчальний експеримент – це відтвор...
Слайд № 4

Експеримент у шкільному курсі фізики – це відображення наукового методу дослідження, що властивий науці фізиці. Навчальний експеримент – це відтворення за допомогою спеціальних приладів фізичного явища (рідше – використання його на практиці) на уроці в умовах найбільш зручних для його вивчення.

Будь-якому фізичному експерименту  притаманні наступні риси: •    втручання в явища, процеси зовнішнього світу спеціальними приладами; •    виділен...
Слайд № 5

Будь-якому фізичному експерименту  притаманні наступні риси: •    втручання в явища, процеси зовнішнього світу спеціальними приладами; •    виділення реально досліджуваних зв'язків і усунення (приглушення) побічних і випадкових впливів; •    відтворення і кількаразове повторення досліджуваних явищ у визначених умовах; •    планомірна зміна умов протікання чи явищ процесу; •    організованість і спрямованість з метою зведення до мінімуму елементів

Структурно фізичний експеримент можна представити у виді наступних взаємозалежних елементів: І тим самим розчленувати експеримент на три складові: ...
Слайд № 6

Структурно фізичний експеримент можна представити у виді наступних взаємозалежних елементів: І тим самим розчленувати експеримент на три складові: •    експериментатор і його діяльність як пізнавального суб'єкта; •    об'єкт чи предмет експериментального дослідження; •    засобу експериментального дослідження (інструменти, прилади, експериментальні установки і т.д.). 

Слайд № 7

Пройшовши тривалий шлях розвитку, шкільний фізичний експеримент перетворився з окремих дослідів у струнку снстему навчального експерименту, яка охо...
Слайд № 8

Пройшовши тривалий шлях розвитку, шкільний фізичний експеримент перетворився з окремих дослідів у струнку снстему навчального експерименту, яка охоплює такі його види: 1) демонстраційпі досліди, виконувані вчителем; 2) фронтальні лабораторні роботи; 3) роботи фізичного практикуму; 4) експериментальні задачі; 5) позакласні досліди,

Слайд № 9

Виділимо такі дидактичні цілі, які може мати навчальний фізичний експеримент у школі 1)    постановка навчальної проблеми, яка потребує розв’язання...
Слайд № 10

Виділимо такі дидактичні цілі, які може мати навчальний фізичний експеримент у школі 1)    постановка навчальної проблеми, яка потребує розв’язання. 2)    повідомлення  нових знань . 3)    ілюстрація повідомлених учнем фактів. 4)    формування практичних умінь і навичок. 5)    перевірка якості засвоєння знань, умінь і навичок. 6)    повторення, закріплення та узагальнення матеріалу. 7)    розвиток творчих здібностей учнів.

1.                  Учнів необхідно готувати до сприйняття дослідів. Ідея досліду, його хід і одержані результати повинні бути зрозумілими учням. 2...
Слайд № 11

1.                  Учнів необхідно готувати до сприйняття дослідів. Ідея досліду, його хід і одержані результати повинні бути зрозумілими учням. 2. При можливості досліди потрібно ставити в кількох варіантах 3. Кількість демонстрацій на уроці не повинна бути надто великою. Демонстраційний експеримент повинен сприяти вивченню навчального матеріалу і не відволікати від головного на уроці. 4. Демонстраційну установку слід збирати перед учнями в процесі викладання навчального матеріалу. Лише за умови використання дуже складного обладнання, установка може бути зібрана заздалегідь 5. У випадку відмови установки, слід відшукати і швидко ліквідувати несправність, а дослід повторити, досягнувши позитивного результату. Якщо це зробити за даних обставин неможливо, необхідно пояснити учням причину відмови і обов'язково відтворити демонстрацію на наступному уроці. 6   Не слід підміняти демонстраційний експеримент, доступний для шкільних умов, показом відповідних кінофрагментів чи комп'ютерним моделюванням.   Методичні вимоги до організації фізичного експерименту такі

Роль експерименту в процесі вивчення фізики в школі Навчальний фізичний експеримент -- одна з найважливіших ділянок у системі оволодіння матеріалом...
Слайд № 12

Роль експерименту в процесі вивчення фізики в школі Навчальний фізичний експеримент -- одна з найважливіших ділянок у системі оволодіння матеріалом фізики. Аналіз дидактичних можливостей навчального експерименту показує, що він може бути використаний на різних етапах вивчення матеріалу та з різною дидактичною метою.

Слайд № 13

Система навчального фізичного експерименту являє собою взаємозв’язану сукупність найважливіших досвідчених фактів (елементів змісту), експериментал...
Слайд № 14

Система навчального фізичного експерименту являє собою взаємозв’язану сукупність найважливіших досвідчених фактів (елементів змісту), експериментальних методів фізики (включаючи технічні засоби: прилади, матеріали, установки, аудіовізуальні засоби), видів експерименту й організаційних форм навчання, виховання і розвитку учнів, що відповідають ведучої концепції методики викладання фізики. Висновок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Фізика
  • Клас
    7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7842
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    CM727129
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №CM727129
За публікацію цієї методичної розробки Лопуга Любов Василівна отримав(ла) свідоцтво №CM727129
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти